Skocz do zawartości
Ciamcia

Wymiana akumulatora w F650CS

Recommended Posts

Gumówka zwana ręczną szlifierką lub odwrotnie . Szybko i sprawnie - później w ten sam sposób kable od akumulatora i jest twój :D .

Akumulator jest nad silnikiem - należy zdemontować środkową część obudowy która wygląda jak zbiornik paliwa a jak wiadomo nim nie jest . Jak za mało to jeszcze dwa boki :default_dry:

f650cs 021.JPG

 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki za info, jeszcze się do aku nie dostałem, lecz powstał następny problem, po rozgrzaniu i przejechaniu jakiś 5 km gaśnie na luzie. Gdzie szukać ?

Dodatkowo po uruchomieniu słychać jakieś brzęczenie przez kilka sekund z okolic zegarów, zerują się liczniki i zegar, lecz odpala normalnie - ten problem pojawił się już jesienią, lecz poza zerowaniem liczników i brzęczeniem moto się zachowywał normalnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pytasz gdzie szukać.. najlepiej na forum tu wszystko.jest napisane, użyj wyszukiwarki i poświęć chwilę

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ty wymień ten akumulator , reszta w praniu wyjdzie :default_dry: . Jak nie pomoże to wszystkie kabelki wkoło główki ramy do sprawdzenia - tak na początek .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
6 minut temu, mario2007 napisał:

Ty wymień ten akumulator , reszta w praniu wyjdzie :default_dry: . Jak nie pomoże to wszystkie kabelki wkoło główki ramy do sprawdzenia - tak na początek .

Najpierw niech ssanie zdejmie ... ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zdaje się że to nie problem z aku, po postoju miał 12,5 v przy rozruchu spada do ok 9 v, przy pracy moto jest ponad 14 v

ew był jeszcze jakiś patent na adaptację przepustnicy, ktoś podpowie ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, Ciamcia napisał:

Zdaje się że to nie problem z aku, po postoju miał 12,5 v przy rozruchu spada do ok 9 v, przy pracy moto jest ponad 14 v

Było już tu kilku co się im podobnie zdawało ... wymienili aku, a czasem poprawili połączenie ... To co napisałeś w Twoim problemie może nic nie znaczyć, ale też nie znaczy, że tam jest problem.

3 godziny temu, Ciamcia napisał:

ew był jeszcze jakiś patent na adaptację przepustnicy, ktoś podpowie ?

Po pierwsze to: kontrola luzów zaworowych, czyszczenie silniczka krokowego, sprawdzenie ciśnienia paliwa ( "na zimno i gorąco" ... ) ...

Adaptacja - komputerowo, albo czasami w wersjach przedliftowych pomaga wypięcie zasilania ( minus aku ) na ... powiedzmy pół godziny ... i pozwolenie na wczytanie danych. Po podpięciu aku, przekręceniu kluczyka, poczekaniu jak zgasną wszystkie kontrolki ( czas wczytywania danych ) odpalamy niczym nie kręcąc, a szczególnie gazem... i czekamy aż się zagrzeje. Tak swoją drogą nigdy nie powinno się kręcić gazem w silnikach na wtrysku podczas odpalania bo komputer głupnie ;)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pomogło coś takiego:

"Adaptacja
wlacz zapłon na 15sek
wylacz zapłon 15sek
po wylaczeniu zapłonu będziesz slyszal prace silniczka krokowego
odpal motocykl nie dodając gazu "

 

Moto pracuje idealnie, po rozgrzaniu obroty są idealnie stabilne, dzisiaj już prawie 100km zrobiłem i jest dobrze

 

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czas pokaże czy jest trwale dobrze, ale na razie ciesz się, że jest dobrze ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam jeszcze jeden problem, od ponad pół roku po przekręceniu kluczyka niezależnie od tego czy jest włączony zapłon,   słychać jakieś brzęczenie przez kilka sekund z okolic zegarów, zerują się liczniki i zegar, lecz odpala normalnie. Gdzie winy tego szukać ?
 

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na początek sprawdź czy masz wszystkie bezpieczniki całe.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, Jarek napisał:

Na początek sprawdź czy masz wszystkie bezpieczniki całe.

Bingo, nr 2 upalony, dzięki

# 1 - Elektronika silnika - 15A
# 2 - Tablica przyrządów, gniazdo na płycie, wtyczka diagnostyczna, wtyczka OE - 10A
# 3 - Klakson, reflektor - 7,5A
# 4 - Reflektor świateł mijania - 7,5 A
# 5 - Reflektor świateł drogowych - 7,5 A
# 6 - Światło hamowania, kierunkowskazy, oświetlenie tablicy przyrządów, wtyczka OE - 7.5A
# 7 - Światło postojowe, światło tylne - 4A
# 8 - Podgrzewane manetki (kierownica) - 4A

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×