Skocz do zawartości
MariuszE30

Kupię dużego GS'a

Recommended Posts

1200 i poręczność... no ok, tylko trzeba długo ćwiczyć :D 

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ADV, GSA różnie mówią, koniecznie trzeba się przejechać, dla mnie ten rozkrok jest niewygodny i niemotocyklowy, ciężko się trzymać nogami.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja po dwóch latach na zwykłem gs będę zmieniał tylko na ADV bak robi robotę. Nie masz się co bać anglika , tylko trzeba dobrze obejrzeć, na odległość bym nie kupił jeśli masz kogoś kto dobrze go sprawdzi ,brał bym. Ja swojego wylicytowałem na ebay, tylko wcześniej siostrzeniec mi go lukną zero rudej ,przebieg cena w europie nie osiągalna.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, JeyJey napisał:

Ja po dwóch latach na zwykłem gs będę zmieniał tylko na ADV bak robi robotę. Nie masz się co bać anglika , tylko trzeba dobrze obejrzeć, na odległość bym nie kupił jeśli masz kogoś kto dobrze go sprawdzi ,brał bym. Ja swojego wylicytowałem na ebay, tylko wcześniej siostrzeniec mi go lukną zero rudej ,przebieg cena w europie nie osiągalna.

No to może jest okazja coś zmienić ?? ... jest link do ADV i zwykły wtedy do zbycia. Może to ten czas i okoliczności ... ?

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
No to może jest okazja coś zmienić ?? ... jest link do ADV i zwykły wtedy do zbycia. Może to ten czas i okoliczności ... ?
Jeszcze nie w tym roku, biorę pod uwagę następny nie ma spinki coś się na spokojnie ogarnie. Będę lukał na 18r pojawiają się już spoko oferty.

Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 18.01.2020 o 14:09, JeyJey napisał:
Ja po dwóch latach na zwykłem gs będę zmieniał tylko na ADV bak robi robotę. Nie masz się co bać anglika , tylko trzeba dobrze obejrzeć, na odległość bym nie kupił jeśli masz kogoś kto dobrze go sprawdzi ,brał bym. Ja swojego wylicytowałem na ebay, tylko wcześniej siostrzeniec mi go lukną zero rudej ,przebieg cena w europie nie osiągalna.

Moim zdaniem ten baniak to troche bez sensu.
Tam gdzie byłem motocyklem nie bylo sytuacji zeby nie bylo gdzie zatankowac przez 200km a poza tym i tak po 200 km musze stanac bo mi dupa odpada.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
 

  • Like 4
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1200 i poręczność... no ok, tylko trzeba długo ćwiczyć  
Artur, może nie jest tak poręczny jak Twój, ale od Adv, tak.

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.

JejJej, piszesz, że będziesz zmieniał na Adv, to dlaczego jest lepszy od zwykłego, pomijając funkcję cysterny?
Ja nie jeździłem żadnym ( oprócz krótkiej przejażdżki, którą mogłem poczynić dzięki uprzejmości ArturaP na zlocie w Mikstacie - dzięki) więc nie mam argumentów, oprócz jednego- zawsze chciałem mieć takie coś.

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Artur, może nie jest tak poręczny jak Twój, ale od Adv, tak.

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.

JejJej, piszesz, że będziesz zmieniał na Adv, to dlaczego jest lepszy od zwykłego, pomijając funkcję cysterny?
Ja nie jeździłem żadnym ( oprócz krótkiej przejażdżki, którą mogłem poczynić dzięki uprzejmości ArturaP na zlocie w Mikstacie - dzięki) więc nie mam argumentów, oprócz jednego- zawsze chciałem mieć takie coś.

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.


Nie mam argumentów większych poza bakiem. Oby dwa prowadzą się lekko i parametry są zbliżone ale wizualnie podoba mi się adv i dla mnie jest to najważniejsze. A z gustami się nie dyskutuje.
Ogólnie szukałem adv ale trafił się zwykły.

Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 minut temu, artex napisał:

I nie przeszkadzają ci rozkraczone nogi?

Ja lubię.

  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
I nie przeszkadzają ci rozkraczone nogi?
Mi nie przeszkadza a nawet lepiej bo jestem bardziej osłoniony od wiatru. Nie jeżdżę w terenie a w trasie jest wygodny.

Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

JejJej, oczywiście, że o gustach się nie dyskutuje, dlatego mi podoba się zwykły.
Ale jak to mawiają w pewnym zamorskim kraju; Większe jest lepsze od dużego.

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
JejJej, oczywiście, że o gustach się nie dyskutuje, dlatego mi podoba się zwykły.
Ale jak to mawiają w pewnym zamorskim kraju; Większe jest lepsze od dużego.

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.


I gitara w końcu spełniamy swoje marzenia.

Wysłane z mojego G8341 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mariusze30 , życzę Ci powodzenia w poszukiwaniu i w zakupie :)  Kolega ma gs,a GB , chwali sobie  , śladu monarchii nie uświadczysz ;)

Edytowane przez ben
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bo GB to nie jest jednorodny teren klimatycznie, a i użytkownicy są tacy co trzymają sprzęty pod chmurką i tacy co mają suche garaże - zatem zdarzają się egzemplarze takie i takie. trzeba być ostrożnym, ale taż nie zapętlonym, że "anglik" No chyba, że nie bo nie - wtedy nie i już ;)

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja niestety nie umiem dogadać się po angielsku oraz nikogo tam nie mam pod ręką, żeby obejrzeć motura. Dlatego Anglia dla mnie jest nie po drodze.
Szukam w niemcowni,bo tu mam większe możliwości.

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
21 godzin temu, mariusze30 napisał:

Artur, może nie jest tak poręczny jak Twój, ale od Adv, tak.emoji106.pngemoji482.png

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.
 

JejJej, piszesz, że będziesz zmieniał na Adv, to dlaczego jest lepszy od zwykłego, pomijając funkcję cysterny?
Ja nie jeździłem żadnym ( oprócz krótkiej przejażdżki, którą mogłem poczynić dzięki uprzejmości ArturaP na zlocie w Mikstacie - dzięki) więc nie mam argumentów, oprócz jednego- zawsze chciałem mieć takie coś.emoji1.png

Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.
 

Ja tez zawsze chcialem. Zona mi kupila na 40 urodziny. Kochana kobieta. Niestety sprzedalem po dwoch latach i 4tys mil przebiegu. Motocykl byl fajny. Niestety pozycja w olejaku nie zgadza sie z moim operowanym biodrem. Na wodniaku moge jezdzic non-stop. Na olejaku bol pojawial sie po pol godziny jazdy.

21 godzin temu, artex napisał:

I nie przeszkadzają ci rozkraczone nogi?

Na olejaku niestety tak. nawet bardzo.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Pierwszy jest aktualnie zarejestrowany w Szwajcarii , więc słabo wychodzi finansowo . 
Tak widziałem, ten drugi jest fajny.
Zobaczymy.


Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, mario2007 napisał:

Pierwszy jest aktualnie zarejestrowany w Szwajcarii , więc słabo wychodzi finansowo . 

Jak pisze sprzedajacy za kilka eu bedzie niemcem.  A jeżeli już , to duże jest cło ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cła nie ma, ale jest podatek - 19%. Żeby to było kilka eur to musiałby Niemiec zadeklarować niską wartość a oni nieskorzy do takich manewrów. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, arthurr napisał:

Cła nie ma, ale jest podatek - 19%. Żeby to było kilka eur to musiałby Niemiec zadeklarować niską wartość a oni nieskorzy do takich manewrów. 

Mój pojazd ma obecnie szwajcarską rejestrację. Ponieważ jednak jest już w Niemczech, import pisemny jest szybki i łatwy za kilka euro.
Aktualna lokalizacja w pobliżu Siegen.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak, tłumaczyłem sobie. Ale ile to tak naprawdę kilka euro - trza by pytać. Import jest faktycznie łatwy, z dokumentem zakupu idziesz do celnego, opłacasz i rejestrujesz na niemieckie papiery.

Poza tym... wkleiłem o żeby pokazać że niemiec/ szwajcar też może być pordzewiały, @mariusze30 takiego nie chce :D No chyba że ty, @ben?

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Mój pojazd ma obecnie szwajcarską rejestrację. Ponieważ jednak jest już w Niemczech, import pisemny jest szybki i łatwy za kilka euro.
Aktualna lokalizacja w pobliżu Siegen.
ben, co znaczy "Mój pojazd ma obecnie szwajcarską rejestrację" !?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×