MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2011 cholera, po Pałuku tylko jeździłem ze dwa razy po mieście, m.in. przywitanie ruszających w SzP, wczoraj odpaliłem po jakiś 1,5-2 tyg nieodpalaniach i siup kapie paliwo po silniku :shock: lokalizuje na szybko (gdyż do garażu wpadłem na 3min): cieknie z filtra paliwa - mam nadzieje że z węża/obejmy (tego górnego, pojedynczego) zostawiam Was w niepewności ... zanim znajde znowu 3min i tam dojdę i sprawdzę :) - czy kwestia że ostatnio jeździłem na poważnej rezerwie i dolewałem za 10-20zł mogła mieć znaczenie? tak jak w niszczeniu się pomp paliwa w autach? - czy filtr mógł pęknąć gdzieś / się rozwarstwić? i będe musiał kupować nowy za 377zł ? :) ...no zostają jeszcze używki z rozbitków :? - miał ktoś coś w tym temacie i okolicy ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mehow 57 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2011 Stawiam że poluzowała Ci się któraś z obejm. Ciśnienie utrzymywane jest w układzie długi czas, nawet jak stał nieużywany. Załącz pompę, wyłącz moto i poruszaj przewodami przy obejmach. Uwaga na oczy bo potrafi nieźle siknąć Niezły syf masz pod kanapą :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 12 Czerwiec 2011 mam nadzieje ze to obejmy :? ... pod kanapa to jest jeszcze czysciuchno :) byś zobaczył reszte :lol: w sumie chciałem właśnie na karcher jechac :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Wojbm6 482 Zgłoś ten post Napisano 14 Czerwiec 2011 Miałem "prawie" tak samo w czwartek 9.06 Wyskoczyłem się przewietrzyć i ca. 1 km od domu "prychnął" i zgasł - stanąłem a tu paliwo cieknie Zakręciłem kranik - krótka diagnoza - cieknie z filtra. Prawie tak samo - bo w mojej F-ce filtr jest na przewodzie dolotowym do gaźników i tylko się rozkręcił :D tak więc uniknąłem pchania z powrotem a sama naprawa na szczeście to tylko skręcenie filterka - życzę żeby u Ciebie też był drobiazg - bo wydatki bolą :evil: A swoją drogą to jestem z okolic Wrocławia - więc oby to nie był wpływ naszych pięknych okolic na taką własnie usterkę i jakieś prawo serii ;) Pozdr. :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
klansman 1 025 Zgłoś ten post Napisano 14 Czerwiec 2011 To nie prawo serii tylko MiKo za rzadko jeździ, GS domaga się intensywniejszej eksploatacji i płacze z tego powodu ;) ps. daj info jak się coś wyjaśni, i 3mamy kciuki aby to były tylko obejmy na przewodzie :beer: pozdo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MiKo 988 Zgłoś ten post Napisano 17 Czerwiec 2011 kulde, dziś chwile poświęciłem na oblookanie - odpaliłem i ni kropli mimo tarmoszenia przewodami i zdjętym filtrem.... wygląda że obejmy trzymają (kupiłem i wymienie na porządne) sory w ogóle bo się nie rozejrzałem a tu już wątek o tym był :oops: http://fora.home.pl/f650gs/viewtopic.php?f=19&t=1470&sid=0673bb54af0c43f965c4fdacbb71f7fa co się mogło stać że po dłuższym nieodpalaniu jednorazowo chlusło ? tylko mnie nie straszcie że wtryskiwacz (lało się po filtrze od góry) :lol: :shock: http://fora.home.pl/f650gs/viewtopic.php?f=19&t=2234&start=0&sid=0673bb54af0c43f965c4fdacbb71f7fa to się może coś w czasie jazdy zapalić ?!? kurde ja musze jeździć, to mój jedyny środek lokomocji :evil: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach