Skocz do zawartości
Hubert

Witam wszystkich

Recommended Posts

Sie ładnie witam i zaraz będę przeszukiwał forum.. Jak nie znajde co to będę ładnie pytal.. Generalnie szukam nowego moto do dłuższych wycieczek i rozważam gs f650 do f800. Choć f800 już trochę wysoki dla mnie(całe 172cm wzrostu). Przy f 650 boję się że mi będzie brakowało mocy.. Ale podoba się fakt tego że moto lekkie... 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czołem! 800 możesz zawsze obniżyć i wtedy spokojnie wzrost nie będzie przeszkadzał. A co do tego, że lekkie, to zdania są podzielone :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
36 minut temu, xel napisał:

Czołem! 800 możesz zawsze obniżyć i wtedy spokojnie wzrost nie będzie przeszkadzał. A co do tego, że lekkie, to zdania są podzielone :D

Tzn? Że f650 nie takie lekkie, czy lepiej cięższy? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zaraz Cię tu dojadą puryści, że f650 to był do 99 robiony ;) A potem F650 GS, ale od 2007 to jest zupełnie inny motek niż przez poprzednie osiem lat ;)

Pisząc, że 650 ALBO 800, to znaczy, że szukasz twina? Masz na forumie pięknie opisane dziesiątki postów, co jest co i jak się nazywa ;)

650 twin ~200 kg zalany, 800 ~210... Dla mnie to dużo, ale ja działam w wadze półśmiesznej i na dodatek nie umiem jeździć :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj Faktycznie różnica mas niewielka ale 800 lepiej dopasiony i w mojej ocenie ładniejszy.Obniżyć można i problem wzrostu znika.A jak stracisz już wszelką nadzieję zawsze pozostaje DL:D

 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj !

Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka

  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
11 godzin temu, xel napisał:

Zaraz Cię tu dojadą puryści, że f650 to był do 99 robiony ;) A potem F650 GS, ale od 2007 to jest zupełnie inny motek niż przez poprzednie osiem lat ;)

Pisząc, że 650 ALBO 800, to znaczy, że szukasz twina? Masz na forumie pięknie opisane dziesiątki postów, co jest co i jak się nazywa ;)

650 twin ~200 kg zalany, 800 ~210... Dla mnie to dużo, ale ja działam w wadze półśmiesznej i na dodatek nie umiem jeździć :)

Tak twina ze względu na ewentualne spore odległości przelotowe autostrada przed zwiedzaniem okolic docelowych. 

Zresztą prawda jest taka że nigdy nie jeździłem w terenie a jedynie w związku z rozpoczynaniem przygody z turystyka pomyślałem że jak zwiedzać to konkretnie i tak żeby w jakieś zakamarki się wpychać... Czy tak będzie to zobaczymy ale wydaje mi się że czymś lżejszym i zwinnym na początek będzie latwiej

To fakt różnica wagi nie duża a 800 dopasiony dużo bardziej no i 15km więcej.. 

Generalnie przyznaje że kolejne opcje to Varadero i Vstrom mały lub duży... No i mała multistrada ale tu z budżetem bym już musiał ostra gimnastykę uprawiac

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć.

 

Varadero to mastodont, odpuść sobie na początek. Kup 650 twin jak ci nie podpasuje, za rok sprzedaż z niewielką stratą i kupisz coś większego. Ewentualnie zawsze możesz kupić DL - polecam.

 

Ride, eat, sleep, repeat!

 

 

 

 

  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przejedź się i twinem(700?), i 800 - te dwa motki mają trochę różną pozycję za kierownicą, poza kwestią dopasienia. Mnie np 800 w ogóle nie siadła, a na twinie poczułem się dużo lepiej.

  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 godzin temu, xel napisał:

Przejedź się i twinem(700?), i 800 - te dwa motki mają trochę różną pozycję za kierownicą, poza kwestią dopasienia. Mnie np 800 w ogóle nie siadła, a na twinie poczułem się dużo lepiej.

Dobry plan

To na zdjęciu profilowym to twoje 600? Pytani mi się ciśnie jak sobie radzi to 71km tak dobrze zapakowane....albo do tego z plecakiem? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej, twin 650 (700) ma trochę inaczej dobrane zębatki i może nawet wydawać się zrywniejszy od 800-ki ;) 

Wady: 17-18cm skok zawieszenia z przodu (vs. 22-23cm), koło 19'' (z przodu, vs 21''), przód zawieszenie klasyczne i wąskie golenie (vs. upside down w 800-ce i golenie fi 45mm), koła odlewane (vs. szprychowe w 800).

Nie obniżaj 800-ki!! Jest "wąska w tali". 172cm to w sam raz! Trochę przyzwyczajenia i nie ma problemu. Sam mam 174cm i jest lepiej niż ok. Kolana prostsze i w ogóle szkoda, że kanapa nie jest jeszcze wyżej ;) Lekko zsuwasz dupę na lewo czy prawo jak Ci tam spasuje i stoisz (jak chcesz) pełną stopą na ziemi.

Waga to rzecz względna (zbiorniki w bmkach są pod siedzieniem co ułatwia sprawę). Bez obładowania spokojnie sam stawiasz moto do pionu.

Edytowane przez ZiąFą
  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 godzin temu, ZiąFą napisał:

Koło 19'' (z przodu, vs 21'')

A g...o, na asfalcie bez dziur nie uznałbym tego za wadę. Ale to ja, a ja nie umiem jeźdzć.

9 godzin temu, ZiąFą napisał:

koła odlewane (vs. szprychowe w 800).

Super, bezdętkowe, a jak się uprzesz, to i dętkę wsadzisz. A jakie zapewniają emocje, jak pojedziesz po dziurach :D

10 godzin temu, ZiąFą napisał:

(zbiorniki w bmkach są pod siedzieniem co ułatwia sprawę)

Dlatego w nowych motkach BMW zamontowało zbiornik znowu u góry :D

11 godzin temu, Hubert napisał:

To na zdjęciu profilowym to twoje 600?

Nie, to moje 650 :D Co do jazdy z plecakiem i obładowaniem, to może się wypowie @JacekJ? Tu wychodzą też słodkie rzeczy typu, że jak ktoś waży 60 kg (są tacy :D ), a 80-110 plus plecak waży 50-90, to na samym zestawie kierowca plus pasażer mamy zakres 110-200. O bagażu nie wspomnę. Choć do takich zestawów, przelotów asfaltem i bagażu to się kupuje 1200 ;)

Jeszcze pojawia się pytanie, co znaczy "szybko", 120, 150, 180, więcej? Ja to jeżdżę sam, a przy obładowaniu to i 50 KM singiel mi nie przeszkadzał przy przelotach nieautostradowych (mimo że miał koło 21, szprychy, bak pod siedzeniem, obniżenie i co jeszcze można wymyślić).

Swoją drogą, ten wątek chyba wyjechać powinien już z przywitalni... admin?

  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć :) Nie słuchaj tu nikogo bo wszyscy się znają :D 

  • Like 3
  • Confused 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

...ze wszystkimi

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

  • Like 2
  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, coolluk napisał:

Cześć :) Nie słuchaj tu nikogo bo wszyscy się znają :D 

Miałem to napisać , ale byłeś szybszy . Cześć nowy ;)

  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
6 minut temu, ben napisał:

Miałem to napisać , ale byłeś szybszy . Cześć nowy ;)

Cześć.. To mi lepiej jak się nie znają wszyscy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zna się kilka osób , reszta ... hmmm , ujeżdża :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 4.02.2020 o 23:10, ZiąFą napisał:

Nie obniżaj 800-ki!! Jest "wąska w tali".

OK.. Boję się że jeśli w teren wjechać to "akurat" może być za mało.. Jak nie w tą stronę dupe przesunę to się będę spod niej wygrzebywał 

Ale może to o to chodzi.. Się nie wyje.. sz się nie nauszycz

Edytowane przez Hubert
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×