Skocz do zawartości
maxiu

CCM GP450 i Skoda Superb III L&K

Recommended Posts

Fajny. A ile to to Ci pali ?

4,5-5 nie udało mi się go zmisić do większej konsumpcji ;) Daje to bardzo fajny zasięg :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 19.09.2019 o 17:32, maxiu napisał:

Panowie i panie przynajmniej jakiś spam ;)

Dorzucam do oferty @Maxiu bliżej nie policzoną ilość ulotek i baner z CCM'em GP450

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
6 minut temu, Jarek napisał:

Dorzucam do oferty @Maxiu bliżej nie policzoną ilość ulotek i baner z CCM'em GP450

Z tego wynika że lenistwo Cię dopadło skoro tyle czasu minęło a dalej nie policzone :default_laugh:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, Pawel napisał:

Z tego wynika że lenistwo Cię dopadło skoro tyle czasu minęło a dalej nie policzone :default_laugh:

Wiesz ... mógłbym w pakiecie zaproponować wiedzę o tym sprzęcie, ale jako, że ja musiałbym być nośnikiem danych to raczej byłoby obciążeniem dla sprzedającego - więc lepiej te ulotki :D

Kolorowe takie ładne te ulotki ... - jakbym poszukał to niewykluczone, że i jakąś reklamówkę firmową bym znalazł ;)

I 5 balonów AJP dorzucam ... - bo te mam policzone :default_laugh:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
32 minuty temu, Jarek napisał:

ja musiałbym być nośnikiem danych

Mógłbyś podesłać dane w inny sposób...

15199070325768.jpg

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach



Wiesz ... mógłbym w pakiecie zaproponować wiedzę o tym sprzęcie


I oferta zyskała na wartości. :-) A Technical Support, jakby ktoś wpadł na pomysł zapuszczenia się tym sprzętem w Wakchanie? ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I oferta zyskała na wartości. :-) A Technical Support

Silnik BMW, osprzęt podobnie, części od Huski też pasują, reszta jest akcesoryjna ogólnodostępna, dlatego nie powinno być problemu. Po wyeliminowaniu problemu z ogranicznikiem momentu obrotowego nic się nie dzieje i nie powinno się dziać, dobrze jest wymieniać olej częściej niż producent podaje ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
16 minut temu, maxiu napisał:

Silnik BMW,

Czyżby? A ja czytałem, że Kymco. A jeśli Kymco to w technologii Hondy, z którą Kymco od zarania dziejów współpracuje i dla niej produkuje skutery i silniki.

Cytuj

Silnik jest tak interesującą jednostką, że zasługuje na dłuższy opis. Otóż jest to konstrukcja wykorzystywana w BMW G450X, czyli motocyklu mającym walczyć o dominację z KTM-em i Husabergiem w segmencie wyczynowych enduro. Jednak niech was nie zmylą oznaczenia na deklach, bowiem BMW nie jest autorem tego silnika. Bawarczycy nie przywykli do konstruowania jednostek o tak małych pojemnościach, więc zamówili je u Kymco. Tak, u tej samej marki, która produkuje skutery i małe miejskie motocykle.

https://swiatmotocykli.pl/motocykle/test-ccm-gp-450-przygoda-ma-wielu-ojcow/

Edytowane przez KaeS

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Części zamiawia się w BMW, ciężko zamówić w Kymco ;) a o to było pytanie, dlatego dodałem Huskę. A produkowany jest przez Kymco, chociaż z tego co wiem to podobnie jak z 650 zaczęło się w Austrii
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 19.09.2019 o 19:38, maxiu napisał:

Jest problem! Dwa się nie zmieszczą w garażu ;)

Zamiast sprzedawać CCM a , nie lepiej rozbudować garaż ? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Zamiast sprzedawać CCM a , nie lepiej rozbudować garaż ? 

Bardzo bym chciał

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, maxiu napisał:


Bardzo bym chciał

Zostań bohaterem w swoim domu 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, maxiu napisał:

Części zamiawia się w BMW,

Do singla również cokolwiek oryginalnego zamawiało się w BMW. Raczej nikt nie próbował u Rotaxa :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Do singla również cokolwiek oryginalnego zamawiało się w BMW. Raczej nikt nie próbował u Rotaxa 

Wiem, chodzi mi o to, że autorem konstrukcji jest konkretny zespół, a produkcja dziś zwykle odbywa się w Azji, dlatego nadal jestem zdania, że nie jest to silnik Kymco, tylko produkowany w ich fabryce ;)
Zmienię zdanie jak Jarek stwierdzi inaczej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 minut temu, maxiu napisał:

Zmienię zdanie jak Jarek stwierdzi inaczej

Zatem stwierdzam: silnik jest konstrukcją sprawdzoną w boju jako silnik o cechach półwyczynowych. Nożna uznać, że niezawodny i stosunkowo trwały jak na warunki dla których pakowano go w BMW. Wprowadzenie go do konstrukcji lżejszej i przeznaczeniem wyprawowym nie pogarsza jego wytrzymałości. Co do tego kto go projektował, ile to było ośrodków, na podstawie jakich założeń, jak też kto wyprodukował jakieś konkretne części, itd ... się nie wypowiem bo nie byłem ani w biurze konstrukcyjnym, anie nie byłem w fabryce, która to składała, ani nie widzę powodu dlaczego ważniejsze jest gdzie, kto, a nie czy ... Mnie "czy" wydaje się być oki. ;)

Tak na marginesie: ostatnio zmuszony byłem do pogrzebania w Kymco ... i tak mi się spodobało, że chyba kupię sobie "coś" Kymco - nawet jak silnik nie robiło Kymco tylko BMW. Co mi tam ...

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Silnik ten ponoć Kymco montuje w swoich quadach, które do tanich nie należą a zawodnością nie grzeszą.
Jarku, od ponad 10 lat mam Vitality Kymco, skuterek z dwusuwowym silnikiem 50 cm3 mający 5 KM. Kosztował w 2007 roku zdrowo ponad 5 tys PLN ale jak widać wart jest swojej ceny bo przez te wszystkie lata wymieniłem w nim tylko dwa akumulatorki i baterię w zegarku. Plastiki też są na najwyższym poziomie. Co do Kymco mam pełne zaufanie tym bardziej, że do dziś współpracują z Hondą, a do 1992 roku produkowali dla Hondy skutery, silniki i małe motocykle.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale czy Maxiu sprzedaje Kymco czy CCM'a? ;)

Zaraz zacznie się dyskusja, że Skoda nie ma własnego silnika tylko to silnik VW ... I to dopiero będzie kaszana, a kaszany na naszym forum nie chcemy .. Prawda? ;)

A tymczasem np w Tychach ... I co z tego?

  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Albo w Polkowicach . Toyota w Wałbrzychu i Jelczu . Znaczy ani niemieckie ani czeskie ani japońskie to to nie jest . Kaszana :D.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jakiś czas temu czyściłem plastikową osłonkę (nie pamiętam od czego) w mojej 700 i jakie było moje zdziwienie kiedy przeczytałem na wewnętrzne stronie "Rotax".

9 minut temu, Jarek napisał:

Ale czy Maxiu sprzedaje Kymco czy CCM'a?

Kymco, a jużci Kymco :default_cool:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, Jarek napisał:

Zatem stwierdzam: silnik jest konstrukcją sprawdzoną w boju jako silnik o cechach półwyczynowych. Nożna uznać, że niezawodny i stosunkowo trwały

może byłby i niezawodny gdyby nie ogranicznik momentu...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 godzin temu, raby napisał:

może byłby i niezawodny gdyby nie ogranicznik momentu...

A jaki konkretnie % tych ograniczników uległ uszkodzeniu, że uznajesz silnik za konstrukcję zawodną?

Bo odnoszę wrażenie, że szukacie na siłę czegokolwiek ( prawdziwego i nieprawdziwego ), żeby udowodnić, że ... No właśnie co? Przeciw BMW, Kymco, silnikowi, Maxiowi czy tak dla zasady? To wiemy, że na tym forum tylko DL może być i jest idealny ;)

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

100% tych co znam :default_cafe2:

Ja tam nic nie szukam, mam co mam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, Jarek napisał:

A jaki konkretnie % tych ograniczników uległ uszkodzeniu, że uznajesz silnik za konstrukcję zawodną?

Pewnie to, że wszystko co nie markowe, nie niemieckie, nie zachodnie albo nie japońskie to be, kiszka niewarta uwagi, szajs. A ja mam kijankę od wielu lat, CRDI 1,6 z rozrządem na łańcuchu, w której jedyne co wymieniłem to uszczelkę pod pokrywą zaworów i klocki hamulcowe. Silnik ma osiągi lepsze w niż w niejednym VW czy Toyocie a zapłaciłem za nią o wiele mniej niż za te markowe pojazdy. A to, że na masce jest logo KIA a nie VW, po prostu mam to w dupie.

Edytowane przez KaeS

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To zapraszam do salonów Hyundai / Kia dzisiaj - jakość produktu jeszcze wyższa , ceny niestety zrównały się z  markami europejskimi - a nawet powiedział bym że są wyższe od nich w segmencie marek "popularnych" . Po prostu Koreańczycy skończyli jakiś czas temu z niskimi cenami  - zbudowali sobie dobrą markę i  mają w doopie  , dla biedniejszego klienta pozostaje Dacia .

Potestowałem ostatnio Hyundaia I30N performance 275 koni w porównaniu z Megane RS 280 koni - koreaniec ma najlepszy wydech w klasie  ,  przyspieszenie i hamowanie jest porównywalne , ilość miejsca również - różnice są w multimediach , gwarancji , odstępach serwisu  i paru takich tam duperelach . Subiektywnie Hyundai mnie przekonuje pomimo takiej samej ceny . Minus dla koreańca za brak skrzyni automatycznej ale ja w tej klasie to wolę pomieszać :D .  Pytanie czy dasz 150 klocków za koreańskie / Czeskie .../ auto mając w tej samej cenie Hondę Type-R , golfa GTI R-LINE , Seata Cuprę , Megane RS itd . Audi i BMW pomijam bo to inna liga cenowa . Ładny Tucson też kosztuje podobnie jak inne suv-y tzw "europejskie" . Musimy niestety zapomnieć o taniości aut koreańskich na zawsze . 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×