Skocz do zawartości

Recommended Posts

Odrazu chciał bym przywitać wszystkich kolegów. 

 

Mam problem ze swoim F650gs a mianowicie z iskra, instalacja przejzana już chyba z każdej strony nie ma miejsca gdzie bym nie zajrzał, a iskra nadal się ze mną bawi raz jest a później gdzieś ucieka. Ale z kolei wiem że jak iskra jest to napięcie do czujnik wału dochodzi jakieś 3v zakręci odpali chwilę pochodzi i zgasnie. Próba odpalenia druga albo zapali i to samo lub nie zapali z braku iskry. Ale jak chodzi to patrząc pod miernikiem napięcie spada i jak zejdzie poniżej 2v to gaśnie. No i panowie patrząc po schemacie dwa kable idą z modułu prosto do czujnika plus i minus według schematu. Był zmieniony moduł to samo ominięcie instalacji to samo już ręce opadają. Zauważyłem też że niby na schemacie jest plus i minus a w praktyce jak jest ok to na obu kablach mam 3v i teraz już sam nie wiem dlaczego tak moduł puszcza czy gdzieś jest jakieś zwarcie i moduł głupieje no ale z drugiej strony wszystko patrzyłem. Dokładałem masy żeby mieć pewnosc że dobrze silnik masuje, sprawdzałem czy nie ma spadku napięcia za przekaźnikiem ale też ok. Macie koledzy jeszcze jakieś pomysły co sprawdzić jeszcze? 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myślę że brak Iskry może być spowodowany brakiem postu w przywitalni ;)

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sprawdź wtyczki schowane pod osłoną silnika. Tam lubi zaśniedzieć ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hejka panowie może ma ktoś schemat moduły zapłonowego na wtrysku. Bo cały czas mi ucieka prad gdzieś z czujnika walu i po schemacie modułu chciałem dojść z którego kabla mi prąd ucieka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może trzeba zrzucić dekiel i czujnik wyczyścić. Miałem kiedyś takie jaja, że syf się przykleił do czujnika. Po czyszczeniu jak ręką odjął. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czujnik został wyczyszczony podczas zmieniania sprzęgiełka rozrusznika 

A może wie ktoś dlaczego na wtrysku jest 12v i 5v jak czujnik nie działa a jak jest ok to jest normalnie 12 i masa. To tego dodam jeszcze że jak prądu na czujniku nie ma i podanie na krótko chwilowe 12v przywraca prąd do czujnika na dwa obroty wału no i słychać wtedy wtrysk jak się załącza bo masa mu powraca 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba nie ma - podmień z kimś sterownik silnika , jak zaskoczy to będzie po sprawie . Chyba że już kupiłeś :default_happy: i nic z tego . Ty masz polifta 2-spark jak pamietam ? Pod spodem link do strony z numerami sterowników . 

https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7714905-sterownik/i51607/r2005

 

Edytowane przez mario2007

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kurde to jest singiel to wiemy :default_dry: , pytanie czy przed liftem na jedną świecę czy po lifcie na dwie świece :D . To ustrojstwo się nie zamienia miedzy tymi dwoma silnikami .Numer ci się zgadza ze starym z motocykla , chodzi w jakiejś tabeli zamienników na stronie BMW ???

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli godzi o moduł to numery sa identyczne. Najgorsze jest to że iskrę zostawiłem na sam koniec do naprawy bo stwierdziłem że to jakaś pierdola a tu niespodzianka 

Najdziwniejsze jest to dla mnie ze tam gdzie powinna być masa pojawia się jak nie chodzi plus. Już nawet myślałem że impulsator jest rozwalony i komputer głupieje ale serwisówka podaje 190 do 300 a u mnie jest 240 to odpad już nie wiem co patrzeć... Najgorsze jest to że pewnie na sm koniec okaże się to jakaś błachostka:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale to ten moduł odpowiada za iskrę na świecach , to co na koniec miało być ? Ta sytuacja z brakiem iskry którą zacząłeś ten temat to już po wymianie czy przed wymianą ? Może obydwa są padnięte ? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to zaczniemy od początku kupiłem moto z 2001 roku niesprawne ginąca iskra dla a kompresja i wyrobione sprzęgiełko 

Słaba kompresja 

Teraz kompresja ok sprzęgiełko ok no i ta iskra zostala instalacja niby cała ok moduł drugi teraz zamówiłem kabel zobaczyć co na komputerze pisze 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
11 godzin temu, mario2007 napisał:

Ja w sumie niewiele z tego chaosu rozumiem :D

Mam tak samo. Też się zastanawiam co to za gwara.....  Może bym się i podłączył pod dyskusję, ale jak dyskutować jak nic nie kumam z tego co jest napisane.

Chyba muszą zjechać z wakacji ci co potrafią porozumieć się w takim stylu ....

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×