Skocz do zawartości
Hadian

Kupię przednie koło BMW GS 650 F Dakar 21'

Recommended Posts

Jeżeli koło po centrowaniu "gorzej" działa jak przed , to albo fachowiec był słaby albo opona jest ułożona do starego i trzeba ją wymienić .

Ja miałem problem z przednim kołem - obręcz z jednej strony odkształcona . O dziwo nie było problemu z jazdą , nie czułem bicia . Kupiłem koło na alledrogo - ma około 1,5 mm bicia czyli jest w normie , założyłem oczywiście nowe opony bo stare miały DOT 10/11 czyli były "dość twarde" czyli do kubła . Koło po zmianie opony koło wymagało wyważenia w ilości chyba 10 gram co uważam za sukces firmy Pirelli przy produkcji owego kawałka gumy . Wywal starą oponę na śmietnik i powinno być ok . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale jak będzie na samej feldze jeździł, to chyba znowu pognie koło?

Wytapatalkowano z magicznego pudełka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Podoba mi się Wasza dyskusja, ale tak sobie myślę, zastanawiam się ... czy przypadkiem to nie ten sam mechanik oponę zakładał co koło wysłał do prostowania i króciec wymienił zamiast ... To by coś tam tłumaczyło ... ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Reasumując - koło proste jest bardziej krzywe niż gdy było krzywe :default_icon_beer: , pozdrawiamy mechanika i jego filozofię naprawy . 

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak to jest jak sie dobre poprawia :default_cafe2:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
33 minuty temu, Pszemo napisał:

Tak to jest jak sie dobre poprawia :default_cafe2:

Jeszcze parę postów i wyjdzie na to, że Król wycentrował króciec bo linka gazu była krzywa :cafe4:

  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ostatnio jakoś napisałem, że forum bawi i uczy. Ten wątek jest tego najlepszym przykładem

Wytapatalkowano z magicznego pudełka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Odwieczne prawa natury. Koło tam gdzie było krzywe, już nie jest, więc zgodnie z zasadą zachowania krzywizn, jest krzywe w innym miejscu. Pan mechanik być może zaplanował przychód w dłuższej perspektywie czasu, taka krzywizna plus. ;)

Poslaná z telefonu bez zdravého rozumu

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A może na początek podnieś przód motocykla i pokręć kołem. Zwróć uwagę jak zachowuje się felga, opona i tarcza hamulcowa. Tarcza też ma wpływ na bicie. To tak bezkosztowo co byś miał jakiś pogląd.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×