Bishop 1 002 Zgłoś ten post Napisano 16 Listopad 2019 Ktoś wie gdzie, albo ma możliwość sprawdzenia historii serwisowej pojazdu (z niemiec jak to ma znaczenie) Chodzi o renault. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 426 Zgłoś ten post Napisano 16 Listopad 2019 No jest taki jeden ananas Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 087 Zgłoś ten post Napisano 16 Listopad 2019 (edytowane) Melduję się , VIN na pw i w poniedziałek 8.15 masz jak na dłoni ... Tylko pod warunkiem że było serwisowane w Renault . Edytowane 16 Listopad 2019 przez mario2007 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 924 Zgłoś ten post Napisano 19 Listopad 2019 (edytowane) tia w Türk Renault, bo Bishop kupuje Thalię Edytowane 19 Listopad 2019 przez FALCON Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 087 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2019 Thalii to by nawet niedowidzący nie kupił . Chyba że to twój nowy tajemniczy nabytek i potrzebujesz pomocy ... . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 784 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2019 6 minut temu, mario2007 napisał: Thalii to by nawet niedowidzący nie kupił . Chyba że to twój nowy tajemniczy nabytek i potrzebujesz pomocy ... . Kiedyś miałem Audi. Połówka przód był z 80'ki, a połówka tył z 90'ki, ale po złożeniu wyglądało jak Audi. Thalia jest też złożona z dwóch połówek, ale nie wiem z jakich ... 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 426 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2019 Kiedyś miałem Audi. Połówka przód był z 80'ki, a połówka tył z 90'ki, ale po złożeniu wyglądało jak Audi. Thalia jest też złożona z dwóch połówek, ale nie wiem z jakich ... Z clio i komody.Przod od clio Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 087 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2019 Jarku ale 89 i 90 to się różniły wyłącznie zewnętrznie i silnikowo - w 90 było tylko 5 cylindrów a w 80 cztyry . Wstawiony tylny pas od 90-tki nie świadczy o wstawieniu połówki auta - no chyba że stwierdziłeś naocznie . Mój kolega kiedyś kupił A3 1,8T chyba z 2001 roku , z pierwowzoru został przód a dupa była wstawiona aż pod przednimi fotelami razem z dachem i podłogą /auto dwudrzwiowe/ - ale tam są fabryczne łączenia i gruby fachowiec tylko do dojrzał /miszcze kowalstwa robili.../. Ma do dzisiaj . Thalia przed i po liftingu to straszna kupa , podobny jest Nissan Tiida , nikt nie powie że to Megane 2 a taka jest prawda . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 784 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2019 8 minut temu, mario2007 napisał: Jarku ale 89 i 90 to się różniły wyłącznie zewnętrznie i silnikowo - w 90 było tylko 5 cylindrów a w 80 cztyry . Wstawiony tylny pas od 90-tki nie świadczy o wstawieniu połówki auta - no chyba że stwierdziłeś naocznie . Ty się znasz najlepiej, a ja tylko zaobserwowałem, że w okolicach ręcznego na całej szerokości fury był spaw ... z jednej strony biały, a drugiej granatowy - całość przykryta białą perłą ... Taki trochę wydłużony pas z przodu i tyłu ... Potem chodzili śpece handlarze z czujnikami lakieru i stwierdzili ponad wszelką wątpliwość, że nie "bite" - poszedł do lawety bo zajmowali się zwożeniem "bitych" z niemcowni Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 087 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2019 Słabi kowale byli . Ja miałem gorszego pecha - kupiłem bodaj w 1995 roku Opla Rekorda 1,8 na licytacji urzędu celnego w Berlinie wtedy jeszcze zachodnim . Furmanka na polskich blachach . Było trochę korowodów bo był dowód był papier z UC , ale one chciały cło itd . No w końcu wszystko gites majonez wydział komunikacji miękki dowodzik pełnia szczęścia . Po miesiącu wezwanie na Policję - bo wie pan w Zielonej Górze jest Rekord o tych samych numerach - my już wiemy że to poprzedni właściciel pańskiego to wymyślił /ukradli mu dowód i tablice z auta itp itd/ ale wie pan tak dla pewności mechanoskopię musimy zrobić . Zrobili i zabrali - pan pierwowzór również miał z przeszczepionym polem numerowym. Z tym autem jest dłuższa historia ale to tak na piwo na zlocie i to nie jedno 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 784 Zgłoś ten post Napisano 20 Listopad 2019 2 minuty temu, mario2007 napisał: Słabi kowale byli . Druga połowa lat 80'tych. Zadanie mieli utrudnione bo połówki były nietknięte blacharsko, a cięcia w miejscach składania ... No może poza podłogą, ale tam nie zaglądali. Wszystko spasowane, proste ... i całość przykryta pięknym lakierem. Nawet zostawiało jeden ślad, co na tamte lata było dość rzadkie .... Co do innych opowieści to rzeczywiście "na zlocie" ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach