kjuba 6 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2023 Witam. Problem jak w temacie. Co ustaliłem: 1. Czujnik w zbiorniku ok (po opadnięciu zamyka obwód) 2. Żarówka i kabel od niej do kostki przy lampie ok (świeci). 3. Brązowy kabel (masa?) od wtyczki czujnika zbiornika ok - zamyka obwód 4. Zostaje główny podejrzany - ten cholerrrrrny biało niebieski z wtyczki przy zbiorniku. I tu problem!! Otóż w kostce przy lampie NIE MA takiego kabla! Ta cholera idzie w najgrubszej wiązce nad silnikiem aż do kierownicy i gdzieś się łączy z jakimś innym kolorem - żeby to to szlag! Mam rozcinać wiązkę i mozolnie brnąć do kierownicy? Rozpieprzyłem wszystko koncertowo i co teraz? Mam poskręcać i poczłapać do jakiegoś magika? Macie jakieś pomysły jak to znaleźć? Jakiekolwiek? pozdrawiam wkurzony Jakub Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 464 Zgłoś ten post Napisano 25 Luty 2023 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 671 Zgłoś ten post Napisano 26 Luty 2023 17 godzin temu, KaeS napisał: I wszystsko jasne 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kjuba 6 Zgłoś ten post Napisano 26 Luty 2023 Panowie! Ogromne dzięki, ale jest jedno ale. To jest schemat obowiązujący do 2003. Ja mam późniejszą niestety....... pech..... Z tego widzę tutaj nie ma np. czegoś takiego jak fuel rezerwa, ale za to jest np chłodzenie....... tak że tego... ALE i tak dziękuję!!! pozdr JA 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 671 Zgłoś ten post Napisano 26 Luty 2023 10 minut temu, kjuba napisał: Ogromne dzięki, ale jest jedno ale. To jest schemat obowiązujący do 2003. Ja mam późniejszą niestety....... pech..... A widzisz, nie sprecyzowałeś 11 minut temu, kjuba napisał: tak że tego... ALE i tak dziękuję!!! Nie ma sprawy, ja to chętny do pomocy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
coolluk 10 903 Zgłoś ten post Napisano 26 Luty 2023 Dnia 25.02.2023 o 19:59, kjuba napisał: 4. Zostaje główny podejrzany - ten cholerrrrrny biało niebieski z wtyczki przy zbiorniku. I tu problem!! Otóż w kostce przy lampie NIE MA takiego kabla! Ta cholera idzie w najgrubszej wiązce nad silnikiem aż do kierownicy i gdzieś się łączy z jakimś innym kolorem - żeby to to szlag! Mam rozcinać wiązkę i mozolnie brnąć do kierownicy? Jak wiesz już który przynajmniej z jednej strony to nie możesz zrobić po zewnątrz mostka do tej kontroli na testy czy to działa ? A jeśli tak to po co pruć całość - ja bym dołożył i po sprawie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 464 Zgłoś ten post Napisano 26 Luty 2023 4 minuty temu, coolluk napisał: jeśli tak to po co pruć całość - ja bym dołożył i po sprawie Bo to jest kjuba jozrpuwacz? Należy poszukać schematu do twin spark taką mam koncepcję, ale czy w singlu z lat 2000-2003 nie było kontrolki tzw. rezerwy? Ze schematu wynika, że nie. Najprawdopodobniej jest to błąd na schemacie, bo zarówno w modelu z lat 2000-2003 jak i 2004-2007 na desce rozdzielczej jest po siedem kontrolek a ze schematu wynika, że jest ich sześć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 464 Zgłoś ten post Napisano 26 Luty 2023 (edytowane) Tutaj na stronie 3 masz procedury testowe poszczególnych lamp sygnalizacyjnych Dash Lamp Test Procedures i wiele informacji o singlu możesz znaleźć również stąd - The BMW F650 Technical FAQs A tutaj masz schemat dla singla dual spark - http://www.f650gs.crossroadz.com.au/About/Wiring/BMS-0507.pdf Z tej strony wziąłem ten schemat - http://www.f650gs.crossroadz.com.au/AboutFiles.html Edytowane 26 Luty 2023 przez KaeS Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 464 Zgłoś ten post Napisano 26 Luty 2023 (edytowane) Powodzenia. Edytowane 26 Luty 2023 przez KaeS Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
coolluk 10 903 Zgłoś ten post Napisano 27 Luty 2023 Czyli 9pin - biało - zielony @kjuba - nie dziękuj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
coolluk 10 903 Zgłoś ten post Napisano 9 Marzec 2023 No i się nie dowiemy jaki finał … Wysłane z pełną mocą za pomocą Tapatalk Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kjuba 6 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2023 Ehm. A zatem. Po 1: dziękuję kol KaeS- owi za schemat, dzięki temu rozwiązałem problem! Przepraszam, że dopiero piszę ale robiłem Twą platynową figurkę na domowy ołtarzyk. Po 2, rozwiązanie: po ustaleniu przebiegu winowajcy chciałem najpierw wlutowywać styki, ale potem pomyślałem - a po co? przeca i tak nie będę tego rozłączać!. WIęc po prostu przy wtyczce w zbiornik zeskrobalem trochę izolacji, podobnie chciałem zrobić przy kostce za zegarami, ale znalazłem taki cieniutki (i twardy!) miedziany drucik więc go od strony kabla wcisnąłem w kostkę. Przewodził! Teraz jeszcze wymotałem jeszcze jakiś kabelek miedziany, przeciągnąłem go wzdłuż wiązki. Dolutowałem go tej białoniebieskiej cholery, okręciłem taśmą izolacyjną, przekręciłem stacyjkę! Tadaaaam! Świeci. No i jestem jedynym w kraju właścicielem dwuobwodowej instalacji sygnalizującej brak paliwa. Po 3, koszty: kabelek - 0 PLN, izolacja - 0,2 PLN, lutowanie - 1 PLN, klaszka cydru - 9 PLN, koszty platyny na posążek KaeSa - szacuję. Po 4, mam tylko jedno pytanie: gdzie FIZYCZNIE znajduje się się ta wtyczka dash X9001, bo boję się, że problem jest tam i zaczną mi gasnąć kolejne żarówki pozdr JA 3 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 464 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2023 46 minut temu, kjuba napisał: gdzie FIZYCZNIE znajduje się się ta wtyczka dash X9001 Musisz dobrać się od zakrystii do panelu deski rozdzielczej tam gdzie wkłada się te żaróweczki do jej podświetlania. Tu przecież masz wszystko napisane w prawdzie w języku brytyjskich imperialistów ale jest - http://www.f650gs.crossroadz.com.au/Repairs/Dash/Dash-Info.pdf 55 minut temu, kjuba napisał: koszty platyny na posążek KaeSa Wystarczy jeżeli zaopiekujesz się jakimś bezdomnym kotem, w zupełności mi wystarczy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 9 265 Zgłoś ten post Napisano 2 Kwiecień 2023 Albo brytyjscy imperialiści albo germański oprawcataptarapta 1 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach