kuba54se 6 Zgłoś ten post Napisano 27 Grudzień 2011 Witam, Przymierzam się do zakupu pierwszego motocykla. Przeglądałem allegro i wpadł mi w oko poniższy egzemplarz http://motyl0078.oto...t-M2875331.html Czy możecie podzielić się uwagami na jego temat, może ktoś z Wrocławia mógłby go obejrzeć i poradzić czy warto jechać 400 km w celu dokonania zakupu. Będę wdzięczny za każdą pomoc. PS. Mam 188 cm wzrostu, czy ten model nie będzie za mały? Pozdrawiam Jakub Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 27 Grudzień 2011 (edytowane) Zobacz tutaj ! http://f650gs.pl/for...5-przywitalnia/ Bo: "Tu kierujemy pierwsze kroki by się przedstawić i przywitać" Edytowane 27 Grudzień 2011 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 27 Grudzień 2011 PS. Mam 188 cm wzrostu, czy ten model nie będzie za mały? To nie wersja ST (niższa), tylko normalna. Nie widzę problemu, jeśli chodzi o wzrost, sam mam z 10cm więcej i daję radę ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kuba54se 6 Zgłoś ten post Napisano 28 Grudzień 2011 Zobacz tutaj ! http://f650gs.pl/for...5-przywitalnia/ Bo: "Tu kierujemy pierwsze kroki by się przedstawić i przywitać" Już się przywitałem :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 28 Grudzień 2011 (edytowane) A jesteś pewny, że chcesz ST czy Ci to obojętne? Jaki masz plan na używanie motka? Jeżeli chodzi o linka to zdjęcia wyglądają dobrze, ale dużo więcej powiedzieć nie można. Sama informacja opisowa też skąpa. Brak tylnego błotniczka. Zapytaj: na czym polegała synchronizacja gaźników - niech to dokładnie opisze ;) Edytowane 28 Grudzień 2011 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin 1 263 Zgłoś ten post Napisano 28 Grudzień 2011 ST jest niższy i typowo drogowy. W przypadku Twojego wzrostu szukaj normalnego Funduro. Bardziej uniwersalne :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 28 Grudzień 2011 Miałem Jarku również spytać na czym polega synchronizacja gaźników bo sam ostatnio przerabiałem temat i wiem, że gaźniki nie mają króćców do synchronizacji. Generalnie na zdjęciach OK. Ale informacji praktycznie żadnych Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mirek2404 7 175 Zgłoś ten post Napisano 28 Grudzień 2011 (edytowane) Z Twoim wzrostem spokojnie ogarniesz wszystkie wersje Ja przy 176 na spokojnie siedzę na F 650 z nogami na gruncie.Wersja ST jest trochę niższa i poza asfaltem trochę mniej poręczna. Edytowane 28 Grudzień 2011 przez mirek2404 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kuba54se 6 Zgłoś ten post Napisano 28 Grudzień 2011 A jesteś pewny, że chcesz ST czy Ci to obojętne? Jaki masz plan na używanie motka? Jeżeli chodzi o linka to zdjęcia wyglądają dobrze, ale dużo więcej powiedzieć nie można. Sama informacja opisowa też skąpa. Brak tylnego błotniczka. Zapytaj: na czym polegała synchronizacja gaźników - niech to dokładnie opisze ;) Jest mi to obojętne. Motorek chciałbym urzywać na drogach loklalnych. Nie planuje tras autostradami ani żadnego dakaru. Tak po prostu przejechać się gdzieś z dziewczyną czy dojazdy do pracy. A masz jakieś sugestie jeżeli chodzi o ST? W czym GS jest lepszy od ST? Podpytam się o tą synchronizację i brak błotnika... Jak będę coś wiedział to napiszę Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 28 Grudzień 2011 jest taka sprawa. F650 i F650 ST to mniej więcej jedno z tym, że ST jest niższe. Jeżeli chodzi o GS to inna bajka bo to jest nowszy model motocykla. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rampus 941 Zgłoś ten post Napisano 28 Grudzień 2011 Proponuję zapoznać się z historią modelu F650, żebyś zgłębił różnice pomiędzy ST, a wersją zwaną również Funduro. Tak jak wspominałem, ogłoszenie, które przytoczyłeś jest błędnie opisane, to nie jest ST, a właśnie tzw. Funduro. GS to zupełnie inny motocykl. Na oko: ST tzw. Funduro (nazwa handlowa bez dodatkowych oznaczeń) Obie wersje po 97 r. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 28 Grudzień 2011 (edytowane) Jest mi to obojętne. Motorek chciałbym urzywać na drogach loklalnych. Nie planuje tras autostradami ani żadnego dakaru. Tak po prostu przejechać się gdzieś z dziewczyną czy dojazdy do pracy. A masz jakieś sugestie jeżeli chodzi o ST? W czym GS jest lepszy od ST? Podpytam się o tą synchronizację i brak błotnika... Jak będę coś wiedział to napiszę Nie będę powtarzał tego co już napisali koledzy, ale w mojej ocenie dla Ciebie lepszym wyborem będzie zwykłe F . GS to już trochę inny motorek - zasilany wtryskiem. Jeżeli chodzi o synchronizację gaźnika to podejrzewam, że usłyszysz: mechanik to robił ;) Tutaj chodzi o wiarygodność informacji przekazywanych przez sprzedającego - poproś o telefon do tego mechanika :) - może się czegoś nauczymy. Wracając do tematu modeli: F650, F650ST, F650CS. F650GS czy F650GS Dakar - to pewnie ze względów na wzrost najlepszy jest Dakar, ale dobrze by było jakbyś się przed zakupem do każdego przymierzył. Edytowane 30 Grudzień 2011 przez Jarek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
MeJustine 1 096 Zgłoś ten post Napisano 28 Grudzień 2011 może zainteresuje kogoś http://www.ebay.de/itm/BMW-F650-BJ-1996-sehr-viel-Zubehor-/220918990526?pt=Motorr%C3%A4der&hash=item336fcc46be Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach