kaciorekx197 9 Zgłoś ten post Napisano 15 Listopad 2024 Witam, może niestety zacząłem nie od tej strony co powinienem takze z góry przepraszam A więc, na małym gsie śmigam już 11rok, przemierzyłem na nim trochę świata i przeżyłem multum niezapomnianych chwil. Zrobiliśmy razem około 80tys kilometrów prawie bezawaryjnie. Dlaczego na forum zarejestrowałem się dopiero teraz? Nie wiem, jestem z zawodu kierowcą samochodu ciezarowego, więc moze z checi zobaczenia waszych motocykli i chęci zmiany czegoś u siebie. To teraz moze coś o mnie. Na motocyklu jezdze od 14lat, zaczynałem od XRV750, później w ręce właśnie wpadła 800 i od tamtej pory jesteśmy razem. Pochodzę z małej wsi na Kurpiach o nazwie Obierwia woj. mazowieckie okolice Ostrołęki Chętnie zobaczę wasze modyfikacje 800 i moze czymś się jeszcze pokieruje Myślę, ze zostanę z wami na dłuższy czas, próbując się udzielać na forum Witam was raz jeszcze i do zobaczenia na szlaku 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 23 500 Zgłoś ten post Napisano 15 Listopad 2024 Witaj. To dość specyficzne forum. Niektórzy się tutaj nie odnajdują, a inni są "na życie" zintegrowani. Fajnie, że chcesz być aktywny. Czas pokaże jaki masz system nerwowy... I poczucie humoru 3 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
manioora 1 815 Zgłoś ten post Napisano 16 Listopad 2024 Cześć 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 10 273 Zgłoś ten post Napisano 16 Listopad 2024 Cześć 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
cykli 4 048 Zgłoś ten post Napisano 17 Listopad 2024 Cześć Kaciorekx! Fajnie się przedstawiłeś, życzę aktywności na forum i poczucia humoru! 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JMG 172 Zgłoś ten post Napisano 18 Listopad 2024 WitajWysłane z mojego SM-A356B przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach