Skocz do zawartości
Pawel

Triumph we Wrocławiu

Recommended Posts

Ze strony Dealera  

Na mapie Polski pojawił się nowy dealer Triumpha! Wszystkich z Dolnego Śląska zapraszamy do salonu Triumph Wrocław (ul. Skarżyńskiego 9). Dla osób, które dzisiaj odwiedzą to miejsce, czeka nie lada niespodzianka - premierowy pokaz nowego Tigera 1200 w Polsce! Dodatkowo będziecie mogli wziąć udział w konkursie, gdzie do wygrania będzie Tiger 1200 na weekend, zegarek Triumpha lub plecak motocyklowy z naszej kolekcji!

268780779_2173247042815371_8901346098129

269443989_2173247339482008_7968742227188

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 minut temu, Pawel napisał:

 

269443989_2173247339482008_7968742227188

 

 

 

Rurek jak w starej kotłowni....

 

  • Like 3
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
20 minut temu, Karson napisał:

Rurek jak w starej kotłowni....

 

No jest gdzie skary suszyć 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Szczęściarze. U mnie obwoźna sztuka na całą Skandynawię pojawi się dopiero w połowie stycznia. Demonstracja i zabierają dalej. Realnie odebrać będzie można pewnie dopiero w kwietniu/maju. 

Kolorystyka rurek taka sobie, GT ma czarne, ale z kolei koła słabiej wyglądają. Obie wersje z dodatkowymi zbiornikami paliwa. Co sugeruje, że dalej będzie paliło jak mała ciężarówka, ale może zasięg większy niż 200km...  Jakoś nigdzie nie widziałem dema liczników/zegarów, nawet na stronie producenta. Ani opisu czym sie różnią od poprzedniego. Czyżby nie było się czym chwalić?

Ceny podobne jak starej 1200, najbardziej wypasiony ciut droższy, ale ma te zbiorniki i więcej rurek właśnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiem o co ci chodzi z tymi zbiornikami bo na żywo jest jeden 30L. 20211221_155046.jpg20211221_155412.jpg20211221_155407.jpg20211221_155508.jpg20211221_155510.jpg20211221_155425.jpg

z telefonu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może żeby nie jeździć do najbliższego salonu w mieście na alejach jerozolimskich dwieście

 

z telefonu

 

 

 

 

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, Pawel napisał:

Nie wiem o co ci chodzi z tymi zbiornikami bo na żywo jest jeden 30L. 20211221_155046.jpg

Paweł, jakoś dziwnie wyglądasz na tej bieliźnie:D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 godzin temu, Pawel napisał:

 20211221_155407.jpg

Cena iście dorównuje a może i przewyższa cenę R1250GS, ciekawe czy jakością oraz wygodą też? 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Paweł, jakoś dziwnie wyglądasz na tej bieliźnie
To Tomek, osoby które jeździły że mną po górach podczas zlotu Radkowie będą go kojarzyć, jeździ zielonym TT800XC

z telefonu

Cena iście dorównuje a może i przewyższa cenę R1250GS, ciekawe czy jakością oraz wygodą też? 
Byłem w inchcape, r1250gs adv żółto czarny na 40 lecie - 112 tys pln

z telefonu

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, Pawel napisał:

Byłem w inchcape, r1250gs adv żółto czarny na 40 lecie - 112 tys pln

Niby wygląd motocykla tak jak uroda człowieka to rzecz względna. Cytując klasyka, że każda potwora znajdzie swego amatora, osobiście gdybym miał kupować motocykl w tym pułapie cenowym to wybrałbym jednoznacznie i bezkrytycznie BMW :default_wub:

Tegoroczna sprzedaż motocykli (od stycznia do listopada) we Włoszech.

269807840_10221585210474999_709364428144

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Niby wygląd motocykla tak jak uroda człowieka to rzecz względna. Cytując klasyka, że każda potwora znajdzie swego amatora, osobiście gdybym miał kupować motocykl w tym pułapie cenowym to wybrałbym jednoznacznie i bezkrytycznie BMW default_wub.png

Tegoroczna sprzedaż motocykli (od stycznia do listopada) we Włoszech.

269807840_10221585210474999_7093644281443307052_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=ca434c&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=g7M4d501rG0AX_TkVld&tn=ZqxHObaijdigwEjW&_nc_ht=scontent.fpoz4-1.fna&oh=00_AT8Nyhl4IZTdqwmSkzZ-EQKT9u_KMJDY4t4scCHKTXfffg&oe=61C6BD0A

Na temat Triumph 1200 wiele nie powiem bo trzeba by się przejechać, na Polskę jest tylko ten jeden który dzisiaj w nocy jedzie do Wawy a potem dalej.

Pojechaliśmy w sumie zobaczyć TT900 Rally Pro, 20211221_162912.thumb.jpg.74f11b083dfe7a379ed17b9396d8c8fe.jpg

 

z telefonu

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, KaeS napisał:

Cena iście dorównuje a może i przewyższa cenę R1250GS, ciekawe czy jakością oraz wygodą też? 

 

W porównaniu do tego to taniocha :default_wink::default_laugh: Napij się Sławku Red-Bulla....... Doda Ci skrzydeł.

65 tyś. euro.

brough-superior-nefud-2022.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 21.12.2021 o 22:35, Pawel napisał:

Na temat Triumph 1200 wiele nie powiem bo trzeba by się przejechać, na Polskę jest tylko ten jeden który dzisiaj w nocy jedzie do Wawy a potem dalej.

Acha, czyli jednak podobnie,, pojedyncza sztuka i kolędowanie po salonach. Ja jeździłem poprzednim i jak dla mnie komfort i wygoda użytkowania super, chociaż miałem wrażenie, że musiałem sie minimalnie pochylać w stronę kierownicy, a mały niby nie jestem. Jakieś mikro drobiazgi ergonomii, które mi nie podpasowały (podgrzewanie manetek). Ale sama jazda super. 

Co do zbiornika, to ze stron producenta wynika, że będą wersje z 20 litrowym (czyli jak poprzednio) - modele GT i Rally, oraz wersje z powiększonym, 30 litrowym zbiornikiem - Explorer GT i Explorer Rally. 

Tutaj konfigurator z UK (wg którego mogę zamawiać w Norwegii, więc pewnie i w PL podobnie, chyba że oferta zostanie okrojona). Łącznie 12 modeli, przy czym technicznie bardziej 5 różnych, a reszta to pod-odmiany kolorystyczne. 

https://www.triumphmotorcycles.co.uk/configure/families/e9385684-8025-46e7-9296-e71acc9dfe4e 

Z tą kolorystyką to wybór na razie mizerny jest. Do tego rurki w większości srebrne. W poprzednim w najwyższej wersji XCA były ciemno-stalowe i wyglądało to chyba lepiej. 

 

Edytowane przez BrunoJ

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziś wieczorem był ten dzień.
Najpierw zbudowanie nastroju
b7215c08d97cb41db86d629e9a11559c.jpg

Potem pokazanie speed trypla z 20 minutową opowieścią
7f7d2c608085b921d02a7627413ae313.jpg

A potem w końcu to, na co czekało 30 osób (limit osób w salonie, było kilka sesji jeszcze potem, ale już nie odsłaniali szmatki). Wszyscy wyraźnie czekali na Tigery, sądząc po ilości pytań i przymierzaniu się.

95704ccf5d21cdc3a68840cba0ee6125.jpg
364076922aa5623022155383e4bc32cb.jpg
04d86347ad6a976eb37811e14db6dcf8.jpg

Trzy wersje
- GT Pro - niebieski, alufelgi, mniejsze koło z przodu, niższy, zbiornik 20L
- Rally Pro - zieleń z białym, koło 21” z przodu, osłony i dolne gmole, podwyższenie kierownicy, wyżej od ziemi, zbiornik 20L
- Explorer Rally Pro - jak wyżej, większy zbiornik 30L, więcej gmoli. Blis na lusterkach, jeszcze wyżej kierownica (ale to przez zbiornik), z tylu wzmocnienie bagażnika pod kufry (to i gmole opcjonalnie chyba). To taka sama wersja jak pokazana wyżej na zdjęciach z Wrocka.

Nowy wyświetlacz, BT z możliwością wpięcia nawigacji czy gopro. Dużo ustawień, również zawieszenia. To samo koszmarne rozwiązanie grzanych manetek (przycisk w złym miejscu). Chyba najwygodniej było na średnim, Explorer był wyraźnie większy od strony kierowcy (wyższy i szerszy bak). Ale tez wygodny. GT za mały, do tego tak jak w internecie najlepiej wyglądał na zdjęciach, to w realu niebieski jest ciemny, a połysk szybko się palcuje.
Zielony matowy super, był taki sam na xca wcześniej. Biały … pasował, chociaż na początku białe rurki zaskoczyły. Ale zgrywały się to dobrze kolorystycznie. Chociaż będzie ze łatwo brudzić, jeśli moto używane zgodnie z przeznaczeniem.
Z dupereli to przednia owiewka mniejsza niż wcześniej i regulowana na wysokość ręcznie, w poprzednim zupełnie bez sensu regulacja była elektryczna. Trochę plastyczany, co było najbardziej odczuwalne w Explorerze i innych elementach na baku. Miękkie jakieś toto było. Nowe wyloty z chłodnicy pod bakiem, więc może nie będzie przypajać jajek, jak w poprzednim. Obiecywane spalanie niby 5L/100, że niby trochę zmniejszone, bo normy itp. Ciekawe ile w realu.
Ogólnie wrażenie dokładnie takie jak się spodziewałem… Super!!!

W zasadzie jest tylko jeden problem. Wychodzi na to że nie ma szans na każdy próbne, dealer zakłada ze sprzeda na pniu wszystkie sztuki jakie dostanie…

Na koniec jeszcze smaczek, chociaż było ich tam w salonie więcej (pełna gama Triumpha, sporo suzuki (Hayabusa 1300!) i inne skutery. Ale i takie kaloryfery
f1dab031aee6a1cd35dcc7c6de4feacc.jpg

Edytowane przez BrunoJ
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Za Światem Motocykli, jakby kto szukał:

Ceny: 77 000 zł (GT), 85 000 zł (GT PRO),
  92 000 zł (GT Explorer), 89 800 zł (Rally Pro),
  96 800 (Rally Explorer)
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hihi, w Norwegii Rally Explorer to ok. 130 000 PLN (288 900 nok). Brutto. Paradoksalnie netto (bez podatków i vatu) wychodzi ok 70 000, więc taniej niż netto w PL. 5 lat gwarancji. Wg cennika z UK, górne gmole i jakieś pojedyncze duperele to płatne opcje, podane ceny mają to już chyba wliczone. 

Edytowane przez BrunoJ

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, BrunoJ napisał:

w Norwegii Rally Explorer to ok. 130 000 PLN

Fajnie, że napisałeś, bo akurat zacząłem się zastanawiać, czy ceny w NO jak u nas... Jednak wciąż porównując średnie zarobki, z czym do ludzi ;) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z cenami jest tak, że te netto są praktycznie takie same, a brutto bywają większe, albo podobne. Na pojazdy i akcesoria zazwyczaj większe. Siły nabywczej pieniądza nie komentuje bo wiadomo. Z resztą nie mogę podskoczyć do kraju, w którym paliwo jest tańsze niż w Niemczech... ;-)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Otwarcie planowano na wiosnę , a tu już zimą postanowili zbierać kasę za motocykle. Mam tak blisko , że chyba sie przejdę :D . A tak na poważnie , w końcu jeden z nielicznych dobrych sklepów w naszym mieście :)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×