Skocz do zawartości
l33dek

[K] Regulator napięcia do Twina pilnie poszukiwany

Recommended Posts

Zostałam przekonana, jutro go wykręcę i już szukam jakiegoś miejsca do podrzucenia go do przewinięcia. 

Temat chyba do zamknięcia, bo i tak z zakupów zmienił się w rozterki warsztatowe ;) Dzięki wszystkim za pomoc i porady!

 

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tylko znajdź naprawdę polecanego bo szybko przewiniesz ponownie...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

U mnie to samo. Na wolnych obrotach po 24V, natomiast przy około 4000 obrotach około 60-65V na każdej fazie. A między każdą fazą, a masą zwarcie. Po zdemontowaniu widać braki izolacji przewodów na stojanie.

 

836f78a8bc17c1902a29edc1f613292e.jpg779d4c8a650bca62ba0db3289473e41a.jpg

  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

U mnie padło przy 65kkm - a przynajmniej tyle mam na liczniku ;) Gywer szybko zrobił robotę i już od tygodnia śmigam :default_icon_cool:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
17 minut temu, dakarowy napisał:

Jaki przebieg, jeśli to nie tajemnica ;)

Kto to wie ;)?!

Na liczniku około 75000km.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 11.08.2020 o 21:09, lcoo napisał:

U mnie to samo. Na wolnych obrotach po 24V, natomiast przy około 4000 obrotach około 60-65V na każdej fazie. A między każdą fazą, a masą zwarcie. Po zdemontowaniu widać braki izolacji przewodów na stojanie.

 

836f78a8bc17c1902a29edc1f613292e.jpg779d4c8a650bca62ba0db3289473e41a.jpg

...a jednak....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 11.08.2020 o 21:09, lcoo napisał:

U mnie to samo. Na wolnych obrotach po 24V, natomiast przy około 4000 obrotach około 60-65V na każdej fazie. A między każdą fazą, a masą zwarcie. Po zdemontowaniu widać braki izolacji przewodów na stojanie.

Taki telefon dla relaksu to jednak dobra rzecz jest ... :default_icon_beer:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy regulator napięcia w F800gs z 2014 roku bedzie taki sam jak w wieśniaku?
Chcę podmienić co by sprawdzić, a jedyny motocykl jaki mi do głowy przychodzi to offelseta.

I czy taki będzie ok?
https://allegro.pl/oferta/regulator-napiecia-bmw-f650gs-2008r-10882085850

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dostęp do reglera mam. Pytanie czy podłaczenie go nie zaszkodzi motocyklowi lub reglerowi

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli wtyczki są takie same, to tam raczej nie ma magii, żeby coś miało ucierpieć. Na wejściu takie same napięcia, na wyjściu takie same...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ma tematu. Realoem mnie zmylił rocznikami. K72 byl robiony od 2006 do 2018 wiec nie ma bata musi pasować

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Xel. A propos tego reglera to z Tobą czy Tatakazika gadać?

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Regler do 800tki pasuje nawet od singla 650, nawet wtyczki są te same z tego co pamiętam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 6.09.2021 o 16:10, Marcin N napisał:

Xel. A propos tego reglera to z Tobą czy Tatakazika gadać?

taptarapta
 

Z TatąKazika się dogadywać finansowo, mnie dać znać, to odrzebię i wyślę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×