Skocz do zawartości
emeryt

Kupię F650 GS, DAKAR lub ST

Recommended Posts

Kupię F650 GS, najchętniej Dakar, rozważę również ST. W bliskiej odległości od Poznania, mile widziana udokumentowana przeszłość serwisowa i przebieg.

Budżet to ok. 10tys. z możliwością naciągnięcia w przypadku szczególnej okazji.

P.S. Tak, ogłoszenie Stonera widziałem :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niezły rozrzut...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W Poznaniu słabo z ofertami stąd to ST. Dakar byłby najlepszy, ale budżet może tego nie wytrzymać, stąd ten GS.

Mam nadzieję, że wszystko jasne. A ofert i tak brak :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ST dla niskich osób i tych co głównie miasto i asfalt. GS naszukasz się trochę, ale może kupisz coś co zaakceptujesz. A Dakar no cóż - najtrudniejsze zadanie i wymaga nieco poświęceń - czasu i więcej kasy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam ładną F650ST z przebiegiem orginalnym 11000 km, z kompletem kufrów i handbarami, ale ona byłaby naprawdę droga. Jak by była ciekawa oferta to mogłbym przemysleć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Mam ładną F650ST z przebiegiem orginalnym 11000 km

Potwierdzam.. widziałem ten okaz.. polecam :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
ST dla niskich osób i tych co głównie miasto i asfalt. GS naszukasz się trochę, ale może kupisz coś co zaakceptujesz. A Dakar no cóż - najtrudniejsze zadanie i wymaga nieco poświęceń - czasu i więcej kasy.

Czyli co w ST nie wchodzi w grę opcja szuter? Oczywiście zakładam użycie odpowiednich opon...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak najbardziej St daje radę po szutrze, tylko odpowiednie opony i jest git , w ST tylko przód ma o 20mm krótszy skok zawieszenie, no i koło przednie to 18 zamiast 19 cali. Moja na nowych Pirelkach Scorpionach daje nieźle radę . :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jak nie szuter jak szuter :) z tym tylko, że jeżeli ktoś zakłada mocne wrażenia terenowe i przewagę jazdy w terenie, a do tego jest wysoki to pewnie GS czy Dakar będzie lepszy. Jak ktoś czas od czasu potrzebuje przejechać szutrem użytkując moto na asfalcie czy w mieście to wszystko powinno być OK. Co do opon: niezależnie od motka opony powinno się dobierać do tego po czym się jeździ - Dakar na "gładkich" gumach w terenie też nie specjalnie - ot taki banał :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
...Dakar na "gładkich" gumach w terenie też nie specjalnie - ot taki banał :)

Druga sprawa, że mi osobiście Dakar na gładkich oponach jakoś się nie podoba :)

To jest Dakar, on musi mieć kostkę, ale to tylko takie moje wrażenia :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dakarowa świeżynka blisko Poznania ;D http://otomoto.pl/bmw-gs-dakar-f650gd-M2697950.html

Właśnie go oglądałem, tylko nie znam się na kolorystyce Dakarów, czy taki biały był produkowany, ale o tym niech wypowiedzą się spece od Dakara :)

W każdym razie przebieg mały cena atrakcyjna i niedaleko, Emeryt, jechać, zobaczyć i jak ok to kupować...

...i tu zacytuję szanownego Alika :beer: "jeździć, jeździć, jeździć" :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jarku, nie widziałeś co robili kolega Krzyżak na Pałukach na GSie na "slikach" w terenie? :)

OK Luki, zwracam honor. ST przejedzie gdzie i GS i Dakar, jednak ziarno od plew odsiewane jest na prawdziwych dziurach (prześwit) i w błocie. Tam będzie liczyć się właśnie opona i skok zawieszeń, no pozycja kierowcy podczas dłuższej jazdy. Małe koło i węższa kierownica świetnie spisze się na asfalcie pozwalając na lepsze składanie się w ciasne zakręty oraz przejazd pomiędzy 4oo.

Może to stereotypy, ale jednak coś w tym jest. A poza tym F650(GS/D) to bardzo uniwersalny motor - można przystosować go do wielu zastosowań, oczywiście w pewnych granicach. Jednak w większości przypadków to umiejętności kierownika je wyznaczają a nie sam motocykl.

BTW Emeryt - pisząc ST nie masz przypadkiem na myśli CS? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Jarku, nie widziałeś co robili kolega Krzyżak na Pałukach na GSie na "slikach" w terenie? :)

Krzyżaka nie widziałem, ale kierownik zawsze jest najważniejszy. Dobry na rafce da radę, a początkujący ( nie bardzo doświadczony, albo bez predyspozycji - tak jak ja :cry: ) to nawet na najlepszym sprzęcie, oponach i drogim ubraniu może mieć kłopoty. To trochę tak jak z telefonem: prawie każdy chce mieć full wypas i opcje wszystkie, a korzysta z niewielu - taki przerost formy nad treścią :) . Moim zdaniem początek wyboru powinien się zaczynać od zdefiniowania potrzeb i możliwości obecnych i tych na najbliższe 2-3 lata. Jeżeli chodzi o mnie to wiem, że GS czy Dakar są sprzętami obiektywnie lepszymi, ale mi wystarczy zwykła eFka - a i rocznik mam taki sobie (95') i to nie dlatego, że nie jestem w stanie wydłubać kilku złotych lecz mam to co mi wystarcza i jeszcze mój komfort psychiczny poprawia fakt, że jak się "ryśnie" czy utopi w błocie to tak nie boli - tani, sprawny , może nie na wystawę - ale ja zadowolony - mam co potrzebuję, a szpanować nie muszę bom człowiek bez kompleksów :roll:

pisząc ST nie masz przypadkiem na myśli CS? :)

Też się nad tym zastanawiałem - bo w takim przypadku pytanie o szuter jest bardziej zasadne niż w przypadku ST

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dakarowa świeżynka blisko Poznania ;D http://otomoto.pl/bmw-gs-dakar-f650gd-M2697950.html

Właśnie go oglądałem, tylko nie znam się na kolorystyce Dakarów, czy taki biały był produkowany, ale o tym niech wypowiedzą się spece od Dakara :)

W każdym razie przebieg mały cena atrakcyjna i niedaleko, Emeryt, jechać, zobaczyć i jak ok to kupować...

...i tu zacytuję szanownego Alika :beer: "jeździć, jeździć, jeździć" :)

Kolor jest oryginalny - mehow może potwierdzić - mnie osobiście ta kolorystyka podoba się najbardziej :) Nie wiem jak akurat ten egzemplarz - moto stoi u znanego handlarza - Janosika. Ma czasem fajne motocykle, choć często są to sztuki już zmęczone. Trzeba jechać i zobaczyć - one ich nie picuje specjalnie, ma tego towaru dużo i niespecjalnie ma czas na takie inwestycje i się na tym nie zna.

Jedź, zobacz, jak OK to kup. No i dalej jak wyżej... :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Odpowiadając na pytanie - tak, pytałem o ST, CS odpada w przedbiegach :)

Ten Dakar stoi w Sławie Wlkp.? Bo Sława jako "Sława" jest w lubelskim, dlatego nawet o nim nie myślałem.

I jak z papierami u tego wzmiankowanego Janosika? Bo nie cierpię żadnych kombinacji...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Moim zdaniem początek wyboru powinien się zaczynać od zdefiniowania potrzeb i możliwości obecnych i tych na najbliższe 2-3 lata.

O tym można by długo. Natomiast teraz potrzebuję sprzętu do jeżdżenia za taką jedną :) i ew. z taką jedną. Jakby to tajemniczo nie brzmiało :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Odpowiadając na pytanie - tak, pytałem o ST, CS odpada w przedbiegach :)

Ten Dakar stoi w Sławie Wlkp.? Bo Sława jako "Sława" jest w lubelskim, dlatego nawet o nim nie myślałem.

I jak z papierami u tego wzmiankowanego Janosika? Bo nie cierpię żadnych kombinacji...

Z reguły nie ma jakichś przewał ponad te zwyczajowe handlarskie. Np przebieg symboliczny, brak rachunkow i potwierdzen. Zadzwon i zapytaj sie jutro. Chlopak z reguly dosc szczerze opowiada o tym co ma na stanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Moim zdaniem początek wyboru powinien się zaczynać od zdefiniowania potrzeb i możliwości obecnych i tych na najbliższe 2-3 lata.

O tym można by długo. Natomiast teraz potrzebuję sprzętu do jeżdżenia za taką jedną :) i ew. z taką jedną. Jakby to tajemniczo nie brzmiało :)

No nie ma jak kupić morór dla kobiety :(

Każdy powód jest dobry, żeby kupić GS-a :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

PS. Jak poczekasz do przyszłego tygodnia z zakupem to mogę pojechać razem z Tobą i służyć jakąś pomocą w zakupie. Zawsze co dwie glowu to nie jedna i to czasem napalona na sprzeta. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik, jakby co to serdecznie dziękuję za ofertę, możliwe, że skorzystam.

Niemniej jutro dzwonię, a jeśli pojadę to wezmę ze sobą Cerbola (mechanik), co prawda on bardziej DR-owiec, nie wiem jakie ma doświadczenie w motorkach ze śmigłem, ale myślę, że na ogólny ogląd da radę. No i ma transport, co ważne bo przecież motorek bez blach stoi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Spoko znaczy się jednego hamulcowego już masz :) w razie W zapraszam. Ja jak widzisz też nie mam śmigiełka, choć kto wie, może kiedyś :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Update: Jutro jadę obejrzeć maszynę.

To czekamy na wrażenia :lol:

I jak da radę, to photo :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×