Skocz do zawartości
fredy76

Problem Pomocy Montaż wyświetlacza Biegów GPT

Recommended Posts

Witam ma problem tego typu że chciałem podłączyć sobie Wyświetlacz biegów GPT rozebrałem sobie cały przód żeby dojść do instalacji wszystko ładnie pięknie ściągnąłem sobie schematy i w moim rozumieniu brązowy to - zielono żółty to + czarno zielony to obrotomierz a niebiesko żółty to prędkościomierz ale po zamontowaniu nie chce się zaprogramować czy ktoś kiedyś montował takie cudo lub może ja źle odczytuję schemat 237473927_F650GSelektryka(1).thumb.jpg.0c97005aa594ce37d3604afbd7627b67.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja widzę, że problemem jest brak znaków interpunkcyjnych, ale ja to życia nie znam...

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Interpunkcja to pikuś. Nic konkretnego nie jest napisane. Nie wiadomo, co z czym i po co ... , a kolega z interpunkcją wyskakuje. Z tą nieznajomością życia to chyba prawda  :default_ph34r:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wyświetlacz ma cztery przewody które trzeba podłączyć do wiązki która idzie do licznika .Podłączyłem i wyświetlacz pokazał P. po czym miało zacząć się zaprogramowanie wedle wskazówek instrukcji  ale wyskoczyła jedynka i dalej nie poszło. I tu moje pytanie czy dobrze podłączyłem ?Czy może wystąpił inny problem 

MONTAŻ I USTAWIENIE
Ta wersja działa właściwie tylko w pojeździe wyposażonym w obrotomierz i obrotomierz
Eletronic, a nie w pojeździe wyposażonym w mechaniczne prędkościomierz.
Schemat połączeń
Istnieją 4 przewody o następujących kolorach:
BROWN = NEGATYWNY DO GROUND
ZIELONA = POZYCJA PODŁĄCZAĆ 12 VOLTS PODCZAS PRZYCISKU ZAPŁONU
ŻÓŁTY = SYGNAŁ SPEEDO
WHITE = SYGNA PRACY
Podłączyć przewód zasilający (12 V) Brown = ujemny - zielony plus + do
12v, jeśli jest to możliwe pod kluczyk zapłonu (po włączeniu kluczyka pojawia się zasilanie).
Podłącz żółty przewód do prędkościomierza i białego przewodu do obrotów na minutę
Proszę zapoznać się z listą aplikacji znajdującej się w sekcji pobierania pod adresem:
Http://www.gpt.it w sekcji pobierania
Można znaleźć pojazd roku i pozycji okablowania.
Programowanie
1. Włącz kluczyk ze stacyjką, na wyświetlaczu pojawi się napis "P", oznacza to, że trzeba zaprogramować
2. Uruchomić silnik
3. "P" znika, a cyfra "1" miga
4. Włożyć pierwsze koło z lekką celierką z ciągłą prędkością obrotową (np. 2 / 3.000 rpm)
5. Dioda LED miga (oznacza, że bieg jest w pamięci), a na wyświetlaczu pojawi się następny bieg (2)
6. Powtarzaj wszystkie koła zębate 3,4,5,6 i tak dalej
7. Osiągnąłeś ostatni bieg (np. 6 biegów), a na wyświetlaczu pojawi się "7", pociągnij koło zębate sprzęgła
I wyłączyć silnik
8. Ustawienie jest zakończone
Teraz uruchom silnik, jeśli konfiguracja jest zakończona pojawi się na wyświetlaczu "-"
Sprawdź, czy kółka są prawidłowe.
W przypadku nieprawidłowego ustawienia należy wyzerować wskaźnik przekładni.
Procedura resetowania:
Włącz kluczyk ze stacyjką, na wyświetlaczu pojawi się "-", z wyłączonym silnikiem, poczekaj na dwie minuty
Pojawi się komunikat P 1 miga, powtórz czynności konfiguracyjne. Ostrożnie, jeśli zostawisz włączone klucze dostępu
Przez dwie minuty wskaźnik przełożenia spowoduje zresetowanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ty się słyszysz? Napisałeś coś takiego: mam samochód i chcę podłączyć halogeny - podłączyłem zielony, żółty .... i nie działają ... Pomożecie? Co mam zrobić?

Rozumiesz ten zapis?  Interpunkcję pomiń ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki już po problemie wystarczyło poprosić elektryka żeby schemat mi wytłumaczył i temat ogarnięty 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×