Skocz do zawartości
DYROTON

Czas na nowego konika ale co tu zrobić ...?

Recommended Posts

Pasuje wracać na konika jakiegoś, ale mam dylemat. Pewnie wiele osób chciało by taki dylemat mieć jak ja ale jednak…

Budżet 40 tysi i co gorsza 166 cm wzrostu dodam, że Twina 650 ogarniałem co do jego wysokości ale ale 800 była już zbyt wysoka.

No i mamy wiec dwa dylematy budżet i wzrost. Dodam że moto chce nowe i w leasingu.

Do wyboru Suzuki DL 650 XT z roku 2021 i BMW 750 GS model 2021 rocznikowo 2020. Cena Suzi 38 tysi a GS 42 tysie. Niestety obniżona 800 tka to już 54 tysie. Suzi na szprychach a GS na alu. Sentyment pozostał mi do GS’a ale susi tylko kilka KM słabsza ale tańsza i równie ciekawa wizualnie.  Kufry cenowo droższe do GS. Coś pominołem w mojej rozkminie? A może szukać roczniaka czy dwulatka ale 800 GS i obniżyć? Może uda się kupić coś na fakturę lub przejąć leasing?

Podumajcie co ....

E8fdAT5bm8IHUlHK1NDGMZfDiodjqcG0ZgH6HRVs

RJTIjEPdPgvIOZznmvE4G16OuClLdCeFQmlXJusd

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Triumph 900?

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Szukaj 850gs jak już i ewentualnie obniż jeśli faktycznie jest za wysoki, może kanapy mają jakieś obniżane, albo daj do przeróbki do jakiegoś tapicera
Ja bym Suzuki nie wolał, wolałbym już te gówniane BMW

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

Triumph 900?

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka


Zdecydowanie za wysoki

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kup transalpa :-)

A tak poważnie, też jestem zdania, że gówniane BMW lepsze... Jakoś brałem też pod uwagę dl, ale chemię powodowała tylko cena...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

DL 650 XT bo mi się podoba (tylko nie na złotych felgach). Kufry akcesoryjne bo fabryczne raczej skromnej pojemności.

Nie ma nowych Transalpów.

Edytowane przez Mario 6na9
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kup Suzuki, bo nigdy nie będziesz wiedział jak to jest mieć Suzuki!
Życie jast za krótkie, żeby kupować dwa takie same motocykle - szwagier mi tak kiedyś doradził. Nie żałuję.
Acha i nie zapomnij potem zorganizować zlotu w Bieszczadach żebyśmy to Suzi opili!


Ride, eat, sleep, repeat...

  • Like 5
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
30 minut temu, Mario 6na9 napisał:

 

Nie ma nowych Transalpów.

Nie ma:default_icon_eek:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, Jezier napisał:


Życie jast za krótkie, żeby kupować dwa takie same motocykle - szwagier mi tak kiedyś doradził. Nie żałuję.

Mi mniej więcej to samo powiedział brat jak chciałem kupić następnego VN chociaż zawsze myślałem o Trampku. Też nie żałuję.

Nowy Trampek 850 (taka mniejsza afryka) miał być w tym roku ale pandemia chyba wstrzymała. Niestety nie będzie miał V2.

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@DYROTON

A którego z nich testowałeś? Na którym Ci się lepiej jeździlo ?

Ja bym od tego zaczął...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Znajomy przesiadł się z DLa na 850 i nie może się nachwalić. Ja z moimi 167 cm wzrostu siadłem na tej 850 (standardowa wysokość) i wydawała się do ogarnięcia.
Czemu nie rozważasz T7/CB500X?
Nie mówiąc już o śmiesznych wynalazkach typu 390 adv ;-)

Wytapatalkowano z magicznego pudełka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 godzin temu, DYROTON napisał:

Budżet 40 tysi i co gorsza 166 cm wzrostu dodam, że Twina 650 ogarniałem co do jego wysokości ale ale 800 była już zbyt wysoka.

No i mamy wiec dwa dylematy budżet i wzrost. Dodam że moto chce nowe i w leasingu.

Dyro, ja tam się nie znam...ale jak brałem swojego w zeszłym roku, to podzwoniłem i poprosiłem o oferty kilku dilerów BMW. Różnica była:

-200-300 zł netto/brutto na racie (nie jestem VATowcem) w zależności od wpłaty własnej i okresu leasingu

-20-25 tys. różnicy kwoty całkowitej przy podobnej konfiguracji, co oczywiście zależało od tego jak diler był elastyczny

-do tego negocjacje ceny za dodatkowe wyposażenie, ubezpieczenie, GAP itd.

Negocjacje trwały tylko miesiąc.

I wybrałem taką opcję jaka mi odpowiadała. Co za różnica 100-150 zł na racie leasingu jeśli wiążesz się na co najmniej 2 lata z leasingiem a możesz sobie doposażyć moto? Jeśli na dłużej, to po 24 miesiącach zawsze można coś kombinować, zrobić cesję, aneksować umowę, itd.

Na Twoim miejscu, przy takich założeniach, brałbym to co Tobie najbardziej odpowiada. Mogę Ci podać namiary i polecić kilku dilerów BMW ;-). Ponegocjujesz już sobie sam.

Tak na szybko:

https://garazbmw.pl/Exchange.aspx?type=5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To ile mamy kasy w końcu?

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, cykli napisał:

I wybrałem taką opcję jaka mi odpowiadała. Co za różnica 100-150 zł na racie leasingu jeśli wiążesz się na co najmniej 2 lata z leasingiem a możesz sobie doposażyć moto? Jeśli na dłużej, to po 24 miesiącach zawsze można coś kombinować, zrobić cesję, aneksować umowę, itd.

 

Mądrego zawsze warto wysłuchać! :D Pójdę w tym kierunku. Szukam dalej:default_icon_beer:

19 minut temu, Pawel napisał:

Pany! Cena. Jak mam już polecieć po całości to wolę 850 na niskim zawiasie. 

9 godzin temu, xel napisał:

Znajomy przesiadł się z DLa na 850 i nie może się nachwalić. Ja z moimi 167 cm wzrostu siadłem na tej 850 (standardowa wysokość) i wydawała się do ogarnięcia.
Czemu nie rozważasz T7/CB500X?
Nie mówiąc już o śmiesznych wynalazkach typu 390 adv ;-)

Wytapatalkowano z magicznego pudełka
 

Xel'u chciałem motor nie rower :) coś pow 70 kucy T7 może być wysoki ale poczytam. 

10 godzin temu, Jarek napisał:

Konik ... na Bieszczadzkie tereny ...

Może takie coś: rocznik 2020, sportowe zadatki, obniżany, cena w budżecie ...

https://www.olx.pl/oferta/klacz-missy-mi-maly-kon-CID103-IDIc9Yu.html#baa51e4813

;)  :default_icon_beer:

Jarku, stęskniłem się za Twoim poczuciem humoru :D:default_kisshe:

10 godzin temu, Piotreo napisał:

@DYROTON

A którego z nich testowałeś? Na którym Ci się lepiej jeździlo ?

Ja bym od tego zaczął...

Ani tego ani tego GS znam wiec zakładam że będzie lepiej a DL'a kukne w tym miesiącu 

10 godzin temu, Jezier napisał:


Acha i nie zapomnij potem zorganizować zlotu w Bieszczadach żebyśmy to Suzi opili! emoji6.png


Ride, eat, sleep, repeat...
 

Jezier

O niczym innym nie marze :D 

10 godzin temu, Jezier napisał:


Życie jast za krótkie, żeby kupować dwa takie same motocykle - szwagier mi tak kiedyś doradził. Nie żałuję.



Ride, eat, sleep, repeat...
 

K...wa coś w tym jest dlatego zacząłem dumać o DL 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 minuty temu, DYROTON napisał:

Pany! Cena. Jak mam już polecieć po całości to wolę 850 na niskim zawiasie. 

Cena na stronie jest po to żeby było od czego liczyć rabat, jest środek zimy wiec kolejek w salonach nie ma. 

TT850 to budżetowy model, ma słabszy silnik i gorsze wyposażenie.  Zakładając że motocykl ma zapierdalać to celuj w nowego 900 a nie będziesz rozczarowany. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 minuty temu, DYROTON napisał:

... to wolę 850 na niskim zawiasie. 

też bym tak celowal. 

pozwolę sobie jeszcze na subiektywną ocenę,  ze 700/800 wygladają dużo lepiej niż nowe 750/850.

 

i podzielę się jeszcze 1 spostrzeżeniem. mam tu taka niewielka ekipę zorganizowaną wokół serwisu bmw  zdunek gdynia ,  bylem już na kilku zacnych wyjazdach z nimi ,  95% ekipy  to duże gs-y 1200/1250 .  Zawsze niejako się bałem tych "smoków" dopóki nie usiadłem na 1 egzemplarz , z obniżonym  zawieszeniem , niska /custom kanapa, i dałem rade!  (kawal chłopa - 162 cm  w  kapeluszu). Co więcej wydawał mi się bardziej komfortowy od mojej 700 z standardowym siedzeniem (teraz mam niskie).  Dla mnie to jeszcze melodia odleglej przyszłości,  ale nie skreślał bym większych moto bo możliwości 'zcustomowania" naprawdę są spore.  Nawet dla wielkich duchem ! ;D

 

Good luck!

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A co to Pany ten zmieniacz biegów PRO latał ktoś z tym ma to sens?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 minut temu, DYROTON napisał:

A co to Pany ten zmieniacz biegów PRO latał ktoś z tym ma to sens?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Możesz zmieniać biegi bez sprzęgła zarówno w górę jak i w dół... Jakoś jeszcze nie mogę się przyzwyczaić, ale co można powiedzieć po przejechaniu 1000km? 

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Możesz zmieniać biegi bez sprzęgła zarówno w górę jak i w dół... Jakoś jeszcze nie mogę się przyzwyczaić, ale co można powiedzieć po przejechaniu 1000km? 
 

Eeee 20 lat zmieniam! Mam to we krwi a 2,5 k to niski zawias i LED


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli PRO to odpowiednik quickshiftera, to przestaniesz używać sprzęgła ja też uważałem że jest mi niepotrzebny

Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
51 minut temu, dakarowy napisał:

Jeśli PRO to odpowiednik quickshiftera, to przestaniesz używać sprzęgła emoji6.png ja też uważałem że jest mi niepotrzebny emoji16.png

 

A teraz z perspektywy? Był potrzebny czy nie. Duże ułatwienie czy zbędny gadżet?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×