wizgot 4 Zgłoś ten post Napisano 11 Październik 2020 Witajcie! Jeżdżę Hondą Transalp 650 z 2000r, ale nieco przeszkadza mi jej duża waga w terenie, słabe zawieszenie o nie za dużym skoku, średni prześwit i brak ABSu (parę razy przejechałem się z przyblokowanym przodem na mokrym asfalcie, zastanawiając się czy wyhamuję). Wymyśliłem, że motocyklem o podobnym poziomie komfortu, ale z lepszym zawiasem, abs i nieco mniejszą wagą może być Dakar. Przy okazji zmiany trochę odmłodzi mi się maszyna, bo liczę że znajdę Twinsparka. F800GS generalnie też mógłby być, bo choć nie będzie lżejszy od mojego Trampka, to jednak zawias, moc i abs będą z nim Budżet na Dakara - do 12-13 tys. Na F800GS max do 16. Wiem, że w tych pieniądzach o osiemsetkę sensowną nie będzie lekko, więc skupiam się na Dakarze. Jeśli ktoś coś ma i chce sprzedać - bardzo proszę o kontakt. Pozdrawiam! Piotrek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 632 Zgłoś ten post Napisano 11 Październik 2020 @Pszemo Pan do Ciebie, jeszcze trampka ma w rozliczeniu Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
wizgot 4 Zgłoś ten post Napisano 11 Październik 2020 Nooo, jak ktoś chce fajnego trampka w rozliczeniu za Dakara albo 800tkę to długo się namyślać nie będę Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mario 6na9 6 793 Zgłoś ten post Napisano 11 Październik 2020 To wal do działu SPRZEDAM. Przemo sprzedaje fajny, zadbany i ogarnięty motek. Trochę waluty więcej niż planujesz ale może warto przemyśleć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
coolluk 9 996 Zgłoś ten post Napisano 11 Październik 2020 Zawsze jest szansa się dogadać Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
wizgot 4 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2020 Zapytam, ale cena Pszema jest powyżej moich możliwości finansowych. Niestety, nie ten etap jeszcze :). A powiedzcie, jakiś czas temu na ot0moto był Dakar 2004 Twinspark z Ostródy. Mam zaklepany ten motocykl do obejrzenia. Czy może ktoś już go widział i może coś powiedzieć? Obecnie ogłoszenie wygasło, więc nie podlinkuję.. Pozdr, P. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2020 Dakar ma się nijak do 800. Spróbuj gdzieś się przejechać jednym i drugim bo to wbrew pozorom mocno inne motocykle. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
konrad.wegrzyn 192 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2020 Nijak to znaczy jak?! Rozwiń myśl. W sumie zastanawiam się nad sprzedażą Dakara kosztem właśnie GS 800. Na razie nic nie wystawiam, bo jeszcze nie jestem przekonany. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin_Krk 2 163 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2020 Poszperaj po Forum, było o tym już kilka razy i to dość obszernie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
manioora 1 755 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2020 Nie miałem Dakar, bo miałem cywilnego singla, ale mam osiemsete, nad którą sprzedażą też się zastanawiałem. 650 jedzie, 800 zapierdala... I im więcej na niej jeżdżę, tym mniej chce sprzedać... 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2020 8 godzin temu, konrad.wegrzyn napisał: Nijak to znaczy jak?! Rozwiń myśl. to calkiem inne motocykle i rozne generacje... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
konrad.wegrzyn 192 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2020 Chyba czaje o co chodzi. Jak byłem w Italii to słyszałem komplementy, że mam "ładny, stary motocykl" i ogólne zdziwienie, że na nim można tam dojechać z Polski Dakar, to już powoli klasyka, a 8-seta powiew świeżości. Tylko bez hejtu za to sformułowanie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2020 Jeśli można się wtrącić. Miałem zwykłego F650GS z 2004 a obecnie od dwóch sezonów F700GS z 2014. Pomiędzy tymi motocyklami jest przepaść niemalże w każdym aspekcie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 12 Październik 2020 13 minut temu, konrad.wegrzyn napisał: Dakar, to już powoli klasyka, a 8-seta powiew świeżości. Tja... Produkcja 2008-2018 i już tego nie będzie wiec przeminęło z wiatrem Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
wizgot 4 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2020 A powiedzcie mi, jako osobie która nie ma jeszcze porównania: jak w terenie czuć różnice w masie miedzy Dakarem a osiemsetą? Może doprecyzuję jeszcze pytanie podając przykład: na transalpie, wjeżdżając np w koleinę, w szczególności mokrą, trzeba mieć mocne nogi, podobnie jest jak na piachu zgubi gdzieś chwilowo przyczepność. Masa ewidentnie nie pomaga. Czy na Dakarze jest odrobinę lepiej? Albo czy na 800 jest podobnie cieżko? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2020 Różnica w masie suchej to 13 kg. Coś to jest ale w mojej subiektywnej ocenie w dakarze jest nieco inna, "trudniejsza" geometria,, mnie lepiej prowadzi się 800kę. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
wizgot 4 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2020 Dzięki! A jak jest z ochrona od wiatru w tych motocyklach? Szczególnie w okolicach kolan? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
konrad.wegrzyn 192 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2020 W Dakarze nawet nie wieje. Owiewka imitacji zbiornika palia jest dosyć szeroka. Osłania kolana, chyba że masz 2 metry wzrostu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2020 3 minuty temu, wizgot napisał: Dzięki! A jak jest z ochrona od wiatru w tych motocyklach? Szczególnie w okolicach kolan? Mają manetkę gazu, którą reguluje się prędkość - do spółki z biegami. Wolniej jedziesz mniej wieje po kolanach ... 3 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
wizgot 4 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2020 Kurczę, nie wiedziałem ze to ma znaczenie! W trampku po prostu nigdy po kolanach nie wieje, za to szyba jest za niska i daje w kask. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2020 Do obu jest multum akcesoriów - zaslonisz się jak chcesz. Owiewki 800- ki chronią kolana lepiej, są wyprofilowane bardziej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
wizgot 4 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2020 A czym poprawić ten element w Dakarze? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
manioora 1 755 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2020 47 minut temu, wizgot napisał: A czym poprawić ten element w Dakarze? Prędkością :-) 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 13 Październik 2020 Dodatkowym zbiornikiem z Touratecha Poszukaj ogłoszenia @szefcunio, zobaczysz i czym mówię 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 975 Zgłoś ten post Napisano 14 Październik 2020 Co tu się dzieje.. kupić motocykl na którym nie czuć wiatru? Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach