Skocz do zawartości
Pawel

Aprilia Tuareg 660

Recommended Posts

W Gdańsku z szkody na początku była partycypacja do 3 tys zł, ale po glebie jednego z motorzystów urosło to do 5 tysiaków i tyle musiał pokryć za swoją glebę, dlatego moja testówka była rysnięta bardziej

 

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A tu już wiem dlaczego taki jeden gość z Pomirski Honda w Gdańsku tak usilnie i nachalnie proponował mi przelecenie się w celach testowych ich Afryką na automacie. ;)

Jakobym po tej jeździe miał nie zapomnieć nigdy Afryki a zapomnieć swą siedemsetkę.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To standard przy testowych, bo jest ustawiony udział własny w szkodzie żeby nie zgłaszać drobnych szkód i nie budować szkodowości. A ten udział zafakturuje sobie salon na sprawcę. W wypożyczalniach też to funkcjonuje.

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ot właśnie i ja np dostałem tuarega z jednym handbarem, bo mój poprzednik też ostro wchodził w winkla :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeszcze tak mnie natchnęło po zeszłotygodniowym lataniu T7 że jednak Aprilka bardziej ochoczo reagowała na gaz i dupą lepeij zamiatała. Coś w tym co napisał Artex może być, że japonia poprawna do znudzenia. Ale w sumie mógłbym to samo powiedzieć o dotychczasowych GS które ujeżdżałem

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ale za to niezawodna, tzn mniej zawodna, no u mnie na RS660 trochę są jaja z elektroniką, np odłącza quickshifter czy wali błędem ABS, czasem zgaśnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

bd080371dc99576bd4ce29238744e15e.jpg

 

d1ce3d6610ce33d9694c063ba0494369.jpg

1f977c596d11144b10291d36e441b485.jpg

 

To mogę i ja się wypowiedzieć w temacie. Na tyle ile można powiedzieć po 1,5 godziny motocykl genialny. Wąski, lekki, zgrabny, dynamiczny, aż nie do wiary ze z 600 z hakiem takie efekty mogą wyjść. Mimo lekkość zachowuje się tez poprawnie przy przelotowej 130 ( nie licząc niskiej szyby która prawdopodobnie była powodem jakiegoś trzepotania na moich ramionach ). Dociągłem pod 140 i dalej mial spory zapas mocy i szedł by, tyle że egzemplarz miał 500 km wiec go postawiłem oszczędzać zgodnie z zleceniem dealera. Jak się potem okazało nie wszyscy biorą sobie to do serca bo jak wróciłem i bawiłem się wyświetlaczem Max speed pokazywał 189:). Elastyczność wzorowa, na 6-ce od 70 w górę bez żadnego szarpania czy kichania i przy spokojnej jedzie nie prosi o redukcje. Wjechałem na luzie wszędzie tam gdzie pcham się Afryka ale ze strachem w oczach:), a nawet w jedno miejsce co bym się Afryka nie wepchał, finalnie jednak jeden podjazd odpuściłem, bo kaucja do mnie przemówiła, ale czułem ze dała by radę. Nawróciłem jak rowerem i pognałem dalej podziwiać prace zawieszenia na leśnej szutrowóce. Ogólnie trudno całość porównać do Afryki, to jednak inny motocykl. Podobny w dynamice mimo znacznie mniejszej pojemności a zarazem dużo bardzie poręczamy. Raczej nie chciał bym wybierać jak już to chciał bym obie:) i tak się zastanawiam gdybym miał dwa w garażu który bym rano wybierał… a i wisienka na torcie, jeden guzik, jedno naciśnięcie zmienia wszystko, wraz z zmianą trybu z Urban na off-road abs na tył wyłączony, trakcja wchodź później ( albo wogóle bo każdy tryb możemy sobie skonfigurować pod siebie) proste i znów genialne.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Licznik trochę przekłamuje stąd takie wyniki niemniej potwierdzam Twoją opinię na temat tego motocykla .. żeby tylko nie był taki brzydki

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
23 minuty temu, dakarowy napisał:

Licznik trochę przekłamuje stąd takie wyniki emoji1.png niemniej potwierdzam Twoją opinię na temat tego motocykla emoji4.png .. żeby tylko nie był taki brzydki emoji28.png

Jednemu brzydki drugiemu... to tak jak z niektórymi żonami, mężami bądź multiplą - każda potwora znajdzie swego amatora :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Licznik trochę przekłamuje stąd takie wyniki niemniej potwierdzam Twoją opinię na temat tego motocykla .. żeby tylko nie był taki brzydki

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka



Brzydki to kwestia gustu … żeby nie był Włoski… na forum tuarega podobno aż huczy od opisów awarii :) … trzeba poczekać.
Pozytywne jest to że chyba powoli zmieniają się trendy i wyglada że producenci przestają iść w górę z masą i pojemnością :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, TataKazika napisał:

 producenci przestają iść w górę z masą i pojemnością :)

ale to chyba nie dotyczy BMW...przynajmniej w kwestii pojemności, i to jeśli "zapowiadaną" redukcję masy z 249 do 245-240 (czyli ok 2-4%) przyjmiemy jako redukcję która ma w tym modelu znaczenie...:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 29.10.2022 o 22:30, TataKazika napisał:

 

(...) Wjechałem na luzie wszędzie tam gdzie pcham się Afryka ale ze strachem w oczach:), a nawet w jedno miejsce co bym się Afryka nie wepchał, finalnie jednak jeden podjazd odpuściłem, bo kaucja do mnie przemówiła, ale czułem ze dała by radę.(...)

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Afryce czasem trzeba pomóc ale można się nią nieźle zapuszczać :default_icon_beer:

09D55EC7-565B-404C-9D0C-F34603EDFDD3.jpe

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×