marcin141172 1 Zgłoś ten post Napisano 8 Sierpień 2021 Siema. Pacjent BMW f 650 Gs 2004r. Podczas jazdy zadławił się i już nie chciał wejść na obroty,na wolnych zgasł, obrotomierz pokazywał ok 7-7 tys kiedy silnik pracował normalnie wg mojej oceny na ok 3-3.5 tyś. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pracował normalnie i obrotomierz wskazywał prawidłowy zakres. Stało się tak dwa razy. Ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny ? Z góry dziękuję za ewentualne podpowiedzi. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 8 Sierpień 2021 Złączki, kable, załamania, przetarcia, masy, komputer ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
marcin141172 1 Zgłoś ten post Napisano 8 Sierpień 2021 Dzięki. Trochę tego jest do sprawdzenia. Nadmienię , że już wcześniej moto wydało mi się "zmulone". Pod koniec ubiegłego sezonu zrobiona była u mechanika regulacja zaworów. W piątek wymieniłem filtr paliwa, dalem zamiennik z man-a. Czy coś w tych okolicach jest szczególnie wrażliwe na zgrabiałe łapy domorosłego mechanika ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 8 Sierpień 2021 Musisz oddzielić lub połączyć w jakąś logiczną całość elementy elektryczne jak wskazania obrotomierza i problemy silnikowe ... Jeżeli występują zawsze wspólnie to źródło problemu może być jedno, a jak czasem osobno to najprawdopodobniej to są dwa odrębne przypadki występujące w tym samym czasie. "Zgrabiałe łapy" zawsze mogą coś uszkodzić ... czasem nawet nieświadomie jak problemy z połączeniem elektrycznym tu czy tam ... I jeszcze klasyka: bez realu to takie wróżenie, a jak wiadomo wróżby sprawdzają się dokładnie tak samo jak długoterminowe prognozy pogody. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 8 Sierpień 2021 Zmierzam do tego, że zawory jak i filtr paliwa sam w sobie nie ma połączenia z obrotomierzem, ale już z silnikiem tak ... Tak więc ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
marcin141172 1 Zgłoś ten post Napisano 8 Sierpień 2021 Problemy z pracą silnika i dziwne zachowanie obrotomierza wystąpiły jednocześnie, dzisiaj ruszam znowu w trasę, ale po powrocie za ok dwa tygodnie zrzucę plastiki i przejrzę wiązki elektryczne. Dzięki piękne za odpowiedzi. Pozdrawiam i spokojnej niedzieli życzę. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 8 Sierpień 2021 Weź se ze sobą kawałek drutu i taśmę izolacyjną Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 741 Zgłoś ten post Napisano 8 Sierpień 2021 I dokręć klemytaptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach