Skocz do zawartości
JacekJ

Renault Espace porada.

Recommended Posts

No to będę myślał. Chyba Espace jednak zostanie w planach, albo może Ford jakoś się uda. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Popytam w naszym komisie , może mają coś co cię zainteresuje - czasem ktoś zostawia w rozliczeniu . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może za 2-3 tygodnie Mario. W ogóle to nie ma pospiechu, mogę poczekać spokojnie. I jeszcze raz dziękuję za porady. Wikipedia i Google straciłyby rację bytu, gdyby ludzie znali nasze forum. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To się z dnia na dzień nie sprzedaje , spokojnie ... . Ostatni stał pół roku .

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Galaxy trochę stodoła. S-Max zgrabniejszy, przy ciagle wielkim bagażniku. Ale starsze też ciężko dorwać w dobrym stanie. Generalnie im większe auto tym większa szansa ze będzie mocno dojechanie, nawet młode.

Z c8 rozumiem. Sam niedawno sprzedawałem X.Picasso po prawie 9 latach użytkowania od nowości. Ile można. Samym Citroenem tez już się zmęczyłem.

Avantime to w ogóle czad, tak jak VelSatis. Ale to chyba by trzeba już kupować z Francji czy Holandii, i tanio nie będzie. Na codzienne auto do wożenia rodziny to trochę szkoda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Vel satisa można kupic w super stanie za ca 10 tysi , od kogoś kto już znudził się sprzedawaniem ... . 2.0 turbo , automat , initiale paris czyli pełen wypas . Ostatnie sztuki produkcji są jeszcze dość drogie , ale szybko tanieja ... . Drogie relatywnie , 30 koła za auto które kosztowało 150 kilka lat temu.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

HEJ pozwolę sobie napisać kilka słów z racji że ''kręcę ''się w środowisku tzw psychofanów renófki, choć sam osobiście nie posiadam (przynajmniej na chwilę obecną)

ale do rzeczy mój bardzo dobry kumpel posiada espace 4

co jest dobrego w tym aucie to silnik 2.0T benzin i do tego LPG(butla pod autem -nie zabiera przestrzeni w środku) - polecam, tam ktos wyżej wspomniał 2.0 dci- to ostatecznie ale po baardzo dokładnej analizie mechanicznej 2.2 dci to omijaj z daleka - i nie ważne jak będzie wypasiony to jest ''dziadostwo;" jakich mało

wersja 7 os. można zdemontować środkowy fotel w 2 rzędzie i wtedy jest wygoda jak w 1 klasie

panoramiczne okno dachowe- z punktu widzenia kierowcy to niby mało ważne (poza tym że się odsuwa połowa dachu , ale pasażer w 2 i 3 rzędzie jest widok super( taki bonus -plus dodatni jak niektórzy mówią- nie musi być ale że jest to cieszy)

klimka 2 strefowa  , automat + sekwencyjna zmiana - silnik i skrzynia to jest mistrzostwo świata w tym aucie , samochód o wielkości małego kiosku ruchu przy wdeptaniu gazu wciska w fotel -bajka

miejsca w środku- jeśli to jest istotne to nie ma większego samochodu ( szarany czy tam inne galaxy czy nawet zafira 7 miejscowa to nie ma startu) 

a weź pod uwagę ze są 2 wersje normalna i longa( dłuższa z 0,5 m może mniej) nawet w normalnej po wstawieniu 7 foteli jest miejsce na jakiś bagaż czego nie można powiedzieć o np. zafirze 

teraz z minusów 

usterki elektryczne- no zdarzają się jakieś pierdy -żadna nie unieruchomiła auta 

awaria turbo- reanimacja 1500-2000pln 

reanimacja alternatora ok 1000pln

to z usterek poważnych co się tam stało przez 3 lata

 

dla porównania 2 kolega (2.2 dci w tym samym czasie naprawiał silnik 3 razy w tym 2 razy turbo-  i podejrzewam że podwoił wartość samochodu- do czego sie nie przyzna bo wszyscy z niego mają polew że kupił taki szit- ale miał w planach ciąganie kempingu a przecież diesel najlepszy do holownika ehh)

reasumując - duży wygodny samochód dla 5-6-7 osób z sensownym silnikiem, automat i w fajnym wyposażeniu, aha no i nie bez znaczenia jest korozja która omija jakoś te auta, to będzie dobry wybór

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
12 godzin temu, JacekJ napisał:

może Ford jakoś się uda. 

 

11 godzin temu, BrunoJ napisał:

Galaxy trochę stodoła. S-Max zgrabniejszy, przy ciagle wielkim bagażniku.

Był taki czas że zachorowałem na Forda a wybór padł pomiędzy S-Max a Galaxy. 

Tak naprawdę różnice znaczące pojawiają się za drugim rzędem siedzeń bo w Galaxy dach nie opada tak jak w S-max,  Galaxy zawsze ma 7 siedzeń w przeciwieństwie do S-Max gdzie dodatkowe miejsca są opcjonalne. Inny jest też zderzak z przodu, reszta można przyjąć taka sama. 

 

Z racji tego że lubię jak w środku jest ładnie szukałbym auta z pulpitem Convers+

ea864f0ef111fd873177c90248d26cd8.jpg

ford-galaxy-rifatta-2017-side-view.png

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No właśnie dla mnie to duża różnica. Poza tym wcześniejsze wersje Galaxy były większe. Ja lubię mieć możliwość przewiezienia mebli, rowerów itp. gabarytowych rzeczy bez zastanawiania się, czy wystarczy miejsca. C8 spełnia te warunki, Espace też, stare Galaxy również. Nowy nie za bardzo, a komfort pasażerów z tyłu średni. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, JacekJ napisał:

No właśnie dla mnie to duża różnica. Poza tym wcześniejsze wersje Galaxy były większe. Ja lubię mieć możliwość przewiezienia mebli, rowerów itp. gabarytowych rzeczy bez zastanawiania się, czy wystarczy miejsca. C8 spełnia te warunki, Espace też, stare Galaxy również. Nowy nie za bardzo, a komfort pasażerów z tyłu średni. 

Starszy czyli taki?

images?q=tbn:ANd9GcTFNuZFcmUONZ0cChiUIep

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeszcze pozostają cudowne wytwory amerykańskiej motoryzacji o których wyżej wspomniał chyba Mariusz. Miałem kiedyś przez tydzień Ford Windstar 3.0 V6. 

To było najwygodniejsze dwutonowe auto jakie w życiu miałem, z automatem, skórami i siedmioma siedzeniami o wartości tysiąca euro. 

Ale miałem je tydzień, więc wiesz jak jest ...

9604_112_01_i-1995_ford_windstar_lx-cabi

  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja kilka dni po sprzedaniu X.Picasso musiałem jechać i przywieść pralkę, bo się stara zepsuła. Pralka przyjechała krótką a-klasą w168, w zasadzie bez większego problemu mieszcząc się z tyłu, po złożeniu tylnych siedzeń. Meble w paczce też już woziłem, chociaż ostatnio robię się leniwy, za te parę dyszek to niech mi przywiozą i wniosą na piętro. 

S-Max u mnie sprawdza się idealnie jako ogólnie rodzinne/codzienny użytek. Wejdzie dużo toreb, długie narty po złożeniu środkowego siedzenia, rowery itp. Trzeci rząd siedzeń jest akurat niewydarzony trochę, bo wydatnie podnosi podłogę bagażnika, ponad próg auta. Przy otwieraniu klapy można się zdziwić, że siatki wypadają. 

Ale ja mam potrzebę na max 5 osób, a częściej mniej, 2 dodatkowe miejsca czysto awaryjnie. Więc mi taki pasuje. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
15 minut temu, BrunoJ napisał:

Trzeci rząd siedzeń jest akurat niewydarzony trochę, bo wydatnie podnosi podłogę bagażnika, ponad próg auta.

Po za tym tam się mieszczą tylko dzieciaczki, bo biorąc pod uwagę uniesioną podłogę i opadający dach koszykarze nie wejdą. 

Galaxy pod tym względem wypada lepiej. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Trochę nie lubię amerykańskich wynalazków, ale może jestem w błędzie. Do tej pory starałem się ich unikać. Nawet nie znam zbytnio tych pojazdów. Na pewno są cięższe i bardziej paliwożerne od europejskich. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam pod domem Kia Sorento 3,5 V6. 

Do spalania trzeba się przyzwyczaić, najgorzej przesiąść się z diesla. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja się mogę przyzwyczaić, gorzej portfel. Ale swoją drogą te które miałem też sporo żarły zawsze. C8 15-16 gazu pochłania. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, Pawel napisał:

Po za tym tam się mieszczą tylko dzieciaczki, bo biorąc pod uwagę uniesioną podłogę i opadający dach koszykarze nie wejdą. 

Galaxy pod tym względem wypada lepiej. 

Ale to akurat jest cecha każdego auta ze składanym trzecim rzędem. S-Max faktycznie trochę opada, ale ja powyżej 180cm nie pukałem w dach głową. Za to siedzi się w kucki mocno. Funkcjonalnie jak Zafira czy inne C4 Picasso. Jesli 3ci rząd jest istotny to tylko Galaxy. Chociaż osobiście uważam, że przy tej wielkości aucie, i potrzebach wożenia dużych gratów to warto już pomyśleć o jakiś aucie typu Reno Traffic. Ciężarówka, ale jeździ się przyjemnie, a przynajmniej nie ma kompromisu. Ewentualnie przy wjeżdżaniu na osiedla z restrykcjami do 2.5T. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie no, graty wożę sporadycznie, ale przyzwyczaiłem się do dużego samochodu i takiej możliwości. Coś wielkości starego Galaxy lub Espacea będzie ok.Może jeszcze ewentualnie jakiś zza Wielkiej Wody.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Juz nie biorą u mnie w komisie tych aut , co najwyżej serwisowane u nas . Z ostatnim mieli klopot ze sprzedaniem bo tanio kupili i jescze taniej sprzedali ...

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ten pomysł z Trafficiem jest godny uwagi , tylko po pierwsze 2,5 jest bardzo mało , po drugie to na tyle dobre auto że jest notorycznie zajeżdżane przez firmy wożące Polaków i nie tylko do roboty na zachód Europy . Rzeszów - Holandia itd . To trwała konstrukcja robi bańkę bez problemu . 1.9 jest słabszy ale 130-140 autostradowo leci spokojnie , wersje osobowe mają zdwojone układy klimatyzacji i ogrzewania na przód i tył - niestety dość często pada sprężarka ale  nie jest droga w zamienniku i działa . Poza tym tam nie ma słabych stron poza wyeksploatowaniem do cna . Części tanie , robota prosta . Tylko szukanie długie :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

×