Skocz do zawartości
Mały_Książe

Dzień dobry, cześć i czołem!

Recommended Posts

Cześć Wszystkim.

Kultura nakazuje, żeby się przywitać wchodząc do 'obcego domu', stąd też mój post.

Jestem na etapie poszukiwania F650GS. Pogłębiam wiedzę, dzięki YT oraz m.in. f650gs.pl Obecnie posiadam KTM Duke 390 z 2014 roku. Jest to moje pierwsze moto, jestem początkującym motocyklistą (w wieku 40 lat...), które jeszcze jako tako daje mi frajdę w mieście i poza nim, tak już o jakimkolwiek terenie nie ma mowy - przekonałem się o tym wjeżdzając do lasu chcąc pojechać skrótem. Stąd chęć zmiany go na bardziej szosowo-turystyczno-terenowy model. Padło na F650GS, ale brałem Jeszcze pod uwagę inne ADV lub pseudo ADV,

Mam nadzieję nie zaśmiecać tego forum zbędnymi postami, a jednocześnie chciałbym znaleźć cenne np różnice pomiędzy pierwszą, drugą a trzecią generacją GS-a. Nie ukrywam, że najbardziej wizualnie podoba mi się model TWIN produkowany od 2008 roku, ale jeśli po przewertowaniu forum okaże się, że np 'nie jest już to niezawodny GS sprzed liftu", to sobie go odpuszczę i będę szukał egzemplarza z lat 2000-2008. Nie chcę też zostać zlinczowanym za faux pas, lub złamanie np drugiej zasady forum, że "nie mówi się o 2008 win na forum f650gs.pl". W tym przypadku najbardziej mi odpowiada Dakar, ale mam 180cm wzrostu i może być nieco za duży dla mnie? Obecnie posiadany Duke jest dla mnie za mały i to jest też m.in. powód pożegnania się z nim.

Liczę na ciepłe powitanie przez Szanowne Koleżanki i Szanownych Kolegów i proszę o wyrozumiałość.

Dziękuję i pozdrawiam!

• Like 5

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj

Trudno porównywać twin z singlem. Musisz zadać sobie odwieczne pytanie : bardziej teren czy asfalt?

A przy 180 wzrostu Dakar jest jak znalazł .

• Like 5

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach