Skocz do zawartości

Recommended Posts

Szanowni,

 

Co myślicie o motocyklu z ogłoszenia? Wyposażony bardzo solidnie, jednak czy cena adekwatna?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-f800-gs-stan-bdb-ID6BQ175.html?

 

Kilka faktów:

-lampa wymieniona niedawno, stara do wglądu

-lagi wymienione na marzocchi shiver, zdaje się

-pod okleiną plastiki OK, naprawiany rant jednego z nich

-sprzedaż z powodu zmiany na 1200GS.

image;s=1080x720

Pozdrawiam

Damian

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W mnie cena adekwatna - ale ja się nie znam, ja znam wartość dodatków i wiem jak to jest doposażać motocykl który ich nie ma. Większość potencjalnych kupców będzie krzyczała, że "pewex", że przecież na olx/ allegro są takie za 18...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, arthurr napisał:

W mnie cena adekwatna - ale ja się nie znam, ja znam wartość dodatków i wiem jak to jest doposażać motocykl który ich nie ma. Większość potencjalnych kupców będzie krzyczała, że "pewex", że przecież na olx/ allegro są takie za 18...

Dzięki za opinię. Dokładnie jak piszesz, ceny dodatków i zbieranie ich na wolnym rynku zabijają portfel aby dojść do takiego stanu. Druga rzecz, czy wszystko potrzebujemy :)

Niemniej, wydaje się że bolączki modelu zostały już w tym przypadku rozwiązane.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zależy co dla kogo jest bolączkami. Jeśli jesteś zaawansowanym riderem, to ponoć będziesz chwalił przeróbkę zawieszenia - ja jestem leszcze, mi zawias w 800 pasuje. felgę, faktycznie fabryczną ugiąłem, raz przez 50 tys km, nie naprawiałem, działa dalej, excel też pewnie by się ugiął akurat w moim przypadku, ale lepiej mieć. Kufry - co kto lubi, jak nie chcesz to sprzedasz, to samo z akrapem, szybą, kanapą.

Będąc na kupnie takiego motka brałbym pod uwagę tylko całość i targował bez rozbierania dodatków

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja się nie znam, motka ani jego historii nie widziałem, nie oceniam, ALE wymieniona przednia obręcz (wiem, że oryginalna jest z gównolitu) plus całe lagi wymienione mogą (ale nie muszą) świadczyć o jakiejś przygodzie (co, jak wiemy, motka nie przekreśla :D, ale może być podstawą negocjacji ceny).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mnie zastanawia jedynie wymiana łańcucha rozrządu przy tym przebiegu, reszta ... wszystko idzie jakoś wytłumaczyć, tym bardziej że CCC

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 minut temu, xel napisał:

Ja się nie znam, motka ani jego historii nie widziałem, nie oceniam, ALE wymieniona przednia obręcz (wiem, że oryginalna jest z gównolitu) plus całe lagi wymienione mogą (ale nie muszą) świadczyć o jakiejś przygodzie (co, jak wiemy, motka nie przekreśla :D, ale może być podstawą negocjacji ceny).

Tego się właśnie obawiam, ale prawda może nie wyjść na jaw :)

Co do rozrządu - ponoć profilaktyka, wyciągnięty łańcuch.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zgadzałoby się z tą wymianą profilaktyczną... jeśli przyjmiemy, że stan licznika jest... w milach, co bardzo prawdopodobne, sądząc po tym że to anglik, co widać na zdjęciach
Przyglądając się bliżej tym kiepskiej jakości jednak ...zdjęciom, cena, jak dla mnie jest sporo z wysoka, a okleina miała za zadanie tylko zamaskować ogrom tragedii.. tam przecież wszędzie jest rdza, a "nowe" plastiki mają odwrócić od tego uwagę.
Ale żeby było jasne, ja to nie jestem normalny pod tym względem, poza tym sprzedaję swoją 8setkę, więc mogę być nieobiektywny

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Krajowy? Może po VINie idzie coś znaleźć? Ograniczniki skrętu cale?

Czasem cuda się dzieją jak wpiszesz sam vin w google i "bezwypadkowy" pojazd pokazuje się na wyniku jakiejś amerykańskiej aukcji.

Była swojego czasu głośna sprawa (tzn czytałem gdzieś, kiedyś na necie), że jeden gość sprzedał 800 (tyle że w kolorze kalamata) z pięknie podwiniętym przodem, a pół roku później wisiała jako bezwypadkowa :D Żeby nie było, nikomu nie zarzucam nieuczciwości (poza nieuczciwymi sk***synami), ale lepiej zimne dmuchać... if you catch my drift...

Grave Digging Images, Stock Photos & Vectors | Shutterstock

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Widzisz, ja nawet zdjęć nie oglądałem, przeczytałem tylko pis wyposażenia..

Modyfikacja przedniego zawiasu jest dość popularna, seria w 800 nie ma żadnej regulacji a "sportowcom" zdecydowanie za miękko. 

Jak angol to niech sprzedawca szybciutko podaje anielski nr rejestracyjny, ładnie wyjdzie przebieg. Jak nie będzie chciał podać to... na drzewo :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, xel napisał:

Krajowy? Może po VINie idzie coś znaleźć? Ograniczniki skrętu cale?

Czasem cuda się dzieją jak wpiszesz sam vin w google i "bezwypadkowy" pojazd pokazuje się na wyniku jakiejś amerykańskiej aukcji.

Była swojego czasu głośna sprawa (tzn czytałem gdzieś, kiedyś na necie), że jeden gość sprzedał 800 (tyle że w kolorze kalamata) z pięknie podwiniętym przodem, a pół roku później wisiała jako bezwypadkowa :D Żeby nie było, nikomu nie zarzucam nieuczciwości (poza nieuczciwymi sk***synami), ale lepiej zimne dmuchać... if you catch my drift...

Grave Digging Images, Stock Photos & Vectors | Shutterstock

 

Po VIN WB10219029ZT74859 nic nie znajduje, jeden wyniki w google do strony z częściami. Motocykl z Angli faktycznie, ponoć zero rdzy i innych defektów.

Zdjęć z UK też ponoć nie ma...

Jak poza ogranicznikami szukać śladów kolizji? 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez DeflektoryCom

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Teraz, arthurr napisał:

ładnie wyjdzie przebieg

I wyniki badań technicznych :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

12-2008 nie 2009 :default_dry: bmwstore myli się średnio o dwa miesiące czyli realnie 10-2008 . Numer z GB dałby sporo jasności . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
44 minuty temu, DeflektoryCom napisał:

Po VIN WB10219029ZT74859 nic nie znajduje, jeden wyniki w google do strony z częściami. Motocykl z Angli faktycznie, ponoć zero rdzy i innych defektów.

Zdjęć z UK też ponoć nie ma...

Jak poza ogranicznikami szukać śladów kolizji? 

 

Pozdrawiam

Nr rej z UK i jesteśmy w domu. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
37 minut temu, Pawel napisał:

Nr rej z UK i jesteśmy w domu. 

Tak jest, czekam :) Dam znać.

 

Panowie, a tak z innej beczki jako że nie znam jeszcze do końća rynku. Jaka jest uczciwa cena za podobny rocznik, załóżmy że zadbany serwisowo z podstawowym wyposażeniem ADV (jeden kufer, gmole, większa szyba, jakieś reflektory, płyta pod silnik)?

Edytowane przez DeflektoryCom

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Uczciwa cena to taka, wydaje mi się, która satysfakcjonuje zarówno kupującego jak i sprzedającego

To jest trudne do oceny, musisz obejrzeć "na żywo", to bardzo istotne, porównać ceny i egzemplarze, wtedy sam sobie odpowiesz na to pytanie

Obecnie rozstrzał cenowy jest dosyć znaczny w tym modelu, więc trudno wyrokować.

 

 

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
25 minut temu, dakarowy napisał:

Uczciwa cena to taka, wydaje mi się, która satysfakcjonuje zarówno kupującego jak i sprzedającego emoji16.png

- No, jak gablota? Chodzi?

- Jak zegarek. Tak mnie zapewniał sprzedawca, uczciwy człowiek. 

- Aaaa... uczciwych ludzi to jest sporo. Mój szwagier na ten przykład, niejaki Szymczak, taksówkarz, jechał jak raz po lufie, aż tu nagle zatrzymuje go patrol. To on się przysięga, że nic nie pił, normalnie, nie? A na wszelki wypadek wkłada dwójkę w prawo jazdy. Ten patrolant to mówi tak: "Panie Szymczak, wysiądź pan i chuchnij, bo jak pan nie piłeś, to ja grosza od pana nie wezmę". Teraz uczciwych ludzi jest sporo.

  • Like 9

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sam sobie spójrz: https://www.check-mot.service.gov.uk/

Wygląda - przynajmniej przebiegowo - ok. Ostatni przegląd w 2016 przy niecałych 20 tys mil czyli jakieś 32 tys km)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli w 2016 miał dzwona i spędził reszte żywota w GB na parkingu ubzpieczalni . Rejestracja w Polsce w 2018 - CO ROBIŁ W TZW MIĘDZYCZASIE ? To nie dyskwalifikuje pojazdu tylko robi różnicę w cenie , angol + szkoda + 2008 rocznik . 

Edytowane przez mario2007
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
16 minut temu, mario2007 napisał:

Czyli w 2016 miał dzwona i spędził reszte żywota w GB na parkingu ubzpieczalni . Rejestracja w Polsce w 2018 - CO ROBIŁ W TZW MIĘDZYCZASIE ? To nie dyskwalifikuje pojazdu tylko robi różnicę w cenie , angol + szkoda + 2008 rocznik . 

Nie potrafię wywnioskować szkody..

Mogę gdzieś znaleźć za opłatą opis szkody, czy raczej żaden raport tego nie udostępni?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, DeflektoryCom napisał:

Nie potrafię wywnioskować szkody..

Mogę gdzieś znaleźć za opłatą opis szkody, czy raczej żaden raport tego nie udostępni?

No ale po co Tobie pchać się w ten motocykl? Nie ma innych?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, KaeS napisał:

No ale po co Tobie pchać się w ten motocykl? Nie ma innych?

Próbuję zebrać rzeczowe argumenty do negocjacji ceny :) 

Chciałbym bazować na faktach, to chyba zrozumiałe.. Przy okazji mogę się czegoś nauczyć pod dalsze poszukiwania :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
15 minut temu, arthurr napisał:

Tu masz stronę do kupienia raportu HPI: https://hpicheck.com/product-selection

Co on zawiera - poczytaj sobie.

Wpis @mario2007 opiera się na wywodzie logicznym, nie faktach ;)

Panowie, dziękuję za wszystkie sugestie. Nie pozostaje chyba nic innego, jak pojechać i obejrzeć na miejscu.

Czy ma ktoś sugestie co posprawdzać szczególnie poza typowymi tematami F800GS opisanymi na forum? Na pewno będę szukał śladów kolizji, spróbuję ocenić na ile prosto się prowadzi itp.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×