krzych000 0 Zgłoś ten post Napisano 3 Czerwiec 2011 Witam. Nigdzie nie mogę znaleźć jakie są różnice między tymi modelami. Wiadome jest, że pojemnością silnika, ale czy wielkość silnika i motocykla jest taka sama? Mówię tu o modelach z 95-98r. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 3 Czerwiec 2011 http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R850GS.htm http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R1100GS.htm Zakładam, że o te 2 Ci chodzi. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ReddyS 265 Zgłoś ten post Napisano 3 Czerwiec 2011 Witam. Nigdzie nie mogę znaleźć jakie są różnice między tymi modelami. Wiadome jest, że pojemnością silnika, ale czy wielkość silnika i motocykla jest taka sama? Mówię tu o modelach z 95-98r. Odpowiedź uzyskałeś, a teraz powinieneś udać się w pewne miejsce... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 3 Czerwiec 2011 Witam. Nigdzie nie mogę znaleźć jakie są różnice między tymi modelami. Wiadome jest, że pojemnością silnika, ale czy wielkość silnika i motocykla jest taka sama? Mówię tu o modelach z 95-98r. Odpowiedź uzyskałeś, a teraz powinieneś udać się w pewne miejsce... Oooo, ReddyS przejmuje obowiązki Dakarowego :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
jackx 137 Zgłoś ten post Napisano 3 Czerwiec 2011 Oooo, ReddyS przejmuje obowiązki Dakarowego :) A zdawać by się mogło, że to taka nieprzyjemna fucha ten forumowy higienista :lol: ale porządek musi być, do przywitali marsz:) ciekawe co nam kolega krzych000 opowie o swoich motocyklach jak z bokserami tu wyskoczył :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 758 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2011 a tu jest wszystko ładnie opisane sam kiedyś szukałem dla siebie R850R bo nie mam manii pojemnosci, ale zbyt wąski rynek w PL no i jak tu z trasy zjechać? http://www.boxer-motor.com/index.php?op ... &Itemid=57 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 653 Zgłoś ten post Napisano 9 Czerwiec 2011 tyle że Krzysio gdzies sie zapodział Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 10 Czerwiec 2011 On małomówny jest :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 653 Zgłoś ten post Napisano 10 Czerwiec 2011 BMW R80GS R 80 GS - produkowany w berlińskich zakładach od 1987 do 1994 roku dwucylindrowy (bokser) motocykl firmy BMW typu turystyczne enduro jako następca modelu BMW R 80 G/S. Jest to pierwszy motocykl enduro z jednostronnym wahaczem. Zastosowano w nim nowoskonstruowane zawieszenie typu Paralever. Wyprodukowano 11375 sztuk w cenie 10950 marek. Chłodzony powietrzem i olejem dwucylindrowy dolnozaworowy silnik w układzie bokser z dwoma zaworami na cylinder o mocy 37kW/50KM. Dwa gaźniki Bing 64/32/349 - 64/32/350. Prędkość maksymalna wynosi 168 km/h. Masa zatankowanego motocykla to 210 kg. Z przodu pojedynczy hamulce tarczowe o średnicy 285mm, z tyłu hamulec bębnowy o średnicy 200mm. Zbiornik paliwa o pojemności 26dm³, a od 1990 24dm³. Przednie zawieszenie z widelcem teleskopowym. Zawieszenie tylne systemu Paralever z jednostronnym wahaczem. Napęd koła tylnego wałem Kardana. BMW R1100GS R 1100 GS produkowany od 1994 do 1999 roku dwucylindrowy (bokser) motocykl firmy BMW typu turystyczne enduro. Wyprodukowano ponad 43 tysice egzemplarzy. Chłodzony powietrzem i olejem dwucylindrowy silnik w układzie bokser z czterema zaworami i jednym wałku rozrządu na cylinder o mocy 59kW/80KM. Wiele sprzedanych motocykli miało ze względów ubezpieczeniowych moc stłumioną do 58kW/78KM. Elektroniczne sterowanie silnikiem Bosh MA 2.1/2.2 Bosch (Motronic). Prędkość maksymalna wynosi 195 km/h. Masa zatankowanego motocykla to 243 kg. Zbiornik o pojemności 24 dm³ w pierwszym roku produkcji wykonny był z tworzywa sztucznego, a następnie metalowy. Przednie zawieszenie systemu Telelever. Zawieszenie tylne systemu Paralever z jednostronnym wahaczem. Napęd koła tylnego wałem Kardana. Cena na początku sprzedaży wynosiła 17.450 Marek. Wyposażenie dodatkowe obejmowało system ABS, podgrzewane manetki i wiele innych. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 990 Zgłoś ten post Napisano 10 Czerwiec 2011 PAWEU!!! chodzi o 850 a nie 80 :) Teraz to kolega wybierze zapewne 1100 :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 653 Zgłoś ten post Napisano 10 Czerwiec 2011 PAWEU!!! chodzi o 850 a nie 80 :) Teraz to kolega wybierze zapewne 1100 :) Chodzilo mu też o wersje R ale uznałem że wiekszość jest związana z GS, wiec tak palnołem. Swoją drogą chciałbym mieć takiego w garazu, ciekawe do jakiej kwoty dojdzie licytacja http://allegro.pl/1987-bmw-model-r80-g-s-797-cm3-50-km-i1657853490.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 22 Listopad 2011 (edytowane) Edytowane 22 Listopad 2011 przez baler1950 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 990 Zgłoś ten post Napisano 22 Listopad 2011 To nie wina motocykli.. to głównie te amerykańskie ciamajdy :lol: , którym jako pierwszy motocykl terenowy dali duże bmw :rolleyes: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 22 Listopad 2011 To nie wina motocykli.. to głównie te amerykańskie ciamajdy :lol: , którym jako pierwszy motocykl terenowy dali duże bmw :rolleyes: Wiesz ;) tam to tylko duże pojemności ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach