raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 6 Lipiec 2019 Nie będzie. Komarek zostaje jak naj bliżej oryginału. Zapłon 6v 20w skutecznie ogranicza Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2019 Jedziemy dalej.Lampa wyczyszczona i gotowa do składania jak wróci odbłyśnik.Odświeżony ślimak licznika.Rama po malowaniu już się składa. 3 warstwy proszku, trochę na bogato pomalowane bo teraz ciężko z pasowaniem elementów. Muszę rozwiercać otwory i kalibrować gwinty i trochę to trwa do tego brak masy i trzeba szlifować pod śrubami.Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka 9 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2019 Oesu, jaki ten kolor jest obrzydliwy... Niemniej bardzo mi się podoba Twoja determinacja i tempo prac. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2019 15 minut temu, raby napisał: @raby jak tu niebiesko! Wszystko na niebiesko, nawet łopata do śniegu! Jak w niebie! 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 9 Lipiec 2019 Kolorystyka niebiesko czarna - jak w oryginale. Nie musi się podobać taki wyszedł fabrycznie i taki zostanie. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 10 Lipiec 2019 Zaczyna to jakoś wyglądać...Przód poskładany z kierownica.Silnik w ramie.Podłączona instalacja.Kanapa z nową tapicerka.Teraz najważniejsze to zakup odpowiedniego wydechu i nowe amory do tyłu.Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka 10 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 689 Zgłoś ten post Napisano 10 Lipiec 2019 Pierdolnij mu Leosia będzie ładnie gadał 4 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 10 Lipiec 2019 nie będzie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 11 Lipiec 2019 Oczyszczone manetki, poskładane biegi i sprzęgło. Gazu się nie udało - linka nie pasuje.Miałem wyczyścić licznik i założyć nową ramkę ale niestety szkło nie nadaje się do montażu. Zamówione nowe które pewnie nie będzie pasować bez przeróbek.Wydech, amory i koła (zaplecione) też w drodze.Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka 12 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2019 Są postępy. Silnik gada Jest gaz, zbiornik paliwa z oznakowaniem i chlapacz.Silnik pali i to zajebiście ale tylko jak ciepły. Na zimnym chiński gaźnik ma problemy ale to do opanowania. Wydech to niestety grubszy temat bo kolejny nie pasuje.Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka.Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka 13 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 15 Lipiec 2019 (edytowane) Dziś wleciały nowe tuningowe amory, niestety oryginały są za miękkie aby na nich jeździć. Nowe koła i napęd. Silnik już pali zimny czy ciepły bez problemu ale zostało jeszcze sporo pracy typu kosmetyka. Jakieś wycieki, dystansowanie kół, smarowanie linek, do poskładania lampa i licznik osłony, schowki oraz nie pasujący wydech. Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Lipiec 2019 przez raby 11 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 689 Zgłoś ten post Napisano 15 Lipiec 2019 27 minut temu, raby napisał: Dziś wleciały nowe tuningowe amory, niestety oryginały są za miękkie aby na nich jeździć.... Przejdź na dietę 4 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 15 Lipiec 2019 Już 19 lat temu nie dawały rady wiec co to zmieni? Amor jest tak miekki ze ściskam go w rekach. Miałem założone z motorynki a tam można utwardzić dodatkowymi odbojami ale sprężyny do wymiany bo chrom zlazł do tego nowe gumy odboii - nie wiem z kad a jeden caly do wymiany bo wypracowany bolec i sie wyginal wiec regeneracja nie opłacalna. Ale inni sobie radzą... A te co kupiłem są już olejowe i twardość odpowiednia. Oryginalne to zwykła sprężyna. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 634 Zgłoś ten post Napisano 15 Lipiec 2019 Gdzieś mogę mieć dwa tylne czarne amortyzatory od Simson skuter, w' 89 wymieniłem na takie z ETZ bo były twardsze i regulowane. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 15 Lipiec 2019 Dzieki ale juz mam i to nawet czarne Jeszcze mi tylko wydech spać nie daje... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 16 Lipiec 2019 Dnia 11.07.2019 o 21:24, raby napisał: Oczyszczone manetki, poskładane biegi i sprzęgło. Gazu się nie udało - linka nie pasuje. Musisz wymienić króciec. 5 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 16 Lipiec 2019 14 minut temu, Jarek napisał: Musisz wymienić króciec. O dziwo wystarczyło kupić inną linkę, dłuższą 4cm i działa. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 16 Lipiec 2019 18 minut temu, Jarek napisał: Musisz wymienić króciec. ewentualnie wycentrować koło 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 16 Lipiec 2019 A o co chodzi z tymi wydechami? Nie mogę się połapać po tych zdjęciach. Coś tam starego z folią, coś nowego błyszczącego ... Regenerujesz, kupujesz, coś krzywe ... ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 16 Lipiec 2019 12 minut temu, Jarek napisał: A o co chodzi z tymi wydechami? Nie mogę się połapać po tych zdjęciach. Coś tam starego z folią, coś nowego błyszczącego ... Regenerujesz, kupujesz, coś krzywe ... ? Tam leży na sobie 2 kolanka, w folii nowe i nowe ma zły kont gięcia prze co nie pasuje cały wydech. Niestety w komarach co model to inne kolanko było ale niestety chinole robią tylko 1 typ. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 634 Zgłoś ten post Napisano 16 Lipiec 2019 Ale promień wydaje się być taki sam, nie da rady wyprostować tego odcinka? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 16 Lipiec 2019 3 minuty temu, Pawel napisał: Ale promień wydaje się być taki sam, nie da rady wyprostować tego odcinka? No właśnie w tym rzecz, że jest wyprostowany Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 16 Lipiec 2019 7 minut temu, Pawel napisał: Ale promień wydaje się być taki sam, nie da rady wyprostować tego odcinka? Trzeba go jeszcze doginać. Myślałem o tym nawet aby oddać na gietarke ale pewnie chrom odpadnie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 634 Zgłoś ten post Napisano 16 Lipiec 2019 Chrom to jedno ale jak kolanko jest z cienkiej blachy to może się złamać. Przed formowaniem rurę chyba się zasypuje piaskiem . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 16 Lipiec 2019 5 minut temu, Pawel napisał: Chrom to jedno ale jak kolanko jest z cienkiej blachy to może się złamać. Przed formowaniem rurę chyba się zasypuje piaskiem . Tak, ale to jest ściśle uzależnione od grubości ścianki, średnicy i promienia ... W tym wypadku podjął bym ryzyko bez ... 22 minuty temu, raby napisał: Myślałem o tym nawet aby oddać na gietarke ale pewnie chrom odpadnie. To trochę zależy od jakości wykonania chromu i wcześniejszego przygotowania. Biorąc pod uwagę, że chodzi o nie tak wielkie dogięcie przy stosunkowo dużym promieniu ... to przy pewnej staranności, uwadze i zastosowaniu przekładek dla ochrony powinno się udać bez szkód, ale ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach