pibyk 17 Zgłoś ten post Napisano 27 Wrzesień 2011 (edytowane) Skoro jest X Challenge to pomyślałem, że dodam coś na temat X Country :-) Mój wygląda tak: Dane techniczne (link do Śdcigacz.pl): http://www.scigacz.p...ne,1042,im.html Ciekawy artykuł o całej rodzince "X-ów: http://serwisy.gazet...20,4842233.html Niestety jeśli chodzi o polskojęzyczny internet to jest mało użytecznych informacji, ale po angielsku jest sporo: Prezentacja wszystkich X-ów: http://www.bmw-motor...x/en/index.html Opis wszystkich X-ów: http://www.webbikewo...50-x-series.htm Specyfikacja X Country 2008: http://www.motorcycl...try/detail.html Specyfikacja X Country 2009: http://www.motorcycl...try/detail.html Wątek na amerykańskim forum Adventure Rider poświęcony wyłacznie X Country - kopalnia informacji na temat samego motocykla i jego przeróżnych modyfikacji: http://www.advrider....ad.php?t=290240 Strona Matta Snooka poświęcona temu modelowi: http://mattsnook.com...untry/index.htm Pozdrawiam, Pibyk http://blog.pibyk.info Edytowane 20 Styczeń 2014 przez pibyk Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 27 Wrzesień 2011 Fajnie. To chyba odrobinę niedoceniany model z tej rodziny. Może za parę lat jak zestarzeją się pierwsze GSy to je jakoś zastąpi? Sęk w tym, że chyba na rynku wtórnym jest ich niewiele... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pibyk 17 Zgłoś ten post Napisano 27 Wrzesień 2011 Fajnie. To chyba odrobinę niedoceniany model z tej rodziny. Może za parę lat jak zestarzeją się pierwsze GSy to je jakoś zastąpi? Sęk w tym, że chyba na rynku wtórnym jest ich niewiele... Z tego co wiem, to seria G 650 X-ów miała krótki żywot. Produkowano je od 2007 do 2010. W Polsce ich jest niewiele stąd i rynek wtórny jest dosyć ubogi. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 6 Listopad 2011 A tak wygląda mój. Motor świetnie przyspiesza i staje na świecy. Przy większych prędkościach trzeba mocno trzymać manetki, brak owiewki daje się we znaki. W terenie idzie jak burza BMW Bardzo Miłe Wrażenia Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MTBiker 2 175 Zgłoś ten post Napisano 10 Listopad 2011 (edytowane) baler1950 - co to za korek zbiornika paliwa masz w swoim xcountry ? Edytowane 10 Listopad 2011 przez MTBiker Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 10 Listopad 2011 tjunigowy. :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
baler1950 102 Zgłoś ten post Napisano 13 Listopad 2011 Korka nie mialem jak juz motor kupilem. ALE TEN TEZ JEST Z BMW tylko jest to korek wlewu oleju od auta bmw serii7 pasuje jak ulal. Jesli ktos ma na zbuciu oryginalny z kluczykiem za odpowiednie pieniazki to smialo niech pisze lub dzwoni 609876132. interesuje mnie troche wiecej jak tylko ten korek wiec jak ktos cos ma niech daje znac. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pibyk 17 Zgłoś ten post Napisano 18 Listopad 2011 A tak wygląda mój. Motor świetnie przyspiesza i staje na świecy. Przy większych prędkościach trzeba mocno trzymać manetki, brak owiewki daje się we znaki. W terenie idzie jak burza BMW Bardzo Miłe Wrażenia Oooo... to jest już nas 2 :-) Fajne moto. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 740 Zgłoś ten post Napisano 16 Luty sporo materiału http://mattsnook.com/bmw/bmwXCountry/index.htm 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Omis Hodża 1 285 Zgłoś ten post Napisano 17 Luty Znamy i szanujemy. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach