Skocz do zawartości
DYROTON

Czas na nowego konika ale co tu zrobić ...?

Recommended Posts

54 minuty temu, DYROTON napisał:

A teraz z perspektywy? Był potrzebny czy nie. Duże ułatwienie czy zbędny gadżet?

Z perspektywy to jest zajebisty dodatek. 

 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, DYROTON napisał:

A teraz z perspektywy? Był potrzebny czy nie. Duże ułatwienie czy zbędny gadżet?

Akurat się zdarzyło, że mam i pewnie bym znowu zamówił... Tylko i tak mnie się łapa na dźwignie sama pcha... No ale jak to już pisałem, że ja prawie nic nie przejechałem...

Dyro nie będę Ci pisał jaki to jest zajebisty... Ale jak jeździsz bez kostek, to obejrzyj sobie 900xr, jak często zjeżdżasz z czarnego, no to nie nada...

 

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, manioora napisał:

Akurat się zdarzyło, że mam i pewnie bym znowu zamówił... Tylko i tak mnie się łapa na dźwignie sama pcha... No ale jak to już pisałem, że ja prawie nic nie przejechałem...

Dyro nie będę Ci pisał jaki to jest zajebisty... Ale jak jeździsz bez kostek, to obejrzyj sobie 900xr, jak często zjeżdżasz z czarnego, no to nie nada...

 

 

 

 

Nie no nie ja lubię zjechać z asfaltu no bo gdzie jak nie w moich rejonach :) 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
A teraz z perspektywy? Był potrzebny czy nie. Duże ułatwienie czy zbędny gadżet?

Jak Paweł pisze, ja już trochę na tym pojeździłem, mimo wstępnego sceptycznego nastawienia do tego urządzenia, polubiłem je to za mało powiedziane, nie wiem czy dobrze szacuję, ale teraz klamki sprzęgła dotykam z 6 razy rzadziej

Jeśli jeździłeś autem z DSG i porównasz czas zmiany biegów do konwencjonalnej skrzyni manualnej, to to jest mniej więcej takie porównanie .. jest piekło

 

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
19 godzin temu, manioora napisał:

Możesz zmieniać biegi bez sprzęgła zarówno w górę jak i w dół... Jakoś jeszcze nie mogę się przyzwyczaić, ale co można powiedzieć po przejechaniu 1000km? 

 

potwierdzam Twoje obserwacje :D

9 godzin temu, Pawel napisał:

Z perspektywy to jest zajebisty dodatek. 

 

no tak, można dawać w palnik!

Godzinę temu, dakarowy napisał:

Jak Paweł pisze, ja już trochę na tym pojeździłem, mimo wstępnego sceptycznego nastawienia do tego urządzenia, polubiłem je to za mało powiedziane, nie wiem czy dobrze szacuję, ale teraz klamki sprzęgła dotykam z 6 razy rzadziej emoji16.pngemoji28.png

Jeśli jeździłeś autem z DSG i porównasz czas zmiany biegów do konwencjonalnej skrzyni manualnej, to to jest mniej więcej takie porównanie emoji16.png .. jest piekło emoji28.png

 

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

też się z Tobą zgadzam

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
59 minut temu, cykli napisał:

potwierdzam Twoje obserwacje :D

no tak, można dawać w palnik!

też się z Tobą zgadzam

Generalnie widać, że jesteś zgodnym człowiekiem :-)

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przy wbijaniu biegu do góry odpuszczacie z gazu czy wbijajcie na petardzie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Przy wbijaniu biegu do góry odpuszczacie z gazu czy wbijajcie na petardzie?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zawsze na petardzie, inaczej nie umiem poważnie

 

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Zawsze na petardzie, inaczej nie umiem poważnie  
Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
 
 
 

No tak mogłem się domyślić


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zmieniacz biegów PRO jest super, jak się go używa zgodnie z instrukcją, ja czego nie polecam czytam totalnie wszystkie instrukcje, jednakże warto je chociaż przekartkować i zaznajomić się z niektórymi jej aspektami.

Ci co narzekają to po prostu nie wiedzą jak tego używać, jest petarda jak się wprawy nabierze.

Godzinę temu, DYROTON napisał:

Przy wbijaniu biegu do góry odpuszczacie z gazu czy wbijajcie na petardzie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zgodnie z instrukcją :D

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Zmieniacz biegów PRO jest super, jak się go używa zgodnie z instrukcją, ja czego nie polecam czytam totalnie wszystkie instrukcje, jednakże warto je chociaż przekartkować i zaznajomić się z niektórymi jej aspektami.
Ci co narzekają to po prostu nie wiedzą jak tego używać, jest petarda jak się wprawy nabierze.
Zgodnie z instrukcją
Dakarowy powiedzial mi że jak jest ogień to nie odpuszczać gazu a jak redukuje to manetka mo być zamknięta. Działa

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
55 minut temu, Pawel napisał:

jak redukuje to manetka mo być zamknięta

W którą stronę? :>

  • Like 1
  • Haha 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 godzin temu, artex napisał:

Zmieniacz biegów PRO jest super, jak się go używa zgodnie z instrukcją, ja czego nie polecam czytam totalnie wszystkie instrukcje, jednakże warto je chociaż przekartkować i zaznajomić się z niektórymi jej aspektami.

Ci co narzekają to po prostu nie wiedzą jak tego używać, jest petarda jak się wprawy nabierze.

Zgodnie z instrukcją :D

Podobno Polak czyta instrukcję dopiero jak coś popsuje :-)... I coś w tym jest...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Podobno Polak czyta instrukcję dopiero jak coś popsuje :-)... I coś w tym jest...
No i ja jeszcze nie czytałem

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

W którą stronę? :>
W przeciwną

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, dakarowy napisał:

No i ja jeszcze nie czytałem emoji28.png
 

To przecież normalne. Czyta się jak się sprzedaje ... się kompletuje dokumenty i wtedy się czyta. Innej ścieżki nie znam.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żadnego pro nie mam i nie miałem, to samo Ania, która chwali sobie możliwość jazdy motocyklem bez konieczności używania sprzegła, odkąd przeszła szkolenie.
Ja używam sprzęgła w zasadzie bardziej z przyzwyczajenia, ale przy dynamicznej jeździe, jak np. w Radkowie, nie ma na to czasu.
Bez problemu i "łagodnie" jestem w stanie zbić biegi w każdą stronę w pełnym zakresie bez pro.
Ale... to jest wypowiedź osoby, która nie miała z tym doczynienia, a jak wiadomo najlepiej wypowiadać się na temat, na który nie ma się nic do powiedzenia.


CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country

taptarapta

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie mieszajmy systemów walutowych, dyskusja o zmianie bez sprzęgła już była ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zgodzę się z Marcinem bo praktycznie w każdym motocyklu jest możliwa zmiana biegów bez konieczności użycia sprzęgła, ale w ten wynalazek robi to w znacznie krótszym czasie. Moja honda poszła do ludzi przedewszystkim z powodu bardzo ubogiego wyposażenia. O ile kwestia gmoli, grzanych manetek, gniazda 12v, centralnej podstawki czy wymiany sprężyny w tylnym amortyzatorze była do załatwienia, o tyle brak tempomatu, do którego się przyzwyczaiłem jeżdżąc TT, czy wspomnianego super zmieniacza biegów już nie.

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mimo wszystko polecam nie próbować redukcji biegów bez sprzęgła (prawidłowo czyli z przy-gazówką) zjeżdżając ze stromej górki, natomiast na zmieniaczu to rozkosz!

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobra. Temat zmieniacza pro został wyczerpany, zatem Dyro, prosimy o nowy zestaw pytań :-)

  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
17 minut temu, manioora napisał:

zatem Dyro, prosimy o nowy zestaw pytań :-)

Dodam tylko ze TIGER 900 GT PRO i TIGER 900 RALLY PRO quickshifter mają

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To następca 800, mimo wszystko to po prostu nowy motocykl, niech pojeździ z rok i naprawią mu rzeczy wieku dziecięcego :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wujcio, co tam ma się psuć, to porządna angielska robota a nie jakaś bawarska podpierdółka

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 "Centre of Excellence for Manufacturing" działa od 2002 więc to nie jest nowy projekt na rozpędzie.

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×