Skocz do zawartości
MiKo

filtr paliwa, trysło paliwkiem ...

Recommended Posts

cholera, po Pałuku tylko jeździłem ze dwa razy po mieście, m.in. przywitanie ruszających w SzP, wczoraj odpaliłem po jakiś 1,5-2 tyg nieodpalaniach i siup kapie paliwo po silniku :shock: lokalizuje na szybko (gdyż do garażu wpadłem na 3min):

cieknie z filtra paliwa - mam nadzieje że z węża/obejmy (tego górnego, pojedynczego) zostawiam Was w niepewności ... zanim znajde znowu 3min i tam dojdę i sprawdzę :)

- czy kwestia że ostatnio jeździłem na poważnej rezerwie i dolewałem za 10-20zł mogła mieć znaczenie? tak jak w niszczeniu się pomp paliwa w autach?

- czy filtr mógł pęknąć gdzieś / się rozwarstwić? i będe musiał kupować nowy za 377zł ? :) ...no zostają jeszcze używki z rozbitków :?

- miał ktoś coś w tym temacie i okolicy ?

filtrpaliwa.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Stawiam że poluzowała Ci się któraś z obejm. Ciśnienie utrzymywane jest w układzie długi czas, nawet jak stał nieużywany. Załącz pompę, wyłącz moto i poruszaj przewodami przy obejmach. Uwaga na oczy bo potrafi nieźle siknąć

Niezły syf masz pod kanapą :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mam nadzieje ze to obejmy :?

... pod kanapa to jest jeszcze czysciuchno :) byś zobaczył reszte :lol: w sumie chciałem właśnie na karcher jechac :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miałem "prawie" tak samo w czwartek 9.06 Wyskoczyłem się przewietrzyć i ca. 1 km od domu "prychnął" i zgasł - stanąłem a tu paliwo cieknie Zakręciłem kranik - krótka diagnoza - cieknie z filtra. Prawie tak samo - bo w mojej F-ce filtr jest na przewodzie dolotowym do gaźników i tylko się rozkręcił :D tak więc uniknąłem pchania z powrotem a sama naprawa na szczeście to tylko skręcenie filterka - życzę żeby u Ciebie też był drobiazg - bo wydatki bolą :evil: A swoją drogą to jestem z okolic Wrocławia - więc oby to nie był wpływ naszych pięknych okolic na taką własnie usterkę i jakieś prawo serii ;) Pozdr. :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To nie prawo serii tylko MiKo za rzadko jeździ, GS domaga się intensywniejszej eksploatacji i płacze z tego powodu ;)

ps. daj info jak się coś wyjaśni,

i 3mamy kciuki aby to były tylko obejmy na przewodzie :beer:

pozdo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

kulde, dziś chwile poświęciłem na oblookanie - odpaliłem i ni kropli mimo tarmoszenia przewodami i zdjętym filtrem.... wygląda że obejmy trzymają (kupiłem i wymienie na porządne)

sory w ogóle bo się nie rozejrzałem a tu już wątek o tym był :oops:

http://fora.home.pl/f650gs/viewtopic.php?f=19&t=1470&sid=0673bb54af0c43f965c4fdacbb71f7fa

co się mogło stać że po dłuższym nieodpalaniu jednorazowo chlusło ? tylko mnie nie straszcie że wtryskiwacz (lało się po filtrze od góry) :lol: :shock:

http://fora.home.pl/f650gs/viewtopic.php?f=19&t=2234&start=0&sid=0673bb54af0c43f965c4fdacbb71f7fa

to się może coś w czasie jazdy zapalić ?!? kurde ja musze jeździć, to mój jedyny środek lokomocji :evil:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×