fredy76 0 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2021 Witam ma problem tego typu że chciałem podłączyć sobie Wyświetlacz biegów GPT rozebrałem sobie cały przód żeby dojść do instalacji wszystko ładnie pięknie ściągnąłem sobie schematy i w moim rozumieniu brązowy to - zielono żółty to + czarno zielony to obrotomierz a niebiesko żółty to prędkościomierz ale po zamontowaniu nie chce się zaprogramować czy ktoś kiedyś montował takie cudo lub może ja źle odczytuję schemat Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2021 Ja widzę, że problemem jest brak znaków interpunkcyjnych, ale ja to życia nie znam...Wytapatalkowane z magicznego pudełka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2021 Interpunkcja to pikuś. Nic konkretnego nie jest napisane. Nie wiadomo, co z czym i po co ... , a kolega z interpunkcją wyskakuje. Z tą nieznajomością życia to chyba prawda 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
fredy76 0 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2021 Wyświetlacz ma cztery przewody które trzeba podłączyć do wiązki która idzie do licznika .Podłączyłem i wyświetlacz pokazał P. po czym miało zacząć się zaprogramowanie wedle wskazówek instrukcji ale wyskoczyła jedynka i dalej nie poszło. I tu moje pytanie czy dobrze podłączyłem ?Czy może wystąpił inny problem MONTAŻ I USTAWIENIETa wersja działa właściwie tylko w pojeździe wyposażonym w obrotomierz i obrotomierzEletronic, a nie w pojeździe wyposażonym w mechaniczne prędkościomierz.Schemat połączeńIstnieją 4 przewody o następujących kolorach:BROWN = NEGATYWNY DO GROUNDZIELONA = POZYCJA PODŁĄCZAĆ 12 VOLTS PODCZAS PRZYCISKU ZAPŁONUŻÓŁTY = SYGNAŁ SPEEDOWHITE = SYGNA PRACYPodłączyć przewód zasilający (12 V) Brown = ujemny - zielony plus + do12v, jeśli jest to możliwe pod kluczyk zapłonu (po włączeniu kluczyka pojawia się zasilanie).Podłącz żółty przewód do prędkościomierza i białego przewodu do obrotów na minutęProszę zapoznać się z listą aplikacji znajdującej się w sekcji pobierania pod adresem:Http://www.gpt.it w sekcji pobieraniaMożna znaleźć pojazd roku i pozycji okablowania.Programowanie1. Włącz kluczyk ze stacyjką, na wyświetlaczu pojawi się napis "P", oznacza to, że trzeba zaprogramować2. Uruchomić silnik3. "P" znika, a cyfra "1" miga4. Włożyć pierwsze koło z lekką celierką z ciągłą prędkością obrotową (np. 2 / 3.000 rpm)5. Dioda LED miga (oznacza, że bieg jest w pamięci), a na wyświetlaczu pojawi się następny bieg (2)6. Powtarzaj wszystkie koła zębate 3,4,5,6 i tak dalej7. Osiągnąłeś ostatni bieg (np. 6 biegów), a na wyświetlaczu pojawi się "7", pociągnij koło zębate sprzęgłaI wyłączyć silnik8. Ustawienie jest zakończoneTeraz uruchom silnik, jeśli konfiguracja jest zakończona pojawi się na wyświetlaczu "-"Sprawdź, czy kółka są prawidłowe.W przypadku nieprawidłowego ustawienia należy wyzerować wskaźnik przekładni.Procedura resetowania:Włącz kluczyk ze stacyjką, na wyświetlaczu pojawi się "-", z wyłączonym silnikiem, poczekaj na dwie minutyPojawi się komunikat P 1 miga, powtórz czynności konfiguracyjne. Ostrożnie, jeśli zostawisz włączone klucze dostępuPrzez dwie minuty wskaźnik przełożenia spowoduje zresetowanie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2021 Ty się słyszysz? Napisałeś coś takiego: mam samochód i chcę podłączyć halogeny - podłączyłem zielony, żółty .... i nie działają ... Pomożecie? Co mam zrobić? Rozumiesz ten zapis? Interpunkcję pomiń Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
fredy76 0 Zgłoś ten post Napisano 30 Styczeń 2021 Dzięki już po problemie wystarczyło poprosić elektryka żeby schemat mi wytłumaczył i temat ogarnięty Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 30 Styczeń 2021 I bardzo dobrze! Niech Ci dobrze służy! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach