Skocz do zawartości

Recommended Posts

57 minut temu, Jarek napisał:

Tutaj niewielu wróży ze zdjęć, ale czasem się zdarza. Nie są zresztą najlepszej jakości. Tak ogólnie wygląda to jakby było malowane / retuszowane. Np nie jest możliwe, żeby zmiana napięcia łańcucha nie zostawiła śladu na wahaczu, a tutaj "igła" Reszta też wygląda za dobrze, ale może w realu tak to wygląda i zdjęcia robią zmyłę ... Wydechy trochę swoją czernią psują ten sielankowy widok. Tak czy owak - motek jest prawie pełnoletni i siłą rzeczy musi mieć swoje wady i swoją tajną historię. Oglądać uważnie, nieufnie i albo "bić się" o cenę, albo nie kupować. Można jeszcze kupić. Wygląda na to, że Ty będzie ( być może ) jako jedyny z nas widział i słyszał go w realu.

Dzięki bardzo za szybką odpowiedź.  Pytałem się właśnie o wydech to mówił że tylko jeden jest taki ciemniejszy chciał wysłać dużo zdjęć i sam zaproponował że dOjedzie do wrocka.. oleju zapewniał ze nie bierze rozrusznik czasem słychać abs wszystko działa, kupił większe moto i zapewniał ze niema nic do ukrycia. Z rozmowy wydawał się bardzo w porządku. Sam powiedział ze chciał za niego więcej ale sie nie sprzedał i było 2 oglądać (byli razem) mówi popatrzeli i nawet nie gadali o cenie, byli z Wrocławia. Chciał również odpalić przez telefon ale co na żywo to na żywo. I właśnie mówił że nie był napewno malowany szukał i znalazł ten kolor bo sam myślał ze jest malowany.. wydaję się bardzo ładny grantów nie ma na tarczy żadnych lusterka widzę oryginalne. Na co ewentualnie patrzeć? Jak długo utrzymuje się olej po zgaszeniu w okienku wizyjnym? Wydaje mi sie ze im dłużej tym lepiej co świadczy o stanie pomp.. chociaż przy takim przebiegu jeśli jest oryginalny powinny być w porządku pozdrawiam i dzięki jeszcze raz:) wyjeżdżam gdzieś za półtora godzinki:) nie chciał bym wrócić bez moto i nie chciał bym wrócić z trupem.. czekam na odpowiedź:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Słabe elementy tego modelu: pompa "wody" , okablowanie w okolicy główki ramy oraz bendix ( wolne koło ) Te typy tak mają. Co do oleju - w praktyce nie ma prawa przeciekać przez pompę ... To są tak symboliczne ilości, że w perspektywie godziny praktycznie  pomijalne.

Co do malowania: kiedyś na giełdzie spotkałem człowieka,m który zapewniał, że lakier jest oryginalny - był ... tyle tylko, że trzeci ;)

Generalnie trzeba podchodzić nieufnie, żeby nie było o tak:

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I chyba jeszcze łożyska główki ramy?

Kolor możesz sprawdzić na necie po vinie chyba? Tak samo jak rok i wyposażenie oryginalne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Także tego.. motór kupiony... przejechał dziś ok 500km I wszystko w najlepszym porządku.. silnik fajnie chodzi ma moC jechałem 180... żadnych szarpań falowań itp; lakier piekny pod siedzeniem wybity kod lakieru.. a wahacz? Poprostu taki ładny lekkie ślady regulacji nic nie malowane.. książki serwisowe instrukcje wyciągi wszystko jest wygląda ze to autentyczne 53 Tysiące... silnik suchutki.. ja jestem zadowolony i kolor mi sie chyba bardziej podoba jak żółty.. pozdrawiam i dzięki:)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gratki... Ale to 180, to chyba z górki i z wiatrem? I to takim fest mocnym :-D

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
12 minut temu, xel napisał:

Gratki... Ale to 180, to chyba z górki i z wiatrem? I to takim fest mocnym :-D

Wytapatalkowane z magicznego pudełka
 

Jeszcze jest opcja we śnie... Graty

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 godzin temu, xel napisał:

Gratki... Ale to 180, to chyba z górki i z wiatrem? I to takim fest mocnym :-D

Wytapatalkowane z magicznego pudełka
 

No delikatna była górka:) ale śnić nie śniłen idzie dobrze:p

7 godzin temu, Jarek napisał:

No to dużo radości i niech dobrze Ci służy. 

Dzięki wielkie:) pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aż z ciekawości popatrzyłem w necie i rzeczywiście, singiel ma vmax podane jako 183 kph (dakar jako 173) Ja dakarem jechałem chyba 175 (z GPS, nie przędkościomierza) raz z górki, z wiatrem, składając się za szybą. Ale jazdą bym tego nie nazwał :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 godzin temu, xel napisał:

Aż z ciekawości popatrzyłem w necie i rzeczywiście, singiel ma vmax podane jako 183 kph (dakar jako 173) Ja dakarem jechałem chyba 175 (z GPS, nie przędkościomierza) raz z górki, z wiatrem, składając się za szybą. Ale jazdą bym tego nie nazwał :D

Ja bym Twojej wagi masą nie nazwał :default_cafe2:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Młody byłem... Obecnego motka już tak nie sprawdzałem :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
6 godzin temu, xel napisał:

Aż z ciekawości popatrzyłem w necie i rzeczywiście, singiel ma vmax podane jako 183 kph (dakar jako 173) Ja dakarem jechałem chyba 175 (z GPS, nie przędkościomierza) raz z górki, z wiatrem, składając się za szybą. Ale jazdą bym tego nie nazwał :D

Wiadomo sprawdzić trzea było:D no fakt od 140 to juz nie jest jazda hehe mało łba nie urwie.. no ale kawałek był do domu więc trzeba było zapie.. tzn szybko jechać hehe pozdrawiam

17 godzin temu, Jarek napisał:

No to dużo radości i niech dobrze Ci służy. 

Dzięki wielkie:) pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×