Skocz do zawartości
bibi

Witka!!!

Recommended Posts

Witam WSZYSTKICH miłośników BMW. Jestem mowym użytkownikiem waszego forum i jestem z południa (Oświęcim).

Nie posiadam jeszcze własnego sprzętu ale jestem bardzo zainteresowany kupnem BMW G650 X moto lub X-Challenge.

Mam więc do was prośbe. Czy moglibyście odpowiedzieć mi na pare pytań.

- co to za silnik jaką ma żywotność i czy części są do kupienia w większości sklepów motocyklowych

- przypuszczalnie ile móglby wyniesc remont silnika w skrajnych przypadkach

- z jaką częstotliwością wymienia się olej

- na co mam zwrócić uwage przy kupmie moto

Dzięki wielkie i czekam na odpowiedzi! :!:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj, niestety nie pomogę bo mam F650, ale na forum na pewno znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania. Jeszcze raz witam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Siemasz :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj. W sprawach technicznych nie pomogę (f650)ale ktoś tu ma taki sprzęt więc może się odezwie.Poszukaj na forum coś tam było.Dodam tylko ze BMW jest pancerne i byle co mu nie zaszkodzi.Pozdrowiska :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj. Kumpel takiego ujeżdża- nic się nie dzieje, maszyna jest odporna i wytrzymała.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam więc do was prośbe. Czy moglibyście odpowiedzieć mi na pare pytań.

- co to za silnik jaką ma żywotność i czy części są do kupienia w większości sklepów motocyklowych

- przypuszczalnie ile móglby wyniesc remont silnika w skrajnych przypadkach

- z jaką częstotliwością wymienia się olej

- na co mam zwrócić uwage przy kupmie moto

Dzięki wielkie i czekam na odpowiedzi! :!:

Witaj

- zmodyfikowany silnik Rotax 654

- remont silnika ... przy XMOTO ?? - te silniki ciezko zajezdzic ... koszty ... uzywany caly silnik w okolicach 1-1,2 tys EUR. Ceny czesci pojedynczych mozesz poszukac na http://www.boxer-parts.eu/katalogBMW.php na dole ramka w ktora wpisujesz PN i dostajesz orientacyjna cene w PL - pokrywa sie z cenami u dealerow BMW

- olej co 10 tys km - oryginalnie na mineralnym, po 1 zmianie mozna zmienic na full syntetyk

Xmoto i XChallenge dziela ta sama kanape - a raczej kawal twardej deski w wydaniu oryginalnym - z czasem troche sie rozbija ale niewiele. Da sie na tym zrobic 700km w jeden dzien ale koncowka to juz na stojaka :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj witaj,

jak powyższy post MTBiker'a pokazuje, dobrze trafiłeś :lol:

Na południu to macie gdzie pośmigać na X-moto.. ehh.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×