amisrw 0 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2011 Drodzy koledzy i koleżanki. Przejrzałem wszystkie wątki elektryczne i nie napotkałem takiego z moim problemem więc piszę nowy. Czy ktoś spotka się z następującym problemem. Nie działa przycisk START. Żadna kontrolka nie gaśnie ani nie mruga. Bloga cisza. Po wyjęciu kluczyka i ponownej próbie uruchomienia działa. Zdążyło mi się już to 3 razy więc może ktoś mia taki przypadek. Mam tą F-kę od tygodnia więc jestem świeży w tym moto Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2011 Możliwe, że styki w stacyjce zaśniedziały. Ale wg mojej wiedzy bez demontażu się nie obejdzie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
amisrw 0 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2011 W stacyjce czy w starterze? Stacyjka z kluczyka działa. Palą się kontrolki. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 782 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2011 Widzę, że Twoje moto ma przebieg 75000km. Wskazane jest przeglądnięcie wszystkich złączek, kostek i przekaźników. Częsty problem dla naszych sprzętów to przetarcia kabli na wysokości główki ramy - więc i tam dobrze jest zajrzeć. Trochę Twój opis nie jest precyzyjny ( jak dla mnie ) Może bendix? A może jak wcześniej pisał Logan styki stacyjki lub starterze. Do stacyjki możesz użyć "kontaktu" w sprayu - tak jak do kostek i innych połączeń elektrycznych. Może czujnik ( wyłącznik ) luzu to robi. Trudno tak powiedzieć w ciemno że coś na pewno. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2011 Miałem w moim GS-ku taki problem na samym początku, przeczyściłem styki na rozruszniku i na czujce od nóżki bocznej, pomogło, niestety nie wiem które pomogło, bo czyściłem oba naraz ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
amisrw 0 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Dzięki koledzy. Do roboty. O efektach poinformuje. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Dzięki koledzy. Do roboty. O efektach poinformuje. Koniecznie ;) :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Ej a moze wlasnie probujesz odalic na stopce bocznej?? Jezeli moto stoi na niej to nie odpalisz maszyny. Mozna jedynie odpalic na stopce centralnej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
komir 842 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Do sprawdzenia jest też czujnik przy sprzęgle. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
amisrw 0 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Co do stopki bocznej to też myślałem ale to nie to. Raz nie zadziałał na bocznej raz na centralnej a raz gdy już siedziałem. Ale bardzo dziękuje za radę. Koledzy. Chciałbym się pożegnać. Jadę na urlop na 2 tygodnie. Niestety nie na moto. W przyszłym roku - Chorwacja (oczywiście na moto). Cześć Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Wypoczynku życzę, a jak dojdziesz co to było, to pisz. Nie zawsze musi być na nóżce bocznej, żeby czujka się zawiesiła ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 782 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Co do stopki bocznej to też myślałem ale to nie to. Raz nie zadziałał na bocznej raz na centralnej a raz gdy już siedziałem. To nie musi mieć żadnego znaczenia. Jak jest uszkodzony kabelek, zaśniedziałe połączenia czy wypalony styk to będzie sobie leciało w kulki kiedy i jak chce. Nie mówię, że to od bocznej stopki bo to może być wszędzie. A jak wyłącznik RUN-OFF? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Jarek, zostaw chłopaka - pakuje się ;) Miłego urlopu i jak wrócisz to wrócimy do tematu. :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 782 Zgłoś ten post Napisano 1 Sierpień 2011 Jarek, zostaw chłopaka - pakuje się ;) Ja jak ten partyzant - by tylko wysadzał i wysadzał :beer: Spoko - wrócisz Ty to i my (ja) wrócimy do tematu. Dobrej pogody i miłych chwil :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
meva 0 Zgłoś ten post Napisano 23 Listopad 2011 Może nie o czasie ale ja też miałem taki problem. Przy próbie rozruchu tylko tykał przekaźnik rozrusznika. Już go chciałem wymieniać ale sprawdziłem Akum i szydło wyszło z worka. Zaskakujące było to że wieczorem wróciłem od kolegi i wszystko "grało" a rano następnego dnia "maszin udoch". Nowy akum. wszystko uleczył :-P Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 782 Zgłoś ten post Napisano 23 Listopad 2011 Może nie o czasie ale ja też miałem taki problem. Przy próbie rozruchu tylko tykał przekaźnik rozrusznika. Już go chciałem wymieniać ale sprawdziłem Akum i szydło wyszło z worka. Zaskakujące było to że wieczorem wróciłem od kolegi i wszystko "grało" a rano następnego dnia "maszin udoch". Nowy akum. wszystko uleczył :-P Nic zaskakującego - klasyka akumulatorowa ;) 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
wietrzyk23 47 Zgłoś ten post Napisano 11 Czerwiec 2014 I jak się zakończyła cała akcja??? :?: Mam teraz ten sam problem, ostatnio wracałem sobie z wyprawy na swoim f650 st i 40 km przed domem nagle trach brrrrr..... myślę sobie, już paliwo się skończyło czy co? Przekręcam na rezerwę a on dalej brrrr i zdechł. Kontrolki wszystkie się palą, luz się świeci, światła się palą, wciskam starter i cisza. Poruszałem przewodami gdzie mi się udało ale nadal nic. Przetarć nie zauważyłem. Wtedy przypomniało mi się, że przy kupnie ubezpieczenia brat nie wykupił mi assistance (brak dopilnowania przez pracę). Jakoś udało się dotransportować o 24 do domu. Ale siostrze dzień dziecka się podobał :roll:. No i nie zdążyłem jeszcze go dokładnie przejrzeć i jak wrócę z pracy to zaraz to zrobię, ale proszę o ewentualne sugestie na co jeszcze zwrócić uwagę? Prawie rok go ujeżdżam ale nadal mnie zaskakuje. Dodatkowo pali mi się cały czas światło stopu. odkryłem, że jest to chyba przyczyna tego pstryczka elektryczka przy przednim hamulcu. Czy są dostępne zamienniki? I jak go wymienić bo wygląda na jedną część łącznie z kablem? Czy może pali się przez tą awarię ze starterem? proszę o pomoc bo mnie strasznie w brzuchu wierci jak widzę i słyszę innych motocyklistów a mój stoi w garażu... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach