nokian66 1 262 Zgłoś ten post Napisano 26 Wrzesień 2011 znalazłem GSa 650 z 2003 r gdzie po wprowadzeniu nr VIN widnieje data prod 05/2003 model USA a w dowodzie rejestracyjnym 01.01.2003 ! i rzeczywiście sprowadzony z USA. Co i gdzie mozna sprawdzić, moze to literówka przy rejestracji ? Co radzicie jak go sprawdzić, nadmieniam ze jest od roku zarejestrowany w Polsce. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 26 Wrzesień 2011 Jeżeli była montownia w USA to tak może być. Numer ramy to jedno, a montaż to drugie - reszta to ocean i fabryka w której go składano. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kptBurek 211 Zgłoś ten post Napisano 26 Wrzesień 2011 A to jakiś problem? Zarejestrowany to zarejestrowany - nikt (może oprócz kolejnego kupca) nie będzie numeru dekodował... Pewno nigdzie w papierach sprowadzonych nie było dokładnej daty tylko rok, więc diagnosta/urzędnik wpisał 1 stycznia... Jak jest sprawny (reflektor asymetryczny ze znaczkami E) to brać i jeździć ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 27 Wrzesień 2011 Jeżeli była montownia w USA to tak może być. Numer ramy to jedno, a montaż to drugie - reszta to ocean i fabryka w której go składano. No nie, numer ramy jest z maja, a zarejestrowany w styczniu...??? ...ale ci amerykanie mają wizje :lol: w styczniu rejestrują motocykl którego rama będzie wyprodukowana w maju :lol: Co za staff oni biorą :lol: :twisted: :beer: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 27 Wrzesień 2011 ...No nie, numer ramy jest z maja, a zarejestrowany w styczniu...??? :beer: Bajerku - VIN jest z maja, a numer ramy to nie wiemy - autor nie pisze. Miałem takie cóś kiedyś i nr nadwozia wybity na ramie różnił się z numerem VIN na tabliczce znamionowej i na podszybiu ( Passat z Kanady ) - są pewne inne literki w nr VIN inne niż w ramie - tak też można odnaleźć gdzie ustrojstwo było montowane. Różnice były legalne i wynikały z tego, że buda była produkowana w europie, a montaż był za oceanem. Najlepiej podjechać / podejść do okręgowej stacji diagnostycznej i pogadać z diagnostą. Większość z nich ma dostęp do wszelkiego typu danych i kodów - kiedyś korzystałem w wątpliwej sytuacji i byłem w szoku co chłop wygrzebał - łącznie z godziną kiedy sprzęt zszedł z taśmy. Nie wiem jak motocykle, ale puszki amerykanckie są oznaczane w trochę inny sposób ( np. na podszybiu ) Żeby dojść do tego dlaczego tak jest z ta rejestracją ( maj - styczeń) , to trzeba by mieć wszystkie dokumenty na podstawie których rejestrowano motek. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
nokian66 1 262 Zgłoś ten post Napisano 27 Wrzesień 2011 Oki, zapytam sprzedawcę czy ma jakieś dodatkowe papiery i niech poda nr ramy moto. Nie było by problemu gdyby nie odległość, mam do sprzedawcy grubo ponad 300 km. Jeżeli pojadę to tak jak radzicie, wjadę na stacje diagnostyczną Dzięki serdeczne. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 27 Wrzesień 2011 Tak swoją drogą wyznaję zasadę, że wszystkie papiery powinny iść ze sprzętem - nich Ci da wszystko co ma, a przynajmniej niech zrobi kopie jak nie chce się rozstać z oryginałami. Co do samych różnic: pod Krakowem stoi motek - dowód pisze 2001, a VIN 1995 - ktoś czegoś nie dopatrzył :roll: - u Ciebie przynajmniej lata się zgadzają, ale żeby w Nowy Rok produkować motki :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 27 Wrzesień 2011 ... ale żeby w Nowy Rok produkować motki :D Pewnie płacili 100% :) :beer: i na produkcji sami Polacy :) :lol: :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
nokian66 1 262 Zgłoś ten post Napisano 27 Wrzesień 2011 Ale chociaż będę miał sylwestrowego GS-a - i nikt inny takiego nie będzie miał!!! :D Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahmed1974 2 Zgłoś ten post Napisano 26 Październik 2011 przepraszam ze się podłącze czy jest gdzieś stronka z vin-em do bmw może dilerzy udostepniają jakieś informacje Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 26 Październik 2011 przepraszam ze się podłącze czy jest gdzieś stronka z vin-em do bmw No choćby tutaj : http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 27 Październik 2011 A co Wy tak daleko szukacie, wystarczy w forumowa wyszukiwarke wpisac dekoder VIN, a dokładnie jest tu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 27 Październik 2011 co Wy tak daleko szukacie, wystarczy w forumowa wyszukiwarke wpisac dekoder VIN, Wiesz jak to z dziećmi bywa - nie podasz nie zjedzą, ale głodne są :) ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ahmed1974 2 Zgłoś ten post Napisano 28 Październik 2011 dzięki za podpowiedzi jakiś nieogarnięty jestem Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Makiand 100 Zgłoś ten post Napisano 29 Październik 2011 Widzicie ja w karcie pojazdu mam zbyt krótki nr.VIN :| I nie mogę tego sprawdzić na tej stronie czy wszystko jest dobrze z moim motkiem. 0325006f650 taki mam nr. w KP. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 29 Październik 2011 To z pewnością jest jakiś numer, ale raczej nie VIN ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Makiand 100 Zgłoś ten post Napisano 29 Październik 2011 W karcie pojazdu jest wpisane NR identyfikacyjny VIN. Może jest to nie pełny nr? Moto stoi teraz w warsztacie ale jak po niego pojadę to sprawdzę dokładniej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
shooter 51 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2012 Witajcie. Moze ktos z was mi wytlumaczy pewne niezgodnosci.Sprawdzilem dzisiaj motocykl ktory chce kupic po numerze Vin i wychodzi ze jest to motocykl z 2002r a sprzedawca upiera sie ze z 2000. Gdzie lezy prawda? (tylko nie piszcie ze po srodku 2001 :-D ) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2012 A z USA on nie pochodzi ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2012 W poniższym poscie jest dekoder VIN. Sprawdz jeszcze raz. Mało możliwe jest to co piszesz, chyba że kwity są od innego motocykla. http://f650gs.pl/topic/1151-dekoder-vin/page__hl__vin__fromsearch__1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
shooter 51 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2012 od makaronow Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2012 podaj ten łin Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
shooter 51 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2012 WB10172A12ZH78253 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 671 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2012 Chassis number ZH78253 Vehicle code 0172 Series R13 Model F 650 GS 00 (0172 ( 0182) ) Body type 0182) Catalog model ECE Production date 2001 / 09 Engine F 650 GS 00 (0172 Transmission - Steering - Catalyzer YES Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 816 Zgłoś ten post Napisano 28 Luty 2012 (edytowane) Jest coś nie tak z tym numerem EDIT - już chyba wszystko jasne . Edytowane 28 Luty 2012 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach