luckylucjan 0 Zgłoś ten post Napisano 31 Październik 2011 Witam!Dakara mam od niedawna wiec myślałem że poprzednik zdemontował stopkę centralną . Potem doczytałem że nie występuje. Postanowiłem ją jednak mieć więc kupiłem na all...gro stopkę od "zwykłego" GS-a. Okazała się oczywiście za krótka. Dospawałem po 5cm rurki z kazdej ze stron i jest ok. Przed spawaniem trzeba odciąć blaszki kończące i dospawać je ponownie do przyspawanych "przedłużek" Po zamontowaniu okazało sie że moj DAKAR stoi jeszcze dość nie stabilnie ponieważ stopka stoi prawie pionowo. Roziązanie problemu to zeszlifowanie ograniczników na stopce o jakieś 2mm. Postaram sie wkleić zdjęcia. Kupując stopke od zwykłego GS-a pamiętajcie żeby była kompletna czyli: 1. Stopka 2. 2 x tuleja metalowa która wchodzi w otwory w ramie 3. 2 x śruba mocująca z podkładkami 4. 2 x sprężyna W każdym razie nic trudnego. Spawacz wzioł 20żł, stopka kosztowała 100zł. Witajcie, Mam ambicję zmierzenia się z przeróbką centralnej stopki, tak żeby pasowała do Dakar'a (metodę opisuje Pawel) tylko, że... nie mam centralnej stopki :lol: Poszukiwania trwają, ale póki co nie mam szczęścia. Z góry dzięki za info / linka jeśli natkniecie się na ofertę sprzedaży. pzdr ll Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 31 Październik 2011 Zobacz tutaj Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 31 Październik 2011 Witam!Dakara mam od niedawna wiec myĹlaĹem Ĺźe poprzednik zdemontowaĹ stopkÄ centralnÄ . Potem doczytaĹem Ĺźe nie wystÄpuje. PostanowiĹem jÄ jednak mieÄ wiÄc kupiĹem na all...gro stopkÄ od "zwykĹego" GS-a. OkazaĹa siÄ oczywiĹcie za krĂłtka. DospawaĹem po 5cm rurki z kazdej ze stron i jest ok. Przed spawaniem trzeba odciÄÄ blaszki koĹczÄce i dospawaÄ je ponownie do przyspawanych "przedĹuĹźek" Po zamontowaniu okazaĹo sie Ĺźe moj DAKAR stoi jeszcze doĹÄ nie stabilnie poniewaĹź stopka stoi prawie pionowo. RoziÄzanie problemu to zeszlifowanie ogranicznikĂłw na stopce o jakieĹ 2mm. Postaram sie wkleiÄ zdjÄcia. KupujÄc stopke od zwykĹego GS-a pamiÄtajcie Ĺźeby byĹa kompletna czyli: 1. Stopka 2. 2 x tuleja metalowa ktĂłra wchodzi w otwory w ramie 3. 2 x Ĺruba mocujÄca z podkĹadkami 4. 2 x sprÄĹźyna W kaĹźdym razie nic trudnego. Spawacz wzioĹ 20ĹźĹ, stopka kosztowaĹa 100zĹ. Witajcie, Mam ambicjÄ zmierzenia siÄ z przerĂłbkÄ centralnej stopki, tak Ĺźeby pasowaĹa do Dakar'a (metodÄ opisuje Pawel) tylko, Ĺźe... nie mam centralnej stopki :lol: Poszukiwania trwajÄ, ale pĂłki co nie mam szczÄĹcia. Z gĂłry dziÄki za info / linka jeĹli natkniecie siÄ na ofertÄ sprzedaĹźy. pzdr ll Może spróbuj zlecić w moto-stelu :lol: u Roberta Bartkowiaka? motostel.pl. Kolega (Ereb) dorabiał u niego do swojego Bigosa, więc myślę, że GS nie będzie dla niego problemem - na pewno ma szablony. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 632 Zgłoś ten post Napisano 31 Październik 2011 Ale wykop! Napisz do Vengosha. Mówił mi ostatnio że wie gdzie mają kilka GS-ów na częsci. Jak kupisz centralkę to dalej postępuj wg moich wskazówek. Zobacz też tu, o tu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alik 1 743 Zgłoś ten post Napisano 31 Październik 2011 Te motki były w Środzie Wlkp. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
luckylucjan 0 Zgłoś ten post Napisano 1 Listopad 2011 Dzięki za info! Wrzucę relację po zakończeniu "operacji" :lol: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach