konrad.wegrzyn 192 Zgłoś ten post Napisano 21 Wrzesień 2020 Heja Ktoś ma jakieś doświadczenie z Doctor Light? https://doctorlight.pl/ W grę raczej wchodzi raczej regeneracja odbłyśnika, naniesienie nowej warstwy itp. Zastanawiam się tylko czy to poprawi drastycznie sytuację, czy może nie zawracać sobie dupy. Z reguły nie jeżdżę po nocach, ale w tym roku zdażyło mi się wracać już 3 razy po 22. Przeróbka na ledową?! Jest to możliwe?! Nie wykluczam, ale trochę mi to trąci agrotuningiem... może się mylę Ktoś coś działał w tym temacie?! Tyle wątpliwości, ale po to jest forum Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 9 646 Zgłoś ten post Napisano 21 Wrzesień 2020 Trudno powiedzieć czy drastycznie. Single nigdy nie miały super świateł. To tylko jedna żarówka. Ja się doświetlałem homologowanymi reflektorami przeciwmgielnymi Hella micro deCŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Countrytaptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
konrad.wegrzyn 192 Zgłoś ten post Napisano 22 Wrzesień 2020 Mam dokładnie takie same, ale po 3 godzinach jazdy, na voltomierzu wartości lecą do około 10... Pewnie dmucham na zimne, bo zawsze na drugi dzień pali na dotyk, ale wg mnie- te halogeny grzeją za mocno. Chyba nie ma co stwarzać sobie sztucznych problemów i trzeba jeździć tak dalej Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 9 646 Zgłoś ten post Napisano 22 Wrzesień 2020 Znany problem. Rozwiazanie - załóż żarówki 35W CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country taptarapta 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rasta 1 605 Zgłoś ten post Napisano 22 Wrzesień 2020 @xel , coś wspomniałeś na ten temat na zlocie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 547 Zgłoś ten post Napisano 22 Wrzesień 2020 Fajne żarówki: tungsram megalight +120/+150%. Spadające napięcie też miałem, ale to był alternator do regeneracji ;-) Wtedy Dakarem bez halogenów dało się lecieć stówką po ciemku w komforcie. Wytapatalkowane z magicznego pudełka 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
konrad.wegrzyn 192 Zgłoś ten post Napisano 22 Wrzesień 2020 3 godziny temu, Marcin N napisał: Znany problem. Rozwiazanie - załóż żarówki 35W CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country taptarapta Zamówione - i znów życie zaczyna się układać Dzięki! 2 godziny temu, xel napisał: Fajne żarówki: tungsram megalight +120/+150%. Spadające napięcie też miałem, ale to był alternator do regeneracji ;-) Żarówki mam Philps H4X-treme i dają radę. Spadki napięcia występują tylko w przypadku pracy halogenów, także alternator chyba ok. Wtedy Dakarem bez halogenów dało się lecieć stówką po ciemku w komforcie. Setką w nocy bez halogenów?! Widzę to mniej więcej tak: Wytapatalkowane z magicznego pudełka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 547 Zgłoś ten post Napisano 22 Wrzesień 2020 Załóż, przetestuj, komentuj :-DWytapatalkowane z magicznego pudełka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 889 Zgłoś ten post Napisano 22 Wrzesień 2020 18 godzin temu, konrad.wegrzyn napisał: Heja Ktoś ma jakieś doświadczenie z Doctor Light? https://doctorlight.pl/ W grę raczej wchodzi raczej regeneracja odbłyśnika, naniesienie nowej warstwy itp. Zastanawiam się tylko czy to poprawi drastycznie sytuację, czy może nie zawracać sobie dupy. Z reguły nie jeżdżę po nocach, ale w tym roku zdażyło mi się wracać już 3 razy po 22. Przeróbka na ledową?! Jest to możliwe?! Nie wykluczam, ale trochę mi to trąci agrotuningiem... może się mylę Ktoś coś działał w tym temacie?! Tyle wątpliwości, ale po to jest forum Odpuść sobie nawet telefon do gościa, też byłem pozytywnie nastawiony czytając opinie i polecenia na farach... Ze 2 miesiące temu dzwoniłem, to ciśnienie ma ale na przeróbki LED, a odnowienie, to nieee, bo nie wie kiedy, bo to, bo tamto, bo chyba nie będę już robił, ale przeróbki na LED to już robimy. Szkoda sobie d... zawracać odnowieniem u tego polecanego Pana. To oczywiście moje odczucia z rozmowy. 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 268 Zgłoś ten post Napisano 22 Wrzesień 2020 Jeżeli masz lampę z ryflowanym szkłem to nie wiele da regeneracja - szkoda fatygi. Wymiana na lampę po lifcie + soczewka xenon lub led. A jeżeli ma być legal to kup halogeny pseudo BMW https://allegro.pl/oferta/halogeny-led-lampy-v-storm-bmw-gs-adv-r-varradero-7976052717?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aqueryandcategory&bi_c=MTRhYWJjMzYtNzAxMi00ZmI2LWIwNjktOTUxZTZlMDJmOTk5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=c6f660ab-a43f-4d7d-8c7b-04fcc4ae2d4f świeca tak ze nie zauważysz czy główna lampa jest włączona czy nie ale lepiej podłączyć je jako drogowe bo w nocy mogą oślepiać 5 godzin temu, lcoo napisał: odnowienie, to nieee, bo nie wie kiedy, bo to, bo tamto, bo chyba nie będę już robił, ale przeróbki na LED to już robimy. Szkoda sobie d... zawracać odnowieniem u tego polecanego Pana. mam te same odczucia, robiłem u niego sama metalizacje odbłyśnika to zaczął kombinować ze maszyna nie ogarnia plastiku i pociskał inne kity ze ostatni raz robi... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 889 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2020 7 godzin temu, raby napisał: Jeżeli masz lampę z ryflowanym szkłem to nie wiele da regeneracja - szkoda fatygi. Wymiana na lampę po lifcie + soczewka xenon lub led. A jeżeli ma być legal to kup halogeny pseudo BMW https://allegro.pl/oferta/halogeny-led-lampy-v-storm-bmw-gs-adv-r-varradero-7976052717?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aqueryandcategory&bi_c=MTRhYWJjMzYtNzAxMi00ZmI2LWIwNjktOTUxZTZlMDJmOTk5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=c6f660ab-a43f-4d7d-8c7b-04fcc4ae2d4f świeca tak ze nie zauważysz czy główna lampa jest włączona czy nie ale lepiej podłączyć je jako drogowe bo w nocy mogą oślepiać mam te same odczucia, robiłem u niego sama metalizacje odbłyśnika to zaczął kombinować ze maszyna nie ogarnia plastiku i pociskał inne kity ze ostatni raz robi... Rozmawiając z Doktorem przez telefon odniosłem wrażenie, że "nauczymy się na twojej lampie" Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dave 4 542 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2020 Ja regenerowalem odbłyśnik gdzieś w Wielkopolsce. Bez marudzenia. Wysłałem całą lampę i odebrałem całą. Wysłane. Po prostu wysłane. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
manioora 1 815 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2020 5 minut temu, Dave napisał: Ja regenerowalem odbłyśnik gdzieś w Wielkopolsce. Bez marudzenia. Wysłałem całą lampę i odebrałem całą. Wysłane. Po prostu wysłane. No ale Ty wysyłasz, poprostu wysyłasz.... To i odebrałeś, poprostu odebrałeś... :-):-):-) 2 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
lcoo 5 889 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2020 3 godziny temu, Dave napisał: Ja regenerowalem odbłyśnik gdzieś w Wielkopolsce. Bez marudzenia. Wysłałem całą lampę i odebrałem całą. Wysłane. Po prostu wysłane. Jak pamiętam Hubert Cugier z Krzywinia. Polecany, osobiście nie korzystałem, ale w gadce konkretny. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
konrad.wegrzyn 192 Zgłoś ten post Napisano 23 Wrzesień 2020 Żarówki w halogenach zmienione zgodnie z zaleceniem z 55 na 35W. Muszę potestować na dłuższych odcinkach, ale wartości na Voltomierzu po załączeniu spadają tylko o 0.2. Bajka! Marcin -jeszcze raz dzięki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 9 646 Zgłoś ten post Napisano 24 Wrzesień 2020 Dzielę się tylko własnym doświadczeniem W sumie mam te żarówki H3 35W i jak komuś się przydadzą to mogę oddać. CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country taptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach