Skocz do zawartości
Piotreo

[K] Gumy na podnóżki F800

Recommended Posts

Jak w tytule - wejdę w posiadanie drogą kupna, barteru itp. -  gumowe nakładki na podnóżki w F800 GS.

Info tutaj lub dzwonić pls.

Dzięki :default_icon_beer1:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@TataKazika ma jak wynika z fb

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A co dają te gumowe nakładki? Jaka jest różnica z nimi i bez nich?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sporo zależy od podnóżków i butów w jakich jeździsz, no i po czym jeździsz.  Ja wolę z gumami, bez gum to na off.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kupiłem motocykl bez tych nakładek dlatego pytam. We wcześniejszym też ich nie było.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja staram się zrozumieć kupowanie rzeczy u chińczyka... ale do motocykla to naprawdę warto się powstrzymać ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@artex, nie życzę ci przekonania się, że brak gum to nie tylko punkty do PRO. Ja już raz prawie połamałem nogę, jak mi się ześliznęła z gumy po przejeździe przez wodę.

Jeśli ktoś w ogóle nie wstaje z siodła i nie zdarza mu się nigdzie i nigdy przejeżdżać na stojąco - wtedy ok. Gumy są wygodniejsze, niwelują wibracje i nie niszczy się podeszwa buta.

Co do kraju producenta.. jestem przekonany że z jakim znaczkiem by te gumy nie były, są produkowane w jednym kraju..

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@arthurr może mało dosadnie, ale napisałem, że to zależy po czym się jeździ. Ja dużym GS wyłącznie asfalt i mam tam gumy, w Husce nie mam opcji z gumami i nie ma opcji, żebym nie założył butów enduro. W znaczącej większości moich wywrotek, to właściwie tylko dolna część nogi ma ciężko.

Z punktami PRO, ironizuję, bo naprawdę mało kto zabiera i umie jeździć dużymi motocyklami w terenie, no i każdy z nas zupełnie co innego uważa za OFF. O wstawaniu z siodła też można podyskutować, wiele osób robi to właśnie w wersji PRO, czyli wyprostowany jak struna na podwyższonej kierze, z usztywnionym ciałem, gdzie kłopoty to tylko kwestia czasu, już lepiej jak by zostawił tyłek na siedzisku.

Poza tym motocykl warto ustawić pod nawierzchnię po której zamierzamy i jeździć i ciągle te ustawienia dostosywać, jeżeli okazyjnie zjeżdżam z asfaltu to po co mam gumy ściągać?

Do chińczyków mam "pretensję" o zeszmacenie oznaczenia CE, które w założeniach jest bardzo fajne i naprawdę działo, do póki Chińczycy nie zrobili z tego patologii i teraz jest to nic nie warte i potocznie oznacza "china export". Jest znacząca różnica czy chińczyk produkuje dla zachodniego koncernu, czy ukradł produkt i samodzielnie sprzedaje swoją podróbkę.

Edytowane przez artex
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale co to są punktu do PRO?

99% moich wyjazdów to asfalt, myślę też o zwaleniu scoutów bo mnie wkurza ich hałas podczas jazdy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Punkty lansu dla twardzieli :cafe4:

  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
37 minut temu, artex napisał:

Chyba złego arthura oznaczyłeś ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@artex, masz rację, nie znam się, mam tylko jeden motocykl, no i gonię za punktami PRO :D Nie wiem co mi odbiło żeby się wymądrzać ;) Przepraszam...

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

podnóżki bez gum dla kierownika zwłaszcza poza asfaltem to i owszem, choć oryginały że tak powiem małoplatformiaste są. Jeśli ktoś potrzebuje do twardego buta solidnego podparcia to lepiej chyba drugą parę ustrugać i stosować zamiennie w zależności od potrzeb na konkretnym przejeździe...podmiana przy użyciu multitoola to jedna zawleczka won i sworzeń , całe 5 minut roboty na obie strony :default_icon_mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
42 minuty temu, arthurr napisał:

@artex, masz rację, nie znam się, mam tylko jeden motocykl, no i gonię za punktami PRO :D Nie wiem co mi odbiło żeby się wymądrzać ;) Przepraszam...

 

Rozmawiamy, mój błąd, że nie dałem ;) na końcu zdania. Ja naprawdę nie umiem jeździć w terenie dużym GS, jestem na to za niski i za słaby fizycznie. Większość moich wypowiedzi jest sarkastyczna, co nie jest najlepszą formą komunikacji w Internecie, bo nie ma jak to odróżnić. Poza ostatnim zdaniem, że duży GS i teren to dla mnie stres i walka a chyba nie o to chodzi :default_icon_beer:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Chyba złego arthura oznaczyłeś
Dobrego, ale mogę się udzielić - raz gumy zdjąłem i wrzuciłem do kufra, bo miałem advenczery pro wzbogacone 2 cm gliny na nogach i się trochę ślizgałem na podnóżkach.

Poslaná z telefonu bez zdravého rozumu

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobry, zły, wszystko jest względne :default_laugh:

To ja raz zdjąłem, jak jechałem za dobrym/złym @arthurrem i jakoś już tak zostało, że nie założyłem. Natomiast nadmiernego zużycia podeszew butów nie zauważyłem, może źle trzymam nogi na podnóżkach :D Obawiam się, że prędzej mi gore w advenczerach padnie, niż podnóżki podeszwy uszkodzą.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najważniejsze, że przegadaliśmy, dlaczego czasem bez gumek lepiej niż z :D I odwrotnie :P

  • Like 1
  • Haha 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W każdym razie, jak ktoś potrzebuje, to i ja mam na półce. Zdałem je, bo w porządnych butach biegów nie szło ogarnąć i tak leżą 3 lata. No chyba że guma już sparciała, to może wyrzucić do śmieci :cafe4:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ostatnio te gumy założyłem i  jakoś tak słabo szła zmiana biegów i hamowanie tylnym na stojąco, te wszystkie wajchy nisko i daleko.... dla mnie lepiej bez gumki :)

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dla mnie i bez gum na stojąco ciężko idzie zmiana biegów a tym bardziej hamowanie tylnym, aby to zrobić prawie zawsze muszę przysiąść, dlatego chciałbym zobaczyć jak jeździ się z tymi nakładkami, ponoć drgania nie przenoszą się tak na kolana, co odczuwam przy dłuższej jeździe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z dźwignią hamulca to bywa rożnie, ale tę od zmiany biegów to macie regulowaną ;) Z bolącymi kolanami to bym obstawiał kąt ugięcia, czyli np sety w dółx a nie gumy, które ci jeszcze "podniosą nogę":.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No jak cztery godziny nie schodzi się z motocykla to ja już sam nie wiem :D ale zawsze będę mógł je zdjąć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W zewzlym roku przejechalem 2500km w 5 dni bez gum i nie czulem nic w kolanach, faktycznie wygodniej jak nogi nizej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×