Skocz do zawartości

Recommended Posts

W eFkach masz te ciężarki na końcach - nie wiem czy Acerbisy to rozwiązanie plug’n play. Na pewno można dołożyć do nich spoiler - już moje lepiej chronią nić te co są w GSie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po zamontowaniu możesz mieć problem ze skrętem kierownicy. Mogą zaczepiać o owiewkę

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam identyczne. Świetnie chronią od wiatru. W połączeniu z grzanymi manetkami znacznie poprawiają komfort jazdy. O nic nie chacza, o nic nie zaczepiają !

20110923093.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to super. Gdzie kupowales? Bo najchetniej w tym samym sklepie kupilbym powiekszacze / owiewki do nich :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jako że posiadam handbary Acerbis muszę potwierdzić obawy Jasinka, przy maksymalnym wychyleniu kierownicy opierają się o owiewkę, ale przy normalnej jeździe nie ma to żadnego wpływu, jedynie przy manewrach na parkingu trzeba uważać. Ogólnie jestem zadowolony, nie wieje w ręce :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Rozumiem, ze do oryginalnych BMW nawet nie ma co porownywac ;-D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Juz kupiłem go z takimi handbarami tzn. taki przyjechał z rajchu. Mi o nic nie obciera. Chyba,że mówicie o wersji ST gdzie kierownica jest niższa,lub to po prostu kwestia regulacji

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeszcze jedno, które Acerbisy kupić? Bo jest ich kilka typów. Myślałem o modelu Rally Brush i do tego spoilery ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No więc kupiłem i jest problem. Za ciasno :/

pb2404678110638.jpg

pb2404688122725.jpg

pb2404698136941.jpg

pb2404708149604.jpg

pb2404718160447.jpg

pb2404728176959.jpg

pb2404738189561.jpg

pb2404748206069.jpg

Co proponujecie? Będzie trzeba na pewno przedluzyć w jakimś miejscu mocowanie. Wydaje mi się, że łatwiej od strony zewnętrznej dać jakiś płaskownik ale chętnie wysłucham innych porad.

Aktualnie się nie mieszczą klamki i jest nieprzyjemnie :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wg mnie źle je montujesz, do tego one są pdpd elastyczne więc trzeba je naciągnąć na zwnątrz.. od środka natomiast ja spróbowałbym je zamocować przed wzmocnieniem poprzecznym kierownicy (jeśli się da), trudno tak ze zdjęć to odczytać, ale one chyba będą dużo za długie wtedy co?

Edytowane przez dakarowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zeby zamontowac je za poprzeczką będę musiał klamki sprzęgła i hamulca przesunąć w górę albo dół bo inaczej wychodzą akurat w miejscu gdzie handbar idzie. Ale moze wtedy odegnie się na tyle, żeby odsunął się od klamek i da się całość zmieścić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Trzeba powyginać - zmniejszyć kąt do 90 st albo trochę mniej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Posłuchać Tereski, a ochraniacze zmiękczyć w gorącej wodzie i wtedy powinny się lepiej dopasować. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A nie masz ciezarkow na kierownicy??

Może da rade jakoś za ciężarkiem zamontować??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No cholera jasna ! Przecież u mnie wszystko pasuje ! A jak przesuniesz mocowanie do miejsca gdzie zaznaczyłem i wszystko skrecisz,to klamka wadzi ? z drugiej strony to samo jest ? Musze zerknac,bo u mnie chyba jakas podkladka dystansowa jest pomiedzy kierownica a handem. Jak możesz to zmierz jeszcze ich dlugosc

pb2404738189561.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Prawdopodobnie najlepiej bedzie dac mocowanie za poprzeczkę, a z drugiej strony zaczepic do kierownicy miedzy kierownica a ciężarkiem. Wtedy powinien się odgiąć wystarczająco. Tylko klamki będę musial przesunąć w górę albo w dół :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Prawdopodobnie najlepiej bedzie dac mocowanie za poprzeczkę, a z drugiej strony zaczepic do kierownicy miedzy kierownica a ciężarkiem. Wtedy powinien się odgiąć wystarczająco. Tylko klamki będę musial przesunąć w górę albo w dół :)

A dobrze widzę że na kierownicy nie ma ciężarków? może gdyby były, to mocowanie obejmą wyszłoby nad poprzeczką? - zawsze te 3 cm szerzej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciezarki odkrecone sa. Cchcialem handbary zamocowac do kierownicy a dopiero potem dac ciezarki ale moze faktycznie ciezarki dam najpierw a dopiero potem handbary.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciezarki odkrecone sa. Cchcialem handbary zamocowac do kierownicy a dopiero potem dac ciezarki ale moze faktycznie ciezarki dam najpierw a dopiero potem handbary.

co prawda mam handbary oryginalne, plastikowe - pełniące tylko funkcję wątpliwej owiewki a nie ochrony, ale przykręcone są na ciężarki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciezarki odkrecone sa. Cchcialem handbary zamocowac do kierownicy a dopiero potem dac ciezarki ale moze faktycznie ciezarki dam najpierw a dopiero potem handbary.

Oj Marcin Marcin Ty to dalej Anastazja jesteś, nie widziałem jeszcze żeby ktoś handbary koniecznie chciał przykręcić do kiery, a później montować odważnik, myślałem że Ty ich wogóle nie masz (odważników - żeby nie było niedomówień), zakładaj odważniki i dokręcaj do nich dopiero handbary, wtedy na długość będą banglać i nie będzie problemów... zresztą oryginały też tak są montowane, jeśli ma Cię to przekonać ;)

Edytowane przez dakarowy
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hehe. Czyli musze dokupic dluzsze sruby do ciezarkow. A oryginalne bmw u mnie nie sa mocowane do ciezarkow tylko do "gniazda" klamek. No nic, wroce z pracy to bede walczyl dalej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciezarki odkrecone sa. Cchcialem handbary zamocowac do kierownicy a dopiero potem dac ciezarki ale moze faktycznie ciezarki dam najpierw a dopiero potem handbary.

Jak słusznie wskazali koledzy ciężarki muszą być najpierw a POTEM handbary. Inaczej kłoci się to z ideą handbarów - jeśli o coś zahaczysz, to przeszkoda ześlizgnie sie po handbarze. Jeśli będzie tam jeszcze ciężarek to pięknie się zahaczy gleba gotowa ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ok. Czyli kupuje dluzsze sruby do ciezarkow a zaczepy przesune za rozporke kierownicy i powinno spasowac.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×