mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2019 Jeżeli koło po centrowaniu "gorzej" działa jak przed , to albo fachowiec był słaby albo opona jest ułożona do starego i trzeba ją wymienić . Ja miałem problem z przednim kołem - obręcz z jednej strony odkształcona . O dziwo nie było problemu z jazdą , nie czułem bicia . Kupiłem koło na alledrogo - ma około 1,5 mm bicia czyli jest w normie , założyłem oczywiście nowe opony bo stare miały DOT 10/11 czyli były "dość twarde" czyli do kubła . Koło po zmianie opony koło wymagało wyważenia w ilości chyba 10 gram co uważam za sukces firmy Pirelli przy produkcji owego kawałka gumy . Wywal starą oponę na śmietnik i powinno być ok . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2019 Ale jak będzie na samej feldze jeździł, to chyba znowu pognie koło?Wytapatalkowano z magicznego pudełka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2019 No raczej musi coś nałożyć - 21 cali bez czarnego trochę tłukło będzie 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2019 Podoba mi się Wasza dyskusja, ale tak sobie myślę, zastanawiam się ... czy przypadkiem to nie ten sam mechanik oponę zakładał co koło wysłał do prostowania i króciec wymienił zamiast ... To by coś tam tłumaczyło ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2019 Reasumując - koło proste jest bardziej krzywe niż gdy było krzywe , pozdrawiamy mechanika i jego filozofię naprawy . 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 689 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2019 Tak to jest jak sie dobre poprawia Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2019 33 minuty temu, Pszemo napisał: Tak to jest jak sie dobre poprawia Jeszcze parę postów i wyjdzie na to, że Król wycentrował króciec bo linka gazu była krzywa 2 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2019 Ostatnio jakoś napisałem, że forum bawi i uczy. Ten wątek jest tego najlepszym przykładem Wytapatalkowano z magicznego pudełka 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Arthur71 2 676 Zgłoś ten post Napisano 13 Lipiec 2019 Odwieczne prawa natury. Koło tam gdzie było krzywe, już nie jest, więc zgodnie z zasadą zachowania krzywizn, jest krzywe w innym miejscu. Pan mechanik być może zaplanował przychód w dłuższej perspektywie czasu, taka krzywizna plus. Poslaná z telefonu bez zdravého rozumu 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Greg001 1 053 Zgłoś ten post Napisano 13 Lipiec 2019 A może na początek podnieś przód motocykla i pokręć kołem. Zwróć uwagę jak zachowuje się felga, opona i tarcza hamulcowa. Tarcza też ma wpływ na bicie. To tak bezkosztowo co byś miał jakiś pogląd. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach