Skocz do zawartości
RafalT

BMW F

Recommended Posts

Cześć

Jest już po przywitaniu więc chciałbym was poprosić o kilka cennych rad dotyczących zakupu maszyny BMW F650. W tym miejscu pojawiają się 3 pytania:

1. Czy BMW czy coś innego - pierwszy motocykl w życiu

2. Moj brat ( nie ma zabardzo doczynienia z motoyklami - jeździ quadem - ostrzega mnie że BMka jest droga w utrzymaniu - nie boje tego na poważnie, ale chciałbym to skonsultować z wami.

3. Czy wszystkie części są dostępne na polskich stronach czy trzeba się rozglądać za granicą ?

Mam kilka upatrzonych modeli w internecie, prześlę linki - może to maszyny z waszego rejonu i ktoś je zna. Polećcie coś:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650gs-f650st-niemcy-1999r-tylko-39-tkm-kufer-transport-gratis-raty-ID6D1yPv.html#16585d5dda

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-gs-bmw-f650gs-sprowadzony-importer-motocykli-bmw-italia-ID6COLr3.html#gallery-open

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-bmw-f-650-sprowadzony-importer-motocykli-bmw-italia-moc-35-kw-ID6COLAV.html#acf9b29e63

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1) To chyba zbyt ogólne pytanie, kup co Ci się podoba byle byłoby dostosowane do preferencji użytkowania motocykla (szosa, teren, tor itd.)

2) BMW F650 czy F650GS nie jest drogie w utrzymaniu, łatwo naprawialne i masę części jest na allegro za grosze. Zdecydowanie tańsze od motocykli np japońskich

3) Pewnie całego motocykla nie złożysz z części z allegro ale większość jest

Oceny motocykli ze zdjęcia to tak naprawdę wróżenie z fusów, wypowiem się tylko w temacie GSa bo ten model znam (druga oferta). Motocyklowi brakuje listew ozdobnych na baku i ma podarte siedzisko ale to drobnostki, niedobre jest, że jest to zupełny golas. Nie ma ABS, a większość modeli  małych GS na rynku go ma. Grzane manetki, kufry można dołożyć ale będą to dodatkowe koszty do zakupu. GS ma 50KM, a w ogłoszeniu jest napisane że 48KM, pozostałe dwie oferty z twojego posta to f650. Gdyby o mnie chodziło to kierowałbym się w stronę GS-a bo jest wygodniejszy w serwisie (wtrysk - brak konieczności regulacji gaźników) i trochę bardziej uniwersalny ale to oczywiście moje subiektywne zdanie.

EDIT: Przebieg 39000 jest mało wiarygodny

 

Edytowane przez Vengosh10

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pozycję 2 ktoś niedawno oglądał pod jakiegoś naszego "pytacza" i pozytywów było mało . Modele przed GS to już się zabytkowe lekko robią :D i jak komuś to nie przeszkadza to ja jestem za pozycją numer 1 -  w takim stanie to jest youngtimer i szkoda tym jeździć . Moim zdaniem to ma oryginalny przebieg i jest w świetnym stanie przynajmniej zewnętrznym . Może długo stało , może miało właściciela który bardzo mało go używał , ale ja dawno nie widziałem f-ki w takim stanie . Tego nie da się tak domyć żeby wyglądało na prawie nowe - będzie matowe i nie da się wypolerować :D w zakamarkach . Opony to jakiś zabytek Bridgestone co może potwierdzać długotrwałe parkowanie . 

Dwa pozostałe to gruz . Wszystkie mają 50 koni w dowodach "zagranicznych" i nie są zarejestrowane - jak ktoś szuka na A2 to będzie słabo .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×