Skocz do zawartości
csik650

Gdzie jest przerywacz w F650CS-2004?

Recommended Posts

Witam

Według wszystkich znaków na niebie i ziemii padł mi przerywacz od kierunkowskazów. Mam już drugi ale nie wiem gdzie on może się znajdować. Wie ktoś może jak do niego dotrzeć?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zrzut%252520ekranu%2525202011-09-11%252520%252528godz.%25252023.09.01%252529.png

Nr. 3 to Twoja zguba. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wieczór… nie doczytałem swojej własnej informacji. Nr. 3 to przekaźnik kierunkowskazów a nr. 7 to przerywacz. Przepraszam za zamieszanie...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam,

Panie i panowie

po załączeniu kierunków jest taki charakterystyczny "BZZZ" przez około 1-2 sekund z okolicy akumulatora

po czym kierunki się normalnie załączają

z tego co się orientuje to jest przerywacz i przekaźnik, ale który nawalił to nie mam pojęcia

Jakiś pomysł na odmulenie kierunków?

Na foto moja elektrownia

elektryuka.JPG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może spray do kontaktów pomoże? :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale... to przecież z reguły pomaga?? :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na nas możesz zawsze liczyć w potrzebie. :)

PS. Obstawiam zawieszający się przekaźnik. Masz model przed liftem bez awaryjnych?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba jeden z najstarszych gs'ów tu na forum, pierwsza rejestracja pierwszego czerwca 2000r

Bez awaryjnych

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

aliku, mój GS był przed liftem i też nie miał awaryjek ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hm chyba w moim jest ten sam problem, zobaczymy co koledzy doradza. żużel awaryjnych ni mo :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Znalazłem informację, że w single sparkach przerywacz jest starego typu, mechaniczny. Nowszy typ z modelu twin spark podobno jest bardziej odporny na wstrząsy etc.. Nr częsci: stary 61 31 7 650 999, nowy 61 11 7 661 819. Ok. 120 PLN w BMW. Oczywiście, trzeba dopasować instalację do nowego typu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie wiem. Wymontuj. Pomierz. I nam powiedz. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na forum Africa Twin kolesie montują przerywacze od "malucha" sądzę, ze to jakieś uniwersalne rozwiązania

co do pomiarów nie pomogę -nie znam się

skontaktuje się ze sprzedawcą i wtedy coś napiszę.

Z linku wynika ze przerywacz działa na instalacji 12v w zakresie 0,3-130W -to by pasowało, a oznaczenie 85C/M nic mi nie mówi.

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×