Skocz do zawartości
otosek

Prośba o wstępna ocenę egzemplarza

Recommended Posts

Cześć, jestem po przywitalnii i po lekturze powieści w odcinkach jak kupować motocykl.

Jadę na pierwsze oględziny i chciałbym szanownych kolegów prosić o wstępna ocenę motocykla z linku poniżej.
Podpowiedzcie czy coś budzi Wasz niepokój w egzemplarzu poniżej abym mógł sprawdzić to dokładniej osobiście.

Kandydat 1 - preferowany
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-650-gs-abs-kufer-sprowadzony-importer-motocykli-bmw-italia-ID6zCdvx.html

Kandydat 2 -  stoi w tym samym komisie więc przy okazji
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-gs-bmw-f650gs-sprowadzony-importer-motocykli-bmw-italia-ID6COLr3.html

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Cześć, jestem po przywitalnii i po lekturze powieści w odcinkach jak kupować motocykl.
Jadę na pierwsze oględziny i chciałbym szanownych kolegów prosić o wstępna ocenę motocykla z linku poniżej.
Podpowiedzcie czy coś budzi Wasz niepokój w egzemplarzu poniżej abym mógł sprawdzić to dokładniej osobiście.
Kandydat 1 - preferowany
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-650-gs-abs-kufer-sprowadzony-importer-motocykli-bmw-italia-ID6zCdvx.html
Kandydat 2 -  stoi w tym samym komisie więc przy okazji
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-gs-bmw-f650gs-sprowadzony-importer-motocykli-bmw-italia-ID6COLr3.html
 
Oba maja 30000km, korek wlewu pewnie zardzewialy

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, Pawel napisał:

Oba maja 30000km, korek wlewu pewnie zardzewialy emoji2.png

Bo z Włoch - wszystkie z Włoch mają  30 ... ;)

Pierwszy jakiś drogi się wydaje, ale ma ABS i nic za ciekawego na zdjęciach nie widać ...

Drugi: brak łezek na baku, brak ABS'u, jakaś b=zbieranina śrubek ( zdjęcia marnej rozdzielczości ) - takie włoskie z przebiegiem 30 ...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Widzisz @otosek , wg przebiegów jakie podają handlarze w/w motocykle powinny w swojej historii robić około 1800 km rocznie. Przyznasz sam że to mało realne. 

Sprawdź ogłoszenia @mario2007

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
44 minuty temu, Pawel napisał:

Oba maja 30000km, korek wlewu pewnie zardzewialy emoji2.png

Jak to kurna jest? Niby za przekręcanie stanu licznika grożą sankcje karne a każdy handlarz na to leje? Za stroną CEPiKu - Dzięki CEPiK 2.0 sprawdzisz auto niezarejestrowane w Polscewięc mając włoskie papiery na podstawie których motocykl był zarejestrowany jakoby można sprawdzić jego faktyczny przebieg, dlaczego więc tak dajemy się robić w bambuko?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
18 minut temu, KaeS napisał:

 więc mając włoskie papiery na podstawie których motocykl był zarejestrowany 

W włoski rząd ma ministerstwo cyfryzacji które zrobiło Cepik? 

Niemce też nie mają, bo jakby mieli to kto by im złom z kraju wywoził? 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zatem przeredaguję pytanie - czy pomimo przekręconego przebiegu warto się zainteresować ww. Któryś z kolegów na tym forum napisał że na przebiegi nie ma co potrzeć zatem nie analizuje zbytnio stanu licznika.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, Pawel napisał:

W włoski rząd ma ministerstwo cyfryzacji które zrobiło Cepik? 

Niemce też nie mają, bo jakby mieli to kto by im złom z kraju wywoził? 

No własnie jakieś 10 minut temu zadałem to samo pytanie znajomej, która od ponad ćwierć wieku tam rezyduje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oprócz UK, Danii, Szwecji i Polski nikt chyba takich danych nie zbiera. 

13 minut temu, otosek napisał:

Zatem przeredaguję pytanie - czy pomimo przekręconego przebiegu warto się zainteresować ww. Któryś z kolegów na tym forum napisał że na przebiegi nie ma co potrzeć zatem nie analizuje zbytnio stanu licznika.

Szukaj czegoś sprawdzonego, inaczej to kot w worku. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, otosek napisał:

Zatem przeredaguję pytanie - czy pomimo przekręconego przebiegu warto się zainteresować ww. Któryś z kolegów na tym forum napisał że na przebiegi nie ma co potrzeć zatem nie analizuje zbytnio stanu licznika.

Myślę, że raczej nikt nie da Tobie sensownej odpowiedzi "czy warto". Zauważ tylko jedno i sam powiedz, gdzie jest sens i logika w zakupie czegoś pochodzenia niewiadomego, bez gmoli, z jednym kufrem i z na 100% przekręconym przebiegiem w porównaniu z motocyklem pewnym, wyposażonym, zadbanym sprzedawanym nie przez handlarza? No, może małego handlarza :D

da3b4d3fd610003aad7cea2cf7409317.jpg

f9cd4c2b5866cd1691918ab39d924085.jpg

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
44 minuty temu, Pawel napisał:

W włoski rząd ma ministerstwo cyfryzacji które zrobiło Cepik? 

Zapytałem o to samo na włoskim FB GSa i oto włoski CEPiK - https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/home

9 minut temu, otosek napisał:

Przekaz jest zrozumiały, szukam dalej. Aktualnie Dzięki.

Nie zrozum mnie źle. Nie chodziło mi o proponowanie motocykla od forumowego kolegi. Dałem tylko przykład, że czasami warto dać trochę więcej a mieć motocykl pewny i wyposażony niż los na loterii w ciemno. Za samo doposażenie trzeba wyłożyć więcej niż różnica pomiędzy cenami chociażby tych motocykli.

Edytowane przez KaeS

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kaes, co do cen i dołożeniu więcej zgadzam się. Celuję na pierwszy rozruchowy sezon w roczniki 2000-2006 i akurat wyszukany motocykl jest jednym z najdroższych w tych rocznikach.

Co do handlarzy to jestem do nich chyba zbyt optymistycznie nastawiony ale osobiście kupiłem auto od handlarza 6 lat temu i to był jeden z lepszych zakupów w moim życiu. Ponad 400000 aktualnie na liczniku i dalej śmiga. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie można generalizować "handlarskich" przebiegów  mi też zdarzył się F650GS 2004 po liftingu który miał 14 lat i 26000 przebiegu . Ale miał na to papiery i tu jest podstawowa różnica , nie wspomnę że w zeszłym roku sprzedałem go za 10500 w pełnym gieesowo-touratechowym wypasie . No nie był żółty to fakt :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czerwone są najszybsze co było wielokrotnie potwierdzane na forum.

Idę szukać czerwonego.

  • Like 4
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, mario2007 napisał:

Nie można generalizować "handlarskich" przebiegów  mi też zdarzył się F650GS 2004 po liftingu który miał 14 lat i 26000 przebiegu . Ale miał na to papiery i tu jest podstawowa różnica .

Oczywiście, że tak ale to rodzynki, a kupcy mogą mieć się za szczęściarzy. 

Co do włoskich motocykli, gdzie sezon trwa cały rok, z tak małym przebiegiem byłbym ostrożny. Niedawno wrzuciłem na forum przykład włoskiego 22 miesięcznego motocykla, który miał ponad 50 kk. Nawet porównując mój motocykl z 2014, który obecnie ma ponad 33 kk, to te włoskie są niejeżdzone zupełnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie mam doświadczenia we "włoszczyźnie" , natomiast mój brat ma Transalpa rocznik 98 kupionego kilka lat temu od handlarza gdzieś pod Częstochową . W dniu zakupu było na budziku 40 , dzisiaj jest 75 a moim zdaniem jedynka z przodu wyparowała :D . Oni sumienia nie mają albo zdrowego rozsądku - tak czy inaczej ktoś to kupował i kupuje . Po 60 tysiącach do wymiany poszły wszystkie trzy tarcze hamulcowe a tylna była już zamiennikiem , rozrusznik zdechł , gaźniki do regeneracji , rozrząd do wymiany , zawias przód do serwisu , amor tylny pusty , łożyska kół zakończyły żywot itd itp . Można powiedzieć że Honda to kibel bo po pół setki wszystko end :D . Nonsens , moto miało 150 koła przejechane i to jest faktyczny przebieg motocykla z Włoch który był normalnie użytkowany i przeżył w tym kraju kilkanaście lat :default_dry: . Jak się kończył to to go ktoś poddał liftingowi ale tylko na budziku . To się nazywa przyroda :D . 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie do wszystkiego do się dojść. Z przebiegiem może być tak, albo tak ... Nie każdy handlarz to oszust i nie każdy użytkownik robi wiele kilometrów. Jak mówimy o 20 letnim motocyklu to warto zwrócić uwagę na ogólny jego stan, oryginalność nalepek, śrubek, opasek, jakości chromów  ....  - no i unikać "igieł", "ideał", "bez wkładu" i innych płaczów dziadków i babek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@mario2007 BMW taki sam kibelek jak Honda. Katrina z Mińska w 2015 kupiła włoskiego singla z 2003 roku z przebiegiem 30 tysięcy, który był w ubraniu poliftingowym, nawet silnik w nim był twin spark, który umarł jej przy przebiegu 70 tysięcy. Szajse te BMW robią.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 minut temu, Jarek napisał:

Nie do wszystkiego do się dojść. Z przebiegiem może być tak, albo tak ... Nie każdy handlarz to oszust i nie każdy użytkownik robi wiele kilometrów. Jak mówimy o 20 letnim motocyklu to warto zwrócić uwagę na ogólny jego stan, oryginalność nalepek, śrubek, opasek, jakości chromów  ....  - no i unikać "igieł", "ideał", "bez wkładu" i innych płaczów dziadków i babek.

Już ostatnio taki jeden oglądał za 8 takiego dwudziestolatka . Wiemy jak wyszło - jak zawsze . Nie ma ideałów i igiełek w tym wieku , zawsze coś się znajdzie do podłubania byle nie 90% tego z czego się składa pojazd :default_dry:. Jeżeli coś było serwisowane i są na to dokumenty to przynajmniej sumienie człowiek ma spokojniejsze . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 minut temu, mario2007 napisał:

Już ostatnio taki jeden oglądał za 8 takiego dwudziestolatka . Wiemy jak wyszło - jak zawsze . Nie ma ideałów i igiełek w tym wieku , zawsze coś się znajdzie do podłubania byle nie 90% tego z czego się składa pojazd :default_dry:. Jeżeli coś było serwisowane i są na to dokumenty to przynajmniej sumienie człowiek ma spokojniejsze . 

Dlatego trzeba brać nie BMW, czy Hondę a DLa ;), porządny motocykl.

Edytowane przez KaeS

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Włoski to nie problem, byle nie był z północnych Włoch, bo się sanepid przyczepi ;-)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Like 4
  • Haha 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, mario2007 napisał:

Za 8 klocków to można pooglądać wspomnienie po DL-u :D

Mój wtedy osiemnastoletni Dakar z przebiegiem 30k ( :default_laugh: ) poszedł rok temu za... 8k? Ale on nie był włoski, prawda.

Edytowane przez xel
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×