MariuszE30 683 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2020 Nadeszła wiekopomna chwila. Jest zgoda Królowej na zmianę.! Rocznik to polift 2010do 2013, nie wodniak z pewnego źródła. Budżet do 35 tysi.Wyposażenie: KufryGmoleChętnie ESAReszta obleci. Jakby ktoś, coś to dzwonić lub pisać. 507 329 529. Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni. 2 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 624 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2020 Z 35 tyś w kieszeni osobiście szukałbym wodniaka. W każdym razie trzymam kciuki 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MariuszE30 683 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2020 Paweł, wodniak mi nie podchodzi, bo nie mam, zaufania do tego ustrojstwa. Skrzynia, sprzęgło, za dużo gratów do zjebania się. Olejaka sam naprawię cokolwiek by się nie padło.Dzięki. Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin_Krk 2 160 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2020 (edytowane) Mariusz, podglądaj "duże" forum, tam dość często pojawiają się ogłoszenia o sprzedaży. Jasinkowi się udało złapać fajny egzemplarz Edytowane 15 Styczeń 2020 przez martab99 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MariuszE30 683 Zgłoś ten post Napisano 15 Styczeń 2020 NO, nie pomyślałem. DziękiWysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 624 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 2011 ADV, 21000 km, £7,491 https://www.superbikefactory.co.uk/detail_page.php?id=2609829&fbclid=IwAR2L8Pa22aiEwDb9ZiYgXcbYSH8_7RO51Qp64S6KDqn-7hXOG7ylZJBmg7w 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MariuszE30 683 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Dzięki Michał, angliki odpadają.Ale fajny jest.Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin_Krk 2 160 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 10 minut temu, mariusze30 napisał: Dzięki Michał, angliki odpadają. A czemu? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Tego nie wie nikt . Jeżeli patrzymy z punktu widzenia dalszej odsprzedaży to będzie taniej ale również będzie tańszy zakup , czyli to się bliansuje . Jak kupimy motka w ładnym stanie czyli bez obłażącego lakieru na silniku goleniach i sprężynach amortyzatorów , rzecz jasna z pełną historią serwisową to ja nie widzę powodu robić "be" na Angola . Koszt podwyższy wymiana lampy i nalepki na zegarach - lampę zrobi Doctor Light za małe siano , za większe sprzeda wersję full led . Bilans zawsze jest dodatni bo mniej płacimy na wejściu , natomiast są tacy którym wyspiarskie pochodzenie przeszkadza i nic nie poradzimy ... . Mnie by było wszystko jedno , patrzył bym na stan sprzętu i portfela . 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 624 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Dzięki Michał, angliki odpadają.Ale fajny jest.Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.Władek Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu TapatalkaBier angola, przynajmniej historia przegladaow jest jasna Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka 2 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 974 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Władek najważniejszy jest stan .. najbardziej techniczny, ale też i wizualny jeśli chodzi o anglika Miłem pierwszą 8setkę z UK .. nic jej nie brakowało, tak jak pisze Michał.. wróóóć! Paweł ....ale rozumiem też czyjąś awersję do motocykli z UK, po prostu trzeba podejść do tego w sposób jaki opisuje mario Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka 4 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mario 6na9 6 791 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Anglik odpada. Jak mogą mieć dobre motocykle skoro taki bajzel mają w Rodzinie Królewskiej 2 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 974 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Anglik odpada. Jak mogą mieć dobre motocykle skoro taki bajzel mają w Rodzinie KrólewskiejAle Triumph najlepszy Wiesz.. to taki inny wymiar .. dwa koła, kierownica, te sprawy .. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mario 6na9 6 791 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 2 godziny temu, dakarowy napisał: Ale Triumph najlepszy Wiesz.. to taki inny wymiar .. dwa koła, kierownica, te sprawy .. Nie rozumiem Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 1 minutę temu, Mario 6na9 napisał: Nie rozumiem To zrozumiałe - jeździsz Transalpem ... 6 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 No i jednak kiera z drugiej strony... Wiem co mówię, drugim Anglikiem jeżdżę!Wytapatalkowane z magicznego pudełka 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 624 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Ale Triumph najlepszy Wiesz.. to taki inny wymiar .. dwa koła, kierownica, te sprawy .. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka Zajebisty! Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MariuszE30 683 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Dobra, nie musicie już się tak pastwić nade mną. Oglądałem setki motków z UK, oczywiście z ogłoszeń i żaden nie przypadł mi do gustu. Tak jak pisze Mario, głównie ruda. Nie mówię, że wszystkie angole są pase, bo ten od Pawła(nie wiem dlaczego nazwałem go wcześniej Michałem, wybacz!), jest super, tylko budżet przekracza. I tak powinienem odpisać Pawłowi, nieee? Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni. Panowie, czy warto oglądać egzemplarz z przebiegiem ponad 100 tysi km, zakładamy, że był rzetelnie serwisowany?Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Wolałbym rzetelne 100k km niż 30k km z ogłoszenia. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MariuszE30 683 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Też tak uważam. Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mario 6na9 6 791 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Mądrze prawie artex. Ja dodam swoje trzy grosze i to jeszcze od czapy - po kij ci Mariusz to 1200. Bierz 800 od dakarowy i polatasz po wszystkim i będzie pan zadowolony. Ale tak ogólnie to ja się nie znam. 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MariuszE30 683 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 Mario, żadnych półśrodków. 1200 und Ende!Za długo na niego czekałem, żeby zmienić decyzję.Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mario 6na9 6 791 Zgłoś ten post Napisano 16 Styczeń 2020 No jak tak to spoko. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 17 Styczeń 2020 Chcesz ADV czy zwykłego? ADV z dużego forum: http://forum.bmw-klub-motocykle.pl/viewtopic.php?f=6&t=37569 Ale... jak już cycki to jednak ja wolałbym wodniaka.. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MariuszE30 683 Zgłoś ten post Napisano 17 Styczeń 2020 Dzięki Artur, widziałem go. Adv Jak na mój gust i potrzeby zbyt krowiasty. Wolę mniejszego, poręczniejszy jest.Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach