Skocz do zawartości
RandomRider

Zakup motocykla F650GS Twin Spark (2005)

Recommended Posts

Witam wszystkich użytkowników,

od blisko roku zabieram się za kupno F650GS. Będzie to mój pierwszy motocykl. Nadszedł moment za poważnym rozglądaniem za tym motkiem. Trafiłem na poniższy egzemplarz:
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-650-f-650-gs-2005-rok-abs-kufry-twin-spark-f650gs-ID6DZKU3.html

Jako iż jestem zielony (nie miałem również okazji kupować samochodu) cenne byłyby dla mnie dodatkowe wskazówki na co miałbym dokładnie zwrócić uwagę przy tym modelu.

  • Czy stosunek ceny do motka z ogłoszenia jest w miarę dobry (przebieg 76 000 km)?
  • Czy warto 'zaryzykować' kupna go u tego handlarza (czy ktoś może korzystał z ich usług)?
  • Z tego co widzę, jest on sprowadzony z Włoch i nie zarejestrowany - czy takie coś omijać szerokim łukiem przy motkach?
  • O co warto dodatkowo zapytać handlarza?

Z góry dziękuję za wszelkie opinie i porady. Pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czołem. Sio do przywitalni, zanim admin zobaczy.
Ja się nie znam, więc odpowiem na jedno pytanie tylko: handlarza o nic nie pytać, bo i po co ;-)

Wytapatalkowano z magicznego pudełka.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tych zdjęć widać że niektóre elementy były potraktowane srebrnym sprayem, ciekawe czy tarcze hamulcowe nie są do wymiany (tylna ma widoczny duży próg), brak osłony łańcucha i tylnego błotnika-pampersa, prawy dekiel silnika wygląda na potraktowany kwasem z akumulatora, "dziwna" guma na dźwigni zmiany biegów. Nieznany stan wielu elementów jak np. lagi, zestaw napędowy, łożyska, linki, to że ma grzane manetki i abs nie oznacza że są sprawne itp.

Na plus : plastiki wyglądają na spasowane i nie popękane, podany w miarę realny przebieg (a nie ok. 30-40 tyś km).

Podsumowując, jak wspomniał xel od handlarza nic się nie dowiesz i może okazać się że do tej "dobrej ceny" , będziesz musiał sporo dołożyć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale za 9 2005... Jak mocno nie pojebany, to ja bym brał. Drobne rzeczy można dopracować w garażu....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
12 godzin temu, kordi napisał:

Z tych zdjęć widać że niektóre elementy były potraktowane srebrnym sprayem, ciekawe czy tarcze hamulcowe nie są do wymiany (tylna ma widoczny duży próg), brak osłony łańcucha i tylnego błotnika-pampersa, prawy dekiel silnika wygląda na potraktowany kwasem z akumulatora, "dziwna" guma na dźwigni zmiany biegów. Nieznany stan wielu elementów jak np. lagi, zestaw napędowy, łożyska, linki, to że ma grzane manetki i abs nie oznacza że są sprawne itp.

Na plus : plastiki wyglądają na spasowane i nie popękane, podany w miarę realny przebieg (a nie ok. 30-40 tyś km).

Podsumowując, jak wspomniał xel od handlarza nic się nie dowiesz i może okazać się że do tej "dobrej ceny" , będziesz musiał sporo dołożyć.

Dzięki wielkie za obszerną odpowiedź! Właśnie największą uwagę przykułem do tej prawej strony silnika - rzuca się w oczy.

Jeszcze ich dopytam o dodatkowe zdjęcia w lepszej jakości i o stan faktyczny w/w rzeczy, no ale wiadomo - tak jak xel napisał. Chociaż zauważyłem, że dosyć rzadko trafia się po lifcie w dosyć przystępnej cenie.

Edytowane przez RandomRider
Za szybko zatwierdzony post.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×