Skocz do zawartości

Recommended Posts

Czy ktoś zna to cudo? Używał, zna kogoś używającego, a może byliby zainteresowani diagnostyką z użyciem takiego ustrojstwa?

Tak sobie myślę czy nie zainwestować w taki sprzęt, bo sezon warsztatowy się zbliża… :)

http://www.gs911.eu/

http://www.gs911usa.com/gs-911-details.php

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Trochę zbaraniałem bo nie wiedziałem o czym piszesz Aliku. Dla takich jak ja troche informacji:

toolset-(1).aspx

GS-911 Narzędzie diagnostyczne dla motocykli BMW

Zmień swój komputer lub telefon komórkowy w potężne narzędzie diagnozowania awarii ...

GS-911 to narzędzie diagnostyczne dla motocykli BMW - specjalistyczne narzędzie składające się z połączenia inteligentnego sprzętu elektronicznego i oprogramowania Windows. Ponadto dostępne jest oprogramowanie dla większości telefonów komórkowych, w tym Blackberry ... Sprawia to, że narzędzie jest wystarczające do rozpoczęcia każdej podróży.

Dlaczego ?

Wyobraź sobie, że przez chwilę było zwarcie w jednej z cewek zapłonowych. BMS-K (sterownik silnika) będzie bronił się przez wyłączanie zasilania wtryskiwaczy, cewki zapłonowej, itp. Oznacza to brak zapłonu, brak iskry ... i bez niej, Twój motocykl nigdzie nie pojedzie ... Jeśli tylko masz GS-911 ... Odczytujesz kod błędu o następującym brzmieniu:

* Fuse Activated for Component Block 3 (Injectors, Ignition Coils, Immo (EWS) reader coil and starter relay)

Zgadnij, od czego powinieneś rozpocząć szuknie przyczyny awarii? ... zajrzyj na demo video ...

Czy jesteś poszukiwaczem przygód ?

Wyobraź sobie że jest gdzieś pomiędzy nieznanym miejscem a krańcem ziemi ... Chcesz ruszyć ale nie możesz wystartować ... Pewnie, można po kogoś zadzwonić, jeżeli bedziesz potrafił wytłumaczyć drogę i oczywiście jeśli wogóle będziesz miał zasięg... Czy nie byłoby miło mieć pomysł, od czego zacząć szukanie przyczyny usterki ?

Ode mnie

zapraszam na film

-2Q_D1InTcQ&feature=player_embedded

Problem z anteną pierścieniową

Oto krótki klip, w jaki sposób zastąpić antenę pierścieniową w nagłych przypadkach

Chociaż jest to pokazane na przykładzie F800GS odnosi się do każdego z modeli CAN-bus

kQnGgAOzcng&feature=player_embedded

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzięki Paweł. Dodałem linki do informacji na stronach producenta. Polska już jakiś czas chyba nie jest aktualizowana (newsy z 2009r.?).

Co to jeszcze może:

• czyta, resetuje kody błędów w różnym zakresie w zależności od modelu,

• umożliwia resetowanie obrotów jałowych

• odczyty z czujników (przepływomierz, lambda, czujniki położenia, prędkości)

• odczyt i kasowanie błędów ABS

i inne…

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najważniejsze są i inne... :)

Żarty żartami ale do szybkiej diagnostyki fajna sprawa. We wprawnych rękach może bardzo przyspieszyć lokalizację usterki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Piotrek, kawy niestety nie parzy. :)

Najważniejsze - daje osobie z pewną umiejętnością interpretacji oraz żyłką techniczną mozliwość dania sobie rady z motocyklem nowoczesnym nafaszerowanym elektroniką, której bez komputera nie rozkminisz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jest to super narzedzie w rekach fachowca (np.Alik, Jarek itp) w niestety sporej cenie.

Dla laika tak naprawde bezużyteczne. Gdyz poza odczytem bledow nie bedzie wiedzial jak zabrac sie za naprawe.

Kwestia jeszcze oplacalnosci zakupu. Jak czesto naprawia sie sprzet tej marki - bo niestety ale nie nada sie to to motocykli innych marek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dokładnie jest tak jak piszecie, mistycyzowany komputer jest tylko narzędziem! Bez odpowiedniej wiedzy i umiejętności interpretacji odczytanych danych nadaje się tylko jako ozdoba (i to marna :) ). A bez wiedzy często można więcej zepsuć niż naprawić. Dobra diagnoza jest podstawą udanego leczenia :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Do nowych twinow i boxerow moze to byc przydatne narzedzie. Jesli chodzi o nasze single to juz nie tak bardzo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzisiaj gadałem z gościem z serwisu BMW, wspominając, że u mnie pojawia się ikona "SERWIS 04.2012".

Gdy o tym wspomniałem, powiedział, że to przypadłośc wielu modei BMW również GS 1200. Takei syfy po prostu wyskakują. GS911, to niezły sprzęcik, tylko cyz gadałby z moim fonem postawionym na Androidzie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam.

Też zastanawiałem się nad gs-911, jednakze trochę kosztuje. Pytanie do kolegów z Poznania, może znajda się trzy, cztery osoby zainteresowane żeby się złożyć i zakupić taki sprzęt ? Nie jest to przecież niezbędne na co dzień, użyjemy tego ze 2 razy na sezon, jakoś się w miarę potrzeby wymienimy, zdiagnozuje sobie każdy motocykl w sezonie, po wymianie oleju itp można skasować serwis, nie trzeba wówczas podjeżdżac do ASO i zostawiać tam pieniądze. To taka propozycja, jak ktoś byby zainteresowany, możemy się konkretniej dogadać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mamy tu taki zwyczaj, że najpierw kierujemy się do przywitalni, a dopiero później piszemy gdzie indziej.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W niedalekiej przyszłości zakupię to wiec jeśli się ktoś spotkał z tym urządzenie proszę o wypowiedz na temat działania i funkcji urządzenia.

Jeśli się uda to kupie to w przeciągu tygodnia wiec członkowie forum 1 diagnoza waszych moto gratis.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja już też myślałem nad tym urządzeniem i kto wie, mam tu w 3City 2 kumpli jeden ma 800, ja mam 800 i jeden ma nową 650, już wstępnie z nimi rozmawiałem, tylko pozostaje kwestia wyboru wersji: tańszej pozawlającej na wprowadzenie 10 vinów czy 500 złoty droższej pozwalającej na wprowadzenie nieograniczonej liczby vinów. Jedno jest pewne bez tego sprzętu diagnoza i naprawa motocykli z can-bus jest praktycznie niemożliwa. A i diagnostyka singli z pod znaku śmigiełka była by prostsza jak sądzę bo gniazdo serwisowe jest takie samo tylko ma o jeden pin mniej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dlatego myślę o tym sprzęcie nic innego w podobnej cenie lub 2x drożej do diagnostyki motorów nie znalazłem.

Niedawno zakupiłem interfejs do samochodów OBD2 z androidem i bluetoo wszystko fajnie smiga na kompie jak trzeba a na telefon brak jakichkolwiek rozsądnych programów. Programy na telefon mają w większości tylko możliwy odczyt poszczególnych systemów w realu Bez możliwosci ingerencji i odczyt owych błędów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A oto opis nowej wersji oprogramowania do interfejsu GS-911

Dostępna nowa oficjalna wersja oprogramowania dla GS-911, wersja 911.

Zastępuje wszystkie dotychczas wydane wersje. Wersja 911 została wzbogacona o obsługę blokady synchronizacji silnika (seria R), kalibracji przepustnic (seria K/F) oraz pełną funkcjonalność serwisową (F650, G650 i C1).

Zmiany wprowadzone w wersji 911:

  • wsparcie dla modeli: K1300R, K1300S, K1300GT
  • blokada synchronizacji silnika w czasie kalibracji przepustnic dla modeli serii R (K2x)
  • dodano funkcję kalibracji przepustnic w modelach serii K i F
  • możliwość resetowania do ustawień wyjściowych funkcji "odległości do następnej kontroli ustawień zaworów" dla serii F (K7x) i K-series (K4x)
  • dodano funkcjonalność serwisową dla modeli BMS-C (F650 1 świecowe i C1)
  • dodano funkcjonalność serwisową dla modeli BMS-C2 (G650 i F650 2 świecowe modele)

Edytowane przez baler1950

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Alik - kiedyś, ktoś na forum adv sprzedawał ten interfejs. I z tego co tam było napisane wynikało, że "pamięć" tego interfejsu jest ograniczona określoną ilością maszyn. Reasumując - że można podpinać powiedzmy dwanaście różnych numerów vin.

Być może coś przekręciłęm, być może to nie o to chodziło... :?

a tak poza tym to nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem :-P :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Są 2 wersje - jedna ma to ograniczenie a druga nie.

Widzę, że powoli są chętni na ew. składki. IMO opłaca się ta wersja na wypasie. Zawsze zwróci się kasa za odczyt ;) a diagnoza i wyciągnięcie właściwych wniosków to już inna sprawa. ;)

Edytowane przez alik

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W sumie to są 4 wersje, dwie zalecane do użytku osobistego mają ograniczenie do 10 numerów VIN, jedna ma bluetooth druga nie ma oraz wersje przeznaczone do warsztatów nie mają ograniczenia numerów VIN i także jedna wersja ma bluetooth druga nie ma. Z tego co wiem wersję z ograniczeniem do 10 VIN w razie potrzeby można zaktualizować do wersji profesjonalnej ( nie wiem za jaką opłatą )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Maniol - Logan delikatnie przekazał Ci informację i zaprosił do Przywitalni. Taki zwyczaj - kulturalni ludzie się najpierw witają, a potem rozmawiają ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Maniol - Logan delikatnie przekazał Ci informację i zaprosił do Przywitalni. Taki zwyczaj - kulturalni ludzie się najpierw witają, a potem rozmawiają ;)

Popieram

Jarek a ty miałeś styczność z tym sprzętem. Wypowiedz się, zależy mi na każdej opinii.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jarek a ty miałeś styczność z tym sprzętem. Wypowiedz się, zależy mi na każdej opinii.

Niestety, ale nic nowego czy ciekawego nie wniosę.

Ja to raczej używam głowy i "analogowych" metod do diagnostyki. Automatyka, informatyka, podciśnienia to nie jest moja najmocniejsza strona. Potrafię powiązać różne objawy i przypisać je do konkretnego miejsca, niektóre pomierzyć miernikiem, ale w przypadku rzeczywistej konieczności skorzystania z elektronicznej diagnostyki korzystam z usług zewnętrznych ( raczej rzadko ) Dane tak uzyskane najczęściej interpretuję sam.

Edytowane przez Jarek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×