Skocz do zawartości
Paolo

Witam - pierwsze moto!

Recommended Posts

Witaj.

czym przewyższa BMW Suzuki, bo BMW to BMW i koniec, reszta to sprawa gustu:) niektórym się narażę :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć, widać że rozmowa na temat czy dl to enduro jest na poziomie podstawówki, także nie ma co się udzielać.

Ja bym kupił BMW, pamiętaj że decyzja ostateczna będzie należeć do ciebie, a my jako koledzy możemy ci tylko doradzić co wybrać, wypunktować ewentualne plusy i minusy tych motocykli. Pozdrawiam Tomek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
widać że rozmowa na temat czy dl to enduro jest na poziomie podstawówki, także nie ma co się udzielać.

Sory, ale mama mnie dalej nie puściła, tylko kazała pracować na roli.. :oops:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
widać że rozmowa na temat czy dl to enduro jest na poziomie podstawówki, także nie ma co się udzielać.

Sory, ale mama mnie dalej nie puściła, tylko kazała pracować na roli.. :oops:

Tereska oracz! ;) Najpierw orała Dakarem, a teraz Tenerką ;) :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam ponownie,

Dokańczając autoprezentację to od kilkunastu lat mieszkam W-wie a pochodzę z pięknego Przemyśla. Postanowiłem w końcu zrealizować swoje plany i w 40 wiosnę kupić motocykl.

Stąd moje pytanie o zalety i wady F650GS w porównaniu do V-Storma. Chcę kupić jak najbardziej uniwersalny sprzęt na miasto, dłuższe i trochę dalsze wypady, chciałbym też bez problemu dojechać nim przez las i bite drogi na działkę.

Słyszałem opinie, że BMW jest awaryjne. Czy to prawda?

Pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przez las i bite drogi powiadasz...na temat V-Stroma się nie wypowiem, bo nie jeździłem, ale na F650GS przez lasy i bite drogi jedziesz kierując jedną ręką. Drugą możesz trzymać w nosie albo za oknem. ;)

Jesteśmy niemal rówieśnikami i 2 lata temu kupiłem F650GS, tyle, że twina. Jednym z kryteriów zakupu była właśnie bezawaryjność. Aprilia Pegaso, F650 CS, F650 GS, GS Dakar, zupełnie nowy-stary G650 GS i co tam jeszcze produkowano. Wszystko to niemal te same konstrukcje. Trwałe i bezawaryjne. usterki rzecz normalna... ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Lewa...

Słyszałem opinie, że BMW jest awaryjne. Czy to prawda?

Pozdrawiam.

NIE :!: :!: :!:

:lol: :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Słyszałem opinie, że BMW jest awaryjne. Czy to prawda?

Pozdrawiam.

Gdzie te bzdury słyszałeś :?: :lol:

My tu sobie wszystkie naprawy opisujemy: "co by było gdyby...", wiesz, tak czysto teoretycznie, ale żadnemu z nas się jeszcze motek nie zepsuł :lol: :beer:

A podstawową różnicą BMW jest to, że panieniki Ci na światłach same wsiadają :lol: :lol: :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
...Słyszałem opinie, że BMW jest awaryjne. Czy to prawda?

Bzdury. Są awaryjne, ale tylko jak się je używa, ale tak to zupełnie nie!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jezdze drugi sezon. Co prawda nie GSem ale starsza jego wersja. Zdarzyla mi sie jedna awaria (powazniejsza aczkolwiek nie unieruchomila motocykla) a mianowicie pekla plastikowa nakretka mocujaca linke ssania do gaznika.

W nowszych wersjach ten problem zostal wyeliminowany poprzez wstawienie wtrysku.

Jezeli chodzi o BMW to jezeli masz jako takie pojecie o mechanice to w zasadzie wszystko jestes w stanie zrobic samemu, jak jest w Vstromie to nie wiem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×