mabesto 2 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2011 Witam, od kilku dni luźniej chodzi mi prawe lusterko (oryginalne). Zdarza się, iż przy szybszej jeździe zmienia samoistnie położenie co sprawia że nagle widzę swoje ramię ;). Wczoraj postanowiłem poszukać jakiejś regulacji docisku tego przegubu kulowego czy czegoś podobnego. Ale chyba marny ze mnie poszukiwacz. Podpowiecie jak to ogarnąć? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 975 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2011 1. Nie oglądać się za siebie ;) 2. Nic z tym nie zrobisz, chyba że przykleisz, co wiąże się z brakiem późnejszej regulacji. :D 3. Wymienić na nowe oryginalne. ;) 4. LUB wymienić na nowe - zamiennik. :lol: Wybierz powyższy pkt, który Ci najbardziej pasuje! :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2011 5. Można odchylić mocniej - tak aby opadnięte pokazywało to co potrzeba ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mabesto 2 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2011 Dzięki Dzięki. Tak mi się wydawało, ale teraz mam pewność. Taniej benzyny życzę wszystkim ;). Dzięki Panowie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2011 Lustereczko, lustereczko powiedz przecież gdzie jest najtańsze piwo / paliwo na świecie ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2011 To akurat typowa przypadłość - można ściągnąć osłonkę i zawinąć przegub kilka razy mocno naciągniętą taśmą izolacyjną - będzie chodziło ciężej, a ruchomość zostanie zachowana. U mnie pomogło... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
komir 842 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2011 Jeżeli jest luźne w uchwycie zaciskowym przy kierownicy ? Ja to naprawiłem w bardzo prosty sposób, - Wykręciłem - pręt od lusterka wkręciłem w imadło - wyniosłem spawarkę ( najcięższy kawałek roboty) - podłączyłem spawarkę - założyłem masę od spawarki na imadło - włożyłem w uchwyt elektrodę ( Fi 2mm) - owinąłem papierem lusterko żeby przypadkowa iskra ze spawania nie uszkodziła lustra - napawałem 3-4 punkciki na końcówce wchodzącej do tej specjalnej śruby zaciskowej - leciutko poprawiłem pilniczkiem - lusterko włożyłem w to miejsce skąd wyciągnąłem - dokręciłem śrubę zaciskającą po uprzednim ustawieniu - wniosłem spawarkę na miejsce skąd ją brałem ( najcięższy kawałek roboty ) do dzisiaj jest OK Dumny z siebie :drinkbeer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2011 Jeżeli jest luźne w uchwycie zaciskowym przy kierownicy ? Ja to naprawiłem w bardzo prosty sposób, A w tym przypadku to u mnie pomogła cieniutka dwustronna taśma klejąca. Owinąłem końcówkę trzonka tak żeby wchodziło z trudnością w gniazdo, zakręciłem kontrą i jest ok ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mabesto 2 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2011 hmm, a jak zdjąc samo lusterko z tego kulowego przegubu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 13 Sierpień 2011 Możesz też zapodać na tą kulkę odrobinę silikonu takiego budowlanego, wcześniej ustaw dobrze lusterko ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 14 Sierpień 2011 Ja też miałem taki problem, przy jednym skleiłem po prostu klejem i parę miechów miałem spokój, ale w końcu wymieniłem w Larsonie na nowe, to tylko 100 PLN-ów, ale jaki komfort. http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTMzMjQzMA==&bid=101081 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach