Peterp079

Wysoki wzrost i GS

9 postów w tym temacie

Witam ponownie uzytkownikow Gs-ow. Glownie moje pytanie jest skierowane do posiadaczy zwyklych gs-ow - nie Dakarow. Jak widzicie ten motocykl dla osoby ok 190cm wzrostu? Przy probach na krociutkich dystansach wszystko ok jak dla mnie bylo. Mam 188cm. Jest moze ktos rownie wysoki kto jezdzil dluzej niz 15 minut? I jak tam z komfortem bylo??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj

Nie jestem taki rosły jak Ty (180 cm) ale myślę, że nie Będziesz narzekał, oczywiście na normalnej kanapie nie obniżonej. Nie mam dużego porównania ponieważ nie ujeżdżałem wielu maszyn ale z tego co czytałem to jeden z najwygodniejszych motocykli w swojej klasie. Mam za sobą dwie dłuższe podróże na 650GS (ok 800 km) i jechało się super.

pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

witam

mam ok 185 i niestety na dłuższych trasach odczuwam pewne niedogodności lecz mam niską kanapę jest to do przeskoczenia zmieniając kanapę w MarioMoto obszycie i podniesienie kanapy koszt ok 350zł podniesienie o 4 cm granica bezpieczeństwa lecz kanapa jest trochę poszerzona i jeśli nie jeżdzisz z pasażerem daje to efekt najlepiej spróbuj pojeżdzić z poduszką ok 4 cm wyższą wtedy sprawdzisz mi pomogło

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam. Przy moim wzroście 179 jezdzi mi sie wręcz wspaniale na mojej f650 gs ale mam porownanie bo często też jeżdżę f 800gs. To pojazd dla Ciebie Peter!!!! Jest bardzo wysoki mimo że siedzenie było zamówione obniżone. Jak dla mnie to f800gs jest za wysoki. Ale wrażenia z jazdy też są inne :shock: :shock:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A czy Peterp 079 nie pyta przypadkiem o jednocylindrowego GSa? Różnica w rozmiarach motocykli i wysokości siodła między modelem 1 i 2 cylindrowym jest zauważalna.

Uważałbym na wersje "lejdis". Nie dość że mają najniższą możliwą kanapę to jeszcze zawieszenie obniżone bodajże o 3 cm. Taką właśnie posiada moja małżonka a ja muszę na niej jeździć z braku innego moto ^$#%^$*^%&

Cała nadzieja w zawieszeniu od Dakara które próbuję zorganizować - jeśli kupisz Daka, to możemy się zamienić na zawiechy :lol:

Poważnie, uważam że na wzrost 190 mały GS nie ma sensu - chyba że z akcesoryjna podwyższaną kanapą (były takie za dopłatą ale nie widuje się ich w praktyce). Pewnie lepsze wyjście to Dakar.

Porównaj fotkę z Avatarów Vengosh'a i mojego, To jest różnica między wersja normalną a "lejdis" Widać jak ta druga leży na glebie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

eee ze wszystkich avatarów to mój najbardziej leży na glebie :lol:

A czy Peterp 079 nie pyta przypadkiem o jednocylindrowego GSa? Różnica w rozmiarach motocykli i wysokości siodła między modelem 1 i 2 cylindrowym jest zauważalna.

dwucylindrowy GS to dopiero modele po 2008roku czyli TWIN (czyli zdławiona f800gska :twisted: ) nie mylić starszych GS tych od 2004 "2sparks" z "Twin". 2sparks to nadal jeden cylinder, tylko dwie świece :P

...podsumowując myślę, że wszyscy rozmawiamy o tym samym GSie >2000<2008 :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak jak najbardziej chodzi mi o GS-a produkowanego do 2007 roku włącznie. Te nowe są wyzsze o 3 cm. Jednocylindrowy GS to 790 mm wysokosci siodla natomiast Dwucylinder to 820 mm.

Apropos F800 GS to bedzie moje drugie moto. No chyba ze rozsadek nie wygra to bedzie pierwszy. Ale wolalbym zeby wygral i nie musiec placic za niego tyle co za dobry samochod tylko zaczekac chociaz 2 lata...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz