Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 5 Wrzesień 2011 Jak w temacie: Poszukuję tylnego amortyzatora. Nowe kosztują podobno 1500-2500zł, używane z allegro- pytanie, w jakim są stanie? Doradzicie coś? Planowany czas realizacji- przerwa śniegowa przed sezonem 2012. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Logan 2 313 Zgłoś ten post Napisano 10 Wrzesień 2011 Patrzyłem po katalogach BMW. Numery części są inne dla F650 i F650GS. Nie wie ktoś z Was, jak to jest z wymiarami, siłą tłumienia i innymi danymi charakterystycznymi dla tej części? Pytam, bo znalazłem od GS-a. EDIT: Tym że postem, stałem się forumowym wymiataczem :lol: To teraz jeszcze 3 razy tyle do maiordomusa :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 11 Wrzesień 2011 Szukałbym używki w dobrym stanie. Ew. podmiana na „dobry” a stary spróbować zreanimować u kogoś, kto się zna na zawieszeniu Showa. Ale koszt regeneracji zapewne nie będzie niski. Warto zawczasu zorientować się. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 28 Wrzesień 2011 Też śledzę temat i zamierzam się tym zająć po sezonie. U mnie regulacja napięcia jest kaput, raz, że nie działała, dwa, że ukręciłem gwint od regulacji... :D Jeździć na takim miękki się da, ale nie jest to na pewno stan pożądany. W sumie uświadomiłem sobie jak nisko siedzi eFka, po tym jak diagnosta w SKP na nią siadł, a na pewno był lżejszy ode mnie. Niestety przy jeździe z pasażerem moto dobija. Na Alledrogo są dość często używane z rozbiórki, ale tutaj stanu nie sprawdzisz, przebiegi często powyżej 50000 km, cena 200-300zł. Na pewno w lepszym stanie są na niemieckim ebayu, ale tutaj ceny nawet w licytacjach dochodzą do 100 EUR + koszty przesyłki, a jak chcesz od ręki to za 200 EUR masz takie z 15kkm. Szukałem informacji o możliwości dopasowania amo z innego modelu F650, ale poszlaki z CG są niepotwierdzone, a nr części niezbyt się zgadzają. Jak już moto spocznie na zimę, to wyjmę pacjenta, pomierzymy i zobaczymy. W Poznaniu jest gość, który regeneruje amortyzatory, niestety nie znalazłem opinii, ani cen. Udam się do niego na wycenę po demontażu. EDIT: Oryginał Showa B011 A tu coś z F 800 Rozmiarowo chyba podobne, jedynie położenie pokręteł trochę problemowe. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 28 Wrzesień 2011 A z GSa nie da rady? Coś tam czytałem, że da się. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 29 Wrzesień 2011 Wg: http://faq.f650.com/FAQs/ShocksAftermar ... %20Funduro się da dopasować Showa B019 z wczesnych modeli GS-a: Pytanie na ile jest od lepszy od seryjnego B011. Wpadłem też na coś takiego z BMW R 1100 GS: Ciekawe czy by się dało dopasować, mocowanie na dole trochę szersze, ale góra podobna. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 29 Wrzesień 2011 Dopóki nie kupisz to nie będziesz wiedzieć. A kości zawieszenia można dorobić na wzór. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 29 Wrzesień 2011 Będzie zima, żeby dywagować, mierzyć i dumać, tymczasem po szybkim rekonesansie na Alledrogo zdobyłem standardowe krótkie psie-kości za "grosze" :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 29 Wrzesień 2011 No widzisz :D kiedy zakładamy? Przydałoby się przy okazji zajrzeć tam i owam i nasmarować co trzeba (łożyska, tulejki). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 29 Wrzesień 2011 Czym prędzej :D Dam znać, jak dotrze przesyłka. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 29 Wrzesień 2011 Spox :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 26 Październik 2011 No i zaczeliśmy montaz/demontaż i staneliśmy na braku "jebusa" 9mm do odkręcenia śruby w zawieszeniu. Co za cholery - w GSie torxy w 3 rozmiarach do odkręcania czachy a tutaj w zawieszeniu każda śrubka inna, ta na płaski tamta na imbus. Niestety takie nietypowe klucze oczywiście można dostać, ale nie po 17 jak ze sklepów specjalistycznych zostaje nam Liroj albo Casto. Co za popołudnie... Ale jutro tez jest dzień ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DARIUSZ243 8 Zgłoś ten post Napisano 26 Październik 2011 No i zaczeliśmy montaz/demontaż i staneliśmy na braku "jebusa" 9mm do odkręcenia śruby w zawieszeniu. Co za cholery - w GSie torxy w 3 rozmiarach do odkręcania czachy a tutaj w zawieszeniu każda śrubka inna, ta na płaski tamta na imbus. Niestety takie nietypowe klucze oczywiście można dostać, ale nie po 17 jak ze sklepów specjalistycznych zostaje nam Liroj albo Casto.Co za popołudnie... Ale jutro tez jest dzień ;) daj znać jak to wyszło i jakieś fotki wstaw czy było ciężko :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 26 Październik 2011 :beer: bedą musiały poczekać do jutra. ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Robi 106 Zgłoś ten post Napisano 22 Luty 2016 Ożeszzzz kuźwa... jaki długi ten wieczór, żeby dowiedzieć się co wam wyszło jutro.... :D Jak z tym amorkiem, da sie czy się nie da. Też potrzebuję mocniejszego włozyć do eFki :D pewnie i tak nie będzie odzewu :/ Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 996 Zgłoś ten post Napisano 22 Luty 2016 Gdzieś Ty dorwał taką łopatę? :shock: :-D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Robi 106 Zgłoś ten post Napisano 22 Luty 2016 (edytowane) Gdzieś Ty dorwał taką łopatę? :shock: :-D To był szpadel :D hahah Bo ja z takich co najpierw kopią a potem pytają..... :D hehe Edytowane 22 Luty 2016 przez Robi 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach