Skocz do zawartości
Vengosh10

Mocowanie lampy

Recommended Posts

Piszę tu bo nie wiem pod który wątek to podciągnąć. Po ostatnich offach puściły mi dwa mocowania lampy (te małe plasticzki, w które wkręca się lampę). Jestem teraz w Krynicy na moto i jak jeżdżę to lampa lata mi na wszystkie strony co wkurza mnie niemiłosiernie, nie Wiecie przypadkiem czy jest to element standardowy, taki sam do każdego moto czy muszę udać się do ASO bmw?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

element nr 9, przed liftem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

01 Reflektor 1 63122346558 $247.38 +podst

01 Reflektor LV / RHD 1 63122346559 $247.38 +podst

02 Pokrywka reflektora 1 63127650105 $6.92

03 Osłona 1 63127650158 $24.93

04 Żarówka H4 1 63121354619 $13.63

05 Pierścień mocujący 1 63127650157 $4.00

06 Nakrętka nastawcza regulacji wysokości 1 63122346560 $2.87

06 Nakrętka nastawcza regulacji poprzecznej 2 63122346561 $2.87

07 Śruba nastawcza regulacji poprzecznej 2 63122346562 $3.93

07 Śruba nastawcza regulacji wysokości LG=83MM 1 63127655938 $3.51

08 Pokrętło HÖHE 1 63122346563 $2.68

08 Pokrętło ustawiania poprzecznego 2 63127654274 $2.52

09 Tuleja gumowa 3 05/2004 63121369833 $2.34

10 Żarówka Longlife 5W 1 63217160797 $1.96

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

miałem to samo z jednym bocznnym zatrzaskiem - tzn główka śruby mocującej wyskakiwała z gniazda zatrzasku. szukałem w innym katalogu i tej samej oem części nie znalazłem. znalazłem za to odpowiednik w sklepie motoryzacyjnym, pewnie do montowania boczków drzwi. na dolnym mocowaniu lampy działa, ale z bocznego wyskakiwał (główka śruby siedziała mocno, wyskakiwał cały zatrzask z plastikował czachy lampy).

Gdybyś jednak nie dostał oryginału w bmw, mogę przesłać Ci te, które kupiłem, ale trzebaby je dodatkowo potraktować jakimś poxipolem, żeby to gniazdo nie wyskakiwało z czachy. lampę nadal dałoby się wyjmować.

Jeśli kupisz tę część i będzie pasowało, daj znać!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kupiem w ASO BMW. Cena 7 z za sztuk. Mam 3 szt. ekstra wic jakby kto potrzebowa to mog dowie do Kodzka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Kupiem w ASO BMW. Cena 7 z za sztuk. Mam 3 szt. ekstra wic jakby kto potrzebowa to mog dowie do Kodzka.

vengosh, czy to kaszubskie narzecze? :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Kupiem w ASO BMW. Cena 7 z za sztuk. Mam 3 szt. ekstra wic jakby kto potrzebowa to mog dowie do Kodzka.

vengosh, czy to kaszubskie narzecze? :lol:

Nie, pisałem jak to określił Jackx z chińskiego palmtopa :lol: Chodziło mi o to, że mam ekstra 3 szt. i jak ktoś potrzebuje to mogę przywieźć do Kłodzka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobrze wiedzieć, że jednak można to zamówić. Chociaż jak zwykle cena jest złodziejska za taki kawałek plastiku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Nie, pisałem jak to określił Jackx z chińskiego palmtopa :lol:

A przy okazji, co z Jackx'em?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mam pytanie - w którą stronę trzeba kręcić pokrętłem żeby obniżyć strumień światła?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A metodą prób i błędów (lewo/prawo) nie widać czy się obniża?

Odbiegając delikatnie od tematu:

"nosz w k.... je... w d... m....! Powiedział bosman po czym przeklął szpetnie :D"

Te światła w Twinie mnie rozbrajają! Śrubki mocujące lampę odkręciły się już kilka razy, widząc że się poluzowały dokręciłem. Raz zgubiłem jedną w Rumunii ale się wróciłem i leżała na asfalcie półtora km wcześniej. A dzisiaj na Legionowskich "równych drogach" odkręciła się druga. Z pomocą przyszli panowie z serwisu skuterów/wypożyczalni przyczep na wylocie z Legionowa w stronę Serocka (chwała im za to), poratowali śrubką oraz kluczem i mogłem jechać dalej. Tylko u mnie ten gwint to taka "luźna Bożena" czy inne egzemplarze też tak mają? Kupię nowy komplet śrub i podkładek i dokręcę to na Loctite, Albo lepiej kupię ze dwa komplety :D

Detal, a taki irytujący!

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A metodą prób i błędów (lewo/prawo) nie widać czy się obniża?

Musze mieć pewność w którą stronę się obniża bo mam że tak powiem "akcesoryjne" pokrętło i kręcenie nim wymaga trochę gimnastyki dlatego nie chcę się męczyć w złą stronę ;/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja zamówiłem śrubki w BMW, jak na takie pierdoły to cena średnia...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

stań na centralce, po ciemku, przed ścianą to zobazczysz nawet delikatny ruch

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A metodą prób i błędów (lewo/prawo) nie widać czy się obniża?

Odbiegając delikatnie od tematu:

"nosz w k.... je... w d... m....! Powiedział bosman po czym przeklął szpetnie :D"

Te światła w Twinie mnie rozbrajają! Śrubki mocujące lampę odkręciły się już kilka razy, widząc że się poluzowały dokręciłem. Raz zgubiłem jedną w Rumunii ale się wróciłem i leżała na asfalcie półtora km wcześniej. A dzisiaj na Legionowskich "równych drogach" odkręciła się druga. Z pomocą przyszli panowie z serwisu skuterów/wypożyczalni przyczep na wylocie z Legionowa w stronę Serocka (chwała im za to), poratowali śrubką oraz kluczem i mogłem jechać dalej. Tylko u mnie ten gwint to taka "luźna Bożena" czy inne egzemplarze też tak mają? Kupię nowy komplet śrub i podkładek i dokręcę to na Loctite, Albo lepiej kupię ze dwa komplety :D

Detal, a taki irytujący!

Pierwsze słyszę :roll:

a po dziurach trochę jeżdżę... może miałeś nieorydżinalne? a podkładki gumowe też tam masz? :roll:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to trzeba pomyśleć :roll:

Jak gwint jest prawy to w prawo się wkręca, a jak się wkręca to dolny dinks podnosi, a górny obniża lampę ;) , ale co Ty tam masz to nie wiem ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a po dziurach trochę jeżdżę...

ale Ty jeździsz tam i z powrotem - się odkręca / przykręca ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A metodą prób i błędów (lewo/prawo) nie widać czy się obniża?

Odbiegając delikatnie od tematu:

"nosz w k.... je... w d... m....! Powiedział bosman po czym przeklął szpetnie :D"

Te światła w Twinie mnie rozbrajają! Śrubki mocujące lampę odkręciły się już kilka razy, widząc że się poluzowały dokręciłem. Raz zgubiłem jedną w Rumunii ale się wróciłem i leżała na asfalcie półtora km wcześniej. A dzisiaj na Legionowskich "równych drogach" odkręciła się druga. Z pomocą przyszli panowie z serwisu skuterów/wypożyczalni przyczep na wylocie z Legionowa w stronę Serocka (chwała im za to), poratowali śrubką oraz kluczem i mogłem jechać dalej. Tylko u mnie ten gwint to taka "luźna Bożena" czy inne egzemplarze też tak mają? Kupię nowy komplet śrub i podkładek i dokręcę to na Loctite, Albo lepiej kupię ze dwa komplety :D

Detal, a taki irytujący!

Znowu zgubiłeś :o

oryginalne - mówiłem Ci, że mają klej...

Pierwsze słyszę :roll:

a po dziurach trochę jeżdżę... może miałeś nieorydżinalne? a podkładki gumowe też tam masz? :roll:

Ja też zgubiłem 1 śrubę (dlatego o tym rozmawialiśmy). Oryginalnie nie ma gumowych podkładek...

jest 2 x 'normalna' podkładka i śruba z klejem... co IMHO jest rozwiązaniem do d.... skoro musisz je luzować do regulacji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Upsss... u mnie w anglii dali gumowe podkładki dodatkowo, nie wiem czy tak musi być czy nie i czy ma to jakieś znaczenie, ale nic się nie odkręca........... samo :roll: :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

U mnie też były ale się zgubiły :)

Teraz jest bez gumowych podladek (wolę bez :D) ale za to jest klej na gwintach i nie dokręciłem, a dojeba....em, więc może się nie odkręcą :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powiedz ktory?

Przed liftem

137.png

Po lifcie

137.png

202.png

Hej.

Też mam mały problem z białą tulejką mocowania lampy, która wchodzi w czarny plastik.

Jest luźna i czasem wypada.

Czy próbować to skleić czy zamówić nowy ten plastik nr 1, ale w wersji przed liftem?

Otwór w tym czarnym plastiku chyba się wyrobił i jest tam zbyt luźno.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie baw się w klejenie, mają to w bieżącej sprzedaży w bmw, dostępne "od ręki" (przynajmniej w 2010 r tak było), koszt bodajże 3 zł.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No, tylko mi się wydaje że tulejka jest ok, a wyrobiony jest plastik w który ona wchodzi.

A ten plastik juz pewnie nie kosztuje 3zl. Chciałem właśnie tego się dowiedzieć, ale czy jest różnica czy przed czy po lifcie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×