Skocz do zawartości
MariuszE30

Kupię dużego GS'a

Recommended Posts

Nadeszła wiekopomna chwila. Jest zgoda Królowej na zmianę.!
Rocznik to polift 2010do 2013, nie wodniak z pewnego źródła. Budżet do 35 tysi.
Wyposażenie:
Kufry
Gmole
Chętnie ESA
Reszta obleci. Jakby ktoś, coś to dzwonić lub pisać. 507 329 529.
 
Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.
 
 


  • Like 2
  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z 35 tyś w kieszeni osobiście szukałbym wodniaka. 

W każdym razie trzymam kciuki :default_icon_beer:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Paweł, wodniak mi nie podchodzi, bo nie mam, zaufania do tego ustrojstwa. Skrzynia, sprzęgło, za dużo gratów do zjebania się. Olejaka sam naprawię cokolwiek by się nie padło.

Dzięki.

 

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.

 

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mariusz, podglądaj "duże" forum, tam dość często pojawiają się ogłoszenia o sprzedaży. Jasinkowi się udało złapać fajny egzemplarz :)

Edytowane przez martab99
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tego nie wie nikt :D . Jeżeli patrzymy z punktu widzenia dalszej odsprzedaży to będzie taniej ale również będzie tańszy zakup , czyli to się bliansuje . Jak kupimy motka w ładnym stanie czyli bez obłażącego lakieru na silniku goleniach i sprężynach amortyzatorów , rzecz jasna z pełną historią serwisową to ja nie widzę powodu robić "be" na Angola . Koszt podwyższy wymiana lampy i nalepki na zegarach - lampę zrobi Doctor Light za małe siano , za większe sprzeda wersję full led :D . Bilans zawsze jest dodatni bo mniej płacimy na wejściu , natomiast są tacy którym wyspiarskie pochodzenie przeszkadza i nic nie poradzimy ... . Mnie by było wszystko jedno , patrzył bym na stan sprzętu i portfela . 

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dzięki Michał, angliki odpadają.
Ale fajny jest.

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.


Władek


Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Bier angola, przynajmniej historia przegladaow jest jasna

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Władek najważniejszy jest stan .. najbardziej techniczny, ale też i wizualny jeśli chodzi o anglika
Miłem pierwszą 8setkę z UK .. nic jej nie brakowało, tak jak pisze Michał.. wróóóć! Paweł
....ale rozumiem też czyjąś awersję do motocykli z UK, po prostu trzeba podejść do tego w sposób jaki opisuje mario

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

  • Like 4
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Anglik odpada. Jak mogą mieć dobre motocykle skoro taki bajzel mają w Rodzinie Królewskiej:D

  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Anglik odpada. Jak mogą mieć dobre motocykle skoro taki bajzel mają w Rodzinie Królewskiej

Ale Triumph najlepszy

Wiesz.. to taki inny wymiar .. dwa koła, kierownica, te sprawy ..

 

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, dakarowy napisał:

Ale Triumph najlepszy emoji28.png

Wiesz.. to taki inny wymiar .. dwa koła, kierownica, te sprawy .. emoji28.png

Nie rozumiem:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, Mario 6na9 napisał:

Nie rozumiem:D

To zrozumiałe - jeździsz Transalpem ... ;)

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No i jednak kiera z drugiej strony... Wiem co mówię, drugim Anglikiem jeżdżę!

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ale Triumph najlepszy Wiesz.. to taki inny wymiar .. dwa koła, kierownica, te sprawy ..
 
Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
 
 
 
Zajebisty!

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobra, nie musicie już się tak pastwić nade mną. Oglądałem setki motków z UK, oczywiście z ogłoszeń i żaden nie przypadł mi do gustu. Tak jak pisze Mario, głównie ruda. Nie mówię, że wszystkie angole są pase, bo ten od Pawła(nie wiem dlaczego nazwałem go wcześniej Michałem, wybacz!), jest super, tylko budżet przekracza.

I tak powinienem odpisać Pawłowi, nieee?

 

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.

 

 

 

 

Panowie, czy warto oglądać egzemplarz z przebiegiem ponad 100 tysi km, zakładamy, że był rzetelnie serwisowany?

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mądrze prawie artex.

Ja dodam swoje trzy grosze i to jeszcze od czapy - po kij ci Mariusz to 1200. Bierz 800 od dakarowy i polatasz po wszystkim i będzie pan zadowolony. Ale tak ogólnie to ja się nie znam.

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mario, żadnych półśrodków. 1200 und Ende!
Za długo na niego czekałem, żeby zmienić decyzję.

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki Artur, widziałem go. Adv Jak na mój gust i potrzeby zbyt krowiasty. Wolę mniejszego, poręczniejszy jest.

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×