Skocz do zawartości
Vengosh10

dział damsko-męski czyli odzież w trasę

Recommended Posts

@xel - wlasnie sprawdziłem, że mój 25 letni Dainese Lavaggio też mam rozmiar 46, więc jak Ty byś nie wziął to ja bym się zastanowił :default_icon_cool: 

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jest jeszcze druga w 46, ale za sto jewro więcej ;-) wciąż niby dobra cena.

 

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

 

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A do mnie przyszła większa o rozmiar kurtka SCOTT wraz z ochraniaczem pleców, jest zajebista. Ochraniacz nie jest jakąś tam cieniutką pianką z karimaty a porządną elastyczną pianką o grubości 2 cm.

Edytowane przez KaeS

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie sugeruj się grubością a oznaczeniem zgodnie z normą EN 1621, im mniejszy numer tym lepiej. Ignoruj wszystko co jest oznaczone CE.

W ostatnim czasie było sporo przełomów w materiałach absorbujących energię i wcale nie potrzebują do tego grubości, kluczowe są oznaczenia.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
23 minuty temu, artex napisał:

Nie sugeruj się grubością a oznaczeniem zgodnie z normą EN 1621, im mniejszy numer tym lepiej. Ignoruj wszystko co jest oznaczone CE.

W ostatnim czasie było sporo przełomów w materiałach absorbujących energię i wcale nie potrzebują do tego grubości, kluczowe są oznaczenia.

  • poziom ochrony EN1621-2:2014 level 2
  • certyfikat CE

5f2c110a5f981069e1548d62048815ad.jpg

Chciałem kupić 30D ale w sklepie stwierdzili, że żaden, które mają do tej kurtki nie pasuje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Do scotta włazi taki sas-tec

http://www.redline.com.pl/SAS-TEC-SC-1-12

Elastyczny, trochę się ugina pod własnym ciężarem, ale jednak jest sztywny. Z tego co widziałem, to w nowej wersji Priority Scott stosuje już D3O

Dzisiaj też zmacałem i odesłałem, więc wiem ;) 

Z tymi numerkami to chyba nie do końca:

Cytuj

Dwadzieścia lat temu, po wielu trudnych konsultacjach i licznych protestach motocyklistów, niezadowolonych z ograniczania ich wolności, przyjęto normę dotyczącą motocyklowych protektorów - EN 1621. W zależności od tego, jaką część ciała chroni, uzupełniany jest dodatkową cyfrą. EN 1621-1 oznacza ochronę stawów i kończyn, EN 1621-2 ochronę pleców, zaś EN 1621-3 ochronę klatki piersiowej. Występują ponadto dwa stopnie ochrony: level 1 i level 2, różniące się odpornością na uderzenie.

więc numerek przy 1621(1,2,3) zależny jest od miejsca, natomiast level to osobna sprawa, choć wciąż wyższy to lepszy, bo przekazuje mniej siły (czyli rozprasza więcej)

Cytuj

It is a more stringent standard allowing no more than 18 kN of force to be transmitted to attain Level 1 protection (EN-1621-2 CE Level 1). Armor that allows less than 9 kN of force to be transmitted can attain a Level 2 protection (EN-1621-2 CE Level 2). See section below for more information.

Chyba że coś pokićkałem?

Mnie i tak najbardziej zachwyciły nowe ochraniacze bioder, które xelowej zakupiłem był (Rev'it! seesmart).

To jest technologia.

REVIT OCHRANIACZ PROTEKTOR KOLAN ŁOKCI BIODER RV30

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, xel napisał:

Do scotta włazi taki sas-tec

http://www.redline.com.pl/SAS-TEC-SC-1-12

Elastyczny, trochę się ugina pod własnym ciężarem, ale jednak jest sztywny. Z tego co widziałem, to w nowej wersji Priority Scott stosuje już D3O

Z tymi numerkami to chyba nie do końca:

więc numerek przy 1621(1,2,3) zależny jest od miejsca, natomiast level to osobna sprawa, choć wciąż wyższy to lepszy, bo przekazuje mniej siły (czyli rozprasza więcej)

Chyba że coś pokićkałem?

Tak to ten sam tyle, że do mojej jest potrzebny 1/16 - większy. Kiedy go wyjąłem z paczki był sztywny ale w mieszkaniu pod wpływem ciepła zrobił się elastyczny. Kieszeń na protektor pleców w kurtce jest uszyta dokładnie pod profil protektora, ani centymetra więcej, także kombinowanie z jakimś innym pewnie byłoby dość kłopotliwe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
18 minut temu, KaeS napisał:

do mojej jest potrzebny 1/16 - większy

No tak, co innego 3XL czy ile tam, a co innego S :D Fajnie, że producent bierze to pod uwagę.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, xel napisał:

No tak, co innego 3XL czy ile tam, a co innego S :D Fajnie, że producent bierze to pod uwagę.

Ta 2XL miała jak na moje złodziejskie ręce za krótkie rękawy, poza tym była przyciasnawa w barkach, czułem jak mnie uciskają protektory ramion i gdybym w nią włożył jeszcze protektor pleców zrobiłaby się naprawdę ciasna, także ratowało przed odesłaniem całego kpl. jedynie wymiana na większą, i na szczęście mieli jeszcze ostatnią sztukę, a Padre mi mówił, weź większą... :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

CE - China Export

CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country

taptarapta

  • Like 3
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 1.09.2020 o 22:25, Marcin N napisał:

wypinana membrana daje komfort wyprania jej osobno w środkach które ją zakonserwują dodatkowo

 

Dnia 2.09.2020 o 08:15, dakarowy napisał:

Trudno się nie zgodzić, ale mario napisał chyba jakiś czas temu, jak trzeba prać te membrany

No właśnie jak i w jakich środkach? W necie jest trochę informacji ale wolę zapytać ekspertów i któregoś z forumowych mariów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Perwoll do sportowych albo płatki mydlane w wersji po taniości, nikwax po drogości. Jak dwr przestaje działać (woda się nie sperla), to impregnacja ponowna. Tadam!

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja używam nikwaxa

CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country

taptarapta

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No i przyjszła kurtka.

Fajna, taka nie za duża. Nie wyobrażam sobie, jak miałby ją założyć ktoś o deklarowanym w rozmiarówce wzroście 174 cm. Na mnie leży bardzo ładnie, nawet mogłaby być pod pachami ciut luźniejsza, ale może to kwestia kroju. Ochraniacze SAS-tec level 2 (pleców też) w zestawie, wypinany softshell w środku. Regulacja szerokości rękawów napami, więc nie płynna, ale odpowiednia do moich chudych rączek.

Gore pro mniej sztywne niż zwykły laminat w Scott-cie, porównywalne do mojego pierwszego Rebelhorna Cubby, takie mam wrażenie.

Zamawiam spodnie do kompletu.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 22.10.2020 o 09:34, Marcin N napisał:

Ja używam nikwaxa

Wczoraj zanabyłem kpl.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Axel rozumiem ze w Kohl.de zanabyłeś?

Ani trafiły się stamtąd nowe Daytony w jej rozmiarze w przyzwoitej cenie

CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No tak, z Twojego linka. Cena nie do podjebania.

Portki niestety już nie tak okazyjnie będą, ale i tak do kompletu raczej warto.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to komplecik Ci się trafił jak się patrzy :-)

CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country

taptarapta

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Spodnie już od nich właśnie zamawiam, co do kurtki, rzeczywiście ta "moja" dalej wisi, może mają więcej niż jedną.
Wczoraj zrobiłem stówkę w tej kurtce, warunki raczej niewymagające, bo sucho i 13-16 stopni. Asfalt, trochę polnych dróg. Termika w tym zakresie (merynos pod spodem, wpięta podpinka) jest wzorowa.

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 minut temu, xel napisał:

Wczoraj zrobiłem stówkę w tej kurtce, (...) merynos pod spodem
 

Kurde, faktycznie wypas ta kurtka skoro się zmieścił :default_cafe2:

  • Like 1
  • Haha 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zaszalałem0b72c77373a40de5b6aa60c413f39d90.jpg

CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country

taptarapta

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Razi bogactwem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
36 minut temu, Marcin N napisał:

Zaszalałem0b72c77373a40de5b6aa60c413f39d90.jpg

 

...kolorem czy grubością ?? :D

ale pod spód coś będziesz Marcin zakładał ? czy jedziesz na twardziela ?.........:default_icon_beer:

Edytowane przez strażowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pod spód tylko strój Borata

CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / BMW G650X-Country

taptarapta

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×