Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witajcie

Mój problem z f650 94 to rozruszik, co jakiś czas nie kręci silnika tylko pracuje tak jakby na sucho zawyje ale wał stoi boję się źe za jakiś pewnie nie długi czas wogóle nie zapali :lol: . Może ktoś miał z takimi objawami do czynienia i co można zrobic oprócz kupienia nowego rozrusznika.

Pozdrawiam wszystkich Zdzichu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zdzichu dopiero dojrzałem Twoje zapytanie - wygląda na to że nikt nie przerabiał tego przypadku głębiej - a raczej oznacza to konkretny zgon rozrusznika :) mam nadzieje to nie będzie ogromny cios po kieszeni...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miałem taki problem w Polonezie 1,5 GLE.Przyczyną był elektrowłącznik który nie "wyrzucał"zębarki. Po wymianie elektrowłącznika było OK ale czy tak się da w BMW ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tu nie ma takiego mechanizmu elektromagnetycznego.

Jest za to sprzęgło jednokierunkowe i z opisu usterki myślę, że na 100% umiera i od czasu do czasu przepuszcza.

Gdzieś na forum już o tym było, sama część jest droga, używki niedostępne i wymiana trochę kłopotliwa.

A zaczęło się od opiłków w oleju o ile dobrze pamiętam 8-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

kolega Gompka zdajesie to przerabiał, też szukałem ostatnio - ciężko wypatrzeć tego wątku na forum, podobnie jak wspomnianego kolegi Gompka :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ogólnie widzę że jest to słaby punkt 650-tki ,

oprócz regulatora napięcia to i rozrusznik ,nie miałem problemu jeszcze :)

ale patrząc na schematy trudno się dziwić w silniku tyle kół zębatych co w poczciwym kombajnie bizon :)

miałem okazję jeździć rotaxem v2 i muszę przyznać że podobna sieczkarnia tyle że moc zabójcza ,

w 650-ce cenię moc z dołu oraz ekonomia jazdy bo 5l. na 100 to całkiem nieźle

a swoją drogą może jest to jakaś typowa konstrukcja i można by przeszczepić z innego moto, w końcu silnik był montowany w aprikach

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ktoś doświadczył już śmierci rozrusznika w modelach po 2000? Może uda się wyciągnąć jakąś średnią albo medianę przebiegu, przy jakim to się zdarza.

Mój śmiga już 42k i odpukać nic nie padło, ale chyba coś kiedyś musi i staram się to przewidzieć :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×